Dnesna situacia katastrofalna z pohladu trolejbusovych liniek...mam pocit ze tie 3sk a 5sk sa rozkryklo velmi rychlo bo xove linky co som ja mal moznost vidiet boli fajne plne.... ked som siel trolejom c2 zo zeleznicnej dokopy sa nas po sladkovicovu nazbieralo 10 ludi ? kdezeto prednami xkovy klon bol tak pélny ze ludia staly a to sla ta dlha stara karosa.....
Situacia je podla mna kriticka je jasne ze z pohladu SadZV ide o snahu zlikvidovat trolejbusy lebo s 10 ludimi na jednej trase je skor strata ako zisk.....
Urcite to nie je ani pre sadzv unosne z dlhodobeho hladiska ale stoji za nimi penta peniaze tam su....a utiahnut to aj dva mesiae pre nich problem nebude....Je cas zacat konat a dufam ze mesto sa zobudi zo zimneho spanku takto to dalej nejdepokial chceme udrzta trolejbusovu dopravu v tomto meste tak sa konecne uvedomte pan primator Saktor, predsteda predstavenstva dpmbb Lukaj a vsetci cteni dopravaci na meste.....Ja skratka neverim a nebduem verit reciam ze sa s tym neda v tejto situacii nic robit a ze sa musi cakat.... sprostost ?
Hovorit o konkurencii v regulovanom odvetvi je scestne. Resp statne regulacie tu platia pre vsetkych s vynimkou SAD ZV.
Keby DPM BB mohol rovnakym sposobom zaviest paralelne linky v celom meste, tak sa SADZV posere.
mam skusenost ze ludia necitaju je absolutne jedno akym velkym je to napisane a krici to po nich. Ked uz citaju tak to musi byt napisane co najstrucnejsie. pozru na tu tabulku a uvidia 500 sk/500 jazd. podla mna by tam malo byt 500 sk/ neobmedzene jazd. toto mam namysli.
Na čo píšeš, keď zase krútiš úplne z cesty. Nepleť sem diaľkovú dopravu, ktorá nemá regulovanú cenu a nepoznajú sa tam výkony vo verejnom záujme. Granus konkuroval rovnakému druhu dopravy - prímestskej doprave, pričom bol oprávnený prevádzkovať dopravu. Čo sa týka Hríbika, on nemal snahu zdražovať (to si sa predpokladám len pomýlil) a problém bol opäť úplne niekde inde a to v tom, že ZVSK mu protizákonne nevydalo licenciu, o ktorú požiadal v auguste 2005 a zamietli mu to vo februári 2006 s odôvodnením, že v decembri 2005 licenciu vydali SAD ZV. MDPaT SR ohodnotilo rozhodnutie ZVSK voči Hríbikovi ako protzákonné a zrušilo ho.
Takže ty síce nebývaš na východe, ale tvoje uvažovanie je čisto demagogické, vyplývajúce z neznalosti problematiky, avšak odvahu ppuľovať máš stále nekonečnú.
http://www.mhdbb.sk/ ..... je to tu ? takze sadzv ktory tam nema cestovne poriadky tychto xliniek samostatne si vycapil takyto oznam no pekne....aspon vidiet aku prcu si robia z nas obcanov, vuc (vid ostatne primestske linky ktore jazia podla vymeru), a celeko mesta ako zriadovatela mhd a vlastne aj urcenia si kto moze zastvavovat na zastavke v meste.... skratka kocurkovo ako vysite sme na smiech celemu Slovensku ?
Vyberám z: http://www.dpmbb.eu/index.php?strana=spravyzobraz&sprava=1200320407
Od teraz už môžete jazdiť "DO NEKONEČNA".
Len od nás dostanete NEOBMEDZENÉ jazdy do práce, školy, úradov, k lekárovi, do kina, na šport, či k priateľom a to všetko bez starostí koľkokrát treba prestupovať.
Jazdy DO NEKONEČNA bez akejkoľvek dalšej platby vo vozidle Vám ponúka len Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s.
Stačí si iba zakúpiť mesačný program MAXI JAZDY klasik za super cenu 500,- Sk a za celý mesiac môžete odjazdiť AŽ 500 BEZ AKEJKOĽVEK ĎALŠEJ PLATBY VO VOZIDLE (okrem potreby označenia čipovej karty v snímacom zariadení a vydaní cestovného lístka z jeho tlačiarne). Ak náhodou svojich 500 jázd v predplatenom období 30 dní vyčerpáte, Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, a. s., Vám dá VŠETKY ĎALŠIE JAZDY ZADARMO.
Ja si myslím, že je tam momentálne niekoľkokrát napísané, že je to neobmedzene do nekonečna počas 30 dní. Ja beriem, že tých 500 jázd by tam nemuselo byť spomenuté (ale skrátka to tak je), ale je to niečo také, ako keď ti napíšem, že ti nejaký výrobok vydrží zaručene 200 rokov a niekto nad tým bude polemizovať, či je to dosť dlho a to aj napriek tomu, že ho ten výrobok niekoľkonásobne prežije... ?
Rad by som kebyze ostatni uzivatelia fora ignoruju velkeho kinga Flyinga, mozno nas potom prestane zasobovat svojimi hlodmi vzdy ked ma volno a nesedi za volnatom svojej kraksne ? dakujem ?
Je uplne bezne ze sa upravuje cestovne tam kde sa to hodi. napr. linka BB-Blava tam neustale svieti nejaka akcia. Tak isto nenormalne klesli ceny ked nam medzi BB-Zv premavali zlte klbovky myslim Granustrans?? Takze znizenie cestovneho z dovodu konkurencie je uplne bezne (a urcite aj na vychode SR - az taky zapadakov hadam nie ste ? ). Takze prosim Ta preco zase kydas na SADZV. Asi preto lebo sa ti to hodi a kazde plus dame ako minus. Ale ked chcel ADHribik rovnakym sposobom podrazit cestovne na Riecku tak bolo vsetko OK, vtedy sa fandilo tomu kto s nizsim cestovnym, vtedy sa nehladelo na vase "globalne aspekty". IBIBAH vyhrab prosim prispevky kde vychvalovali ADHribik, treba im to vsetkym pripomenut, prevracacom kabatov.. ?
Pretoze takto to fungovat jednoducho nebude. Uvedom si, ze dlhodobo MHD bez dotacie neprezije. Teraz moze napriklad SAD ZV jazdit na niekolko malo linkach za 5 Sk, lebo si tieto linky vnutorne dotuje zo ziskov inych liniek. Ale dlhodobo na vsetkych linkach (ani u jedneho dopravcu) to nejde.
Jediny sposob, ako mat v meste oboch dopravcov, je striktne im vyclenit linky a casy, na ktorych budu premavat a donutit ich k tarifnej integracii. Ine sposoby nevedu k stabilite.
Vies, aky je rozdiel medzi cenovou akciou DPMBB a cenovou akciou SAD ZV? (Aby si po druhykrat nemusel parafrazovat moje prispevky?)
U DPmBB plati ich 500 Sk-kvazi-mesacnik na vsetkych linkach spolocnosti. U SAD ZV plati 5Sk cestovne iba tam, kde sa to SAD ZV hodi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Flying