Reakcia na: wizard112 #27084:
Ako súvisí spustenie trolejbusov s nepredĺžením nájomnej zmluvu na 34 autobusov? Tomu ozaj nerozumieš: 34 autobusov musi byt v kazdej situacii rentabilnych. Inymi slovami: musia si na seba zarobit. To v sukromnej spolocnosti tak funguje. Ked Ti niekto vykope vojnovu sekeru a pusti na linky 30 inych vozidiel, tak mi povedz, co by si Ty ako ekonom (riaditel, majitel) takehoto podniku urobil. No predstav si, ze si v situacii SAD ZV, rok predtym si investoval 250 mil. Sk do nakupu busov a teraz ako hovori dopravny odbornik Papyr "zacnes stracat licencie" . No ozaj ma zaujima, ci existuje ine riesenie
mirkobb
Zastavkove zalivy su dimenzovane na urcity pocet vozidiel ktore v dany okamih pristavia na cas nevyhnutny na zastavenie v zastavke, pricom ostatne vozy stoja cakajuc pre nimi, kym sa uvolni miesto, za ten cas "popotahuju" az na zastavku, no kym sa tak stane, blokuju vsetku ostatnu dopravu, a presne to sa v BB momentalne na viacerych miestach deje, ze kvôli "trucovym" linkam kolabuje uz aj tak preexponovana doprava najmä na spominanom namesti, Stadlerovom a Stefanikovom nabrezi, Hustaku, pri Usvite, a urcite aj na inych miestach! Tak je namieste otazka, preco mesto dopusti nelegalne(a smradiace k tomu!) linky subezne s legalnymi, ked vie ake obrovske problemy s dopravou v BB boli uz aj pred zavedenim tychto "fantomovych" liniek..?!