doteraz ste to robili,isli ste za kompetentnymi a upozornili ste ich,ale vase navrhy skoncili v skartovaci a to nema moc velky vplyv.Preco by nemohol zastupovat iMhd spravny organ ked je iMHD ako obcianske zdruzenie?To asi nebude problem!
Ano,robi a mesto mlci....
Kvalita cestovania v MHD v podaní SADZV, ak s ato fá vôbec ešte dá nazvať MHD a nie vozením dobytka na jatká, sa zo dňa na deň zhoršuje. Dnes ráno som cestoval linkou 25 do nemocnice FDR. To že bola nejaká 20ročná rozheganá Karosa zo Zlína by mi ani tak nevadilo, ale vadilo mi to že autobus nebol z boku vôbec označený, starší ľudia len neveriacky krútili hlavou. Číslo na zadnom okne to tiež neexistovalo. Vodič si zo zastavovania na zastávkach nerobil vôbec tažkú hlavu a tváril sa ako taxikár a robil si z cesty doslova rallye. Keď už sa aj na nejakej zastávke aj rozhodol zastaviť, brzdil ako Schumacher do pit stopu . Skrátka úroveň jazdy bola hádam na úrovni Ulambátaru. Dnes som služby SAD ZV použil posledný krát, Ďakuejm za toto 14Sk platiť nebudem. ?
"Dnes malo-kto tusi ako DPM BB prislo k licencii" Dobre vidím? Podľa mňa 100% legálnou cestou... "ale SAD ZV ma dobru strategiu,oni vedia co robia aj preco spustili, X-kove linky" To je nepochybné, ale tá strtégia je výhradne zameraná na likvidáciu DPM a trolejbusov! A keby sa trolejbusy zrušili, som zvedavý, dokedy by jazdili za tieto smiešne ceny a bez dotácie. Tá stratégia však nemá nič spoločné s ochotou robiť dobrú dopravu. Hádam nie si až tak naivná... "Je vela sposobov ako ludi naucit cestovat,ale v prvom rade musi byt poriadok v meste" S týmto súhlasím, musí byť poriadok.
Re #26641 Votrelec: Lebo imhd nemôže zastupovať správný orgán. Čo viac možeš urobiť, ako ísť za kompetentnými, povedať im, čo majú robiť, resp. upozorniť, na čo sa majú zamerať? Ja viac spraviť neviem. Ak niečo vieš ty, povedz... Veď ZV robí také prešľapy a mesto robí čo? Ticho podporuje... Ako sa to hovorí? Kto mlčí, ten svedčí? Tu už fakt začína ten pohár pretekať!
ale preco ked JJ a iny dokazali spisat peticiu zachranme trolejbusy a zachranili ich ,preco by nemohlo aj iMHD dokazat nieco viac ako sa len rozculovat na sklo.
vidis,teraz sa zhodneme.Ja som tiez zo zaciatku verila,ze DPM BB sa vypracuje,ale ludom v meste boli zatajene mnohe informacie.Dnes malo-kto tusi ako DPM BB prislo k licencii,ze SAD ZV ma dotovane a nedotovane linky, a mnohe ine....
Nie kratkozraka nie,ale ked odskrtli trolejbusy tak vela ludi na ne rychlo zabudlo,len dochodcovia a LUK nie.A teraz ked su spustene ludia maju na vyber pojdem trolejbusom alebo autobusom,co je pohodlnejsie?Podla mna autobus ,mozno preto ze po terajsom spusteni trolejbusov som do nich ESTE nesadla.
Kazdy chcel BBDS-ku naspat,ale SAD ZV ma dobru strategiu,oni vedia co robia aj preco spustili, X-kove linky.Toto co sa deje v meste je len suboj medzi dopravcami,a najviac si to odnasaju ludia,ktori sa o to nezaujimaju.Je vela sposobov ako ludi naucit cestovat,ale v prvom rade musi byt poriadok v meste,ved ktore mesto ma troch dopravcov ako Banska Bystrica.Mame SAD ZV,DPM BB a BBDS.
Vsetci riesia tie najzlozitejsie problemy,ale mali by sa riesit najprv tie jednoduche ,ktore sa vyriesia priebehu par dni.
najviac vie cloveka rozculit,ked aj po roku a pol nastupi cestujuci do autobusu a nevie zakupit listok pre spolucestujuceho,to ma fakt doziera na najvyssej urovni.
No vidím, že ty nemáš o kvalitnej MHD ani páru (bez urážky). Základom je predsa časový lístok. Na tom je všetko postavené. Potom ani prestup nie je problém. Preboha, neviem, či ťa ZV tak zdeformoval, ale to, čo tu máme dnes, je jedným slovom katastrofa a BB by sa mala vo svete prezentovať ako odstrašujúci príklad.
Presne tak. ? Kĺúčom bolo, je a vždy bude Mesto Banská Bystrica. Nevyrieši to za nich nik, žiadny zásah zhora, ani imhd (bohužiaľ).
Myslím, že už je najvyšší čas, aby mesto začalo konať. Lebo ak sa mieni len prizerať, dobre to nedopadne nielen pre primátora, MsÚ, ale hlavne pre cestujúcich v MHD.
Ja si myslím, že keby SAD BB ostala robiť MDH a stav sa naďalej zhoršoval alebo stagnoval, tak by sa urobila petícia pre záchranu MHD alebo iné externé tlaky ako to bolo pri trolejbusoch.
Určite sa spýtaš, prečo sa tak nestalo skôr? Podľa mňa odpoveď je celkom jednoduchá, lebo ZV som doniesol ešte väčší bordel ako SAD BB, tak sa muselo začať konať. Navyše ľuďom okolo iMHD v prvom rade išlo o záchranu trolejbusov, tej jedinej dobrej veci čo tu snáď máme. Takže dôvodom nebol ani tak stav ako snaha o dobrú vec.
Viem, že tebe vadia viac ľudia okolo DPMBB a niektorí iMHD, ale prečo si to vybíjaš na trolejbusoch? Musíš sama uznať, že trolejbusy sú v mnohých ohľadoch lepšie ako autobusy. A ak nie, tak si krátkozraká.
Osobne som SAD ZV dával dlho šancu, ale nemôžem za to, že ma za celé dva roky len štvú, lebo podľa mňa zavádzajú, konajú nelegálne a mnohokrát si svojich zákazníkov ani nevážia. S takýmto prístupom by v mojej brandží skončili, tu si však kvôli pár známym môžu robiť čo chcú. Preto slepo obhajovať SAD ZV je podľa mňa horšie ako slepo obhajovať trolejbusy, lebo tie sú prospešné určite väčšej skupine ako záujmy súkromného dopravcu!
Samozrejme ani jedno nie je správne a mala by existovať aspoň ako taká objektívnosť. Ale názor si vie urobiť každý sám, a to bez ohľadu na charakter správ. Ja prajem SAD ZV veľa šťastných kilometrov, však to potrebujú, lebo s tými haraburdami sa môžu spoliehať len na šťastie. Inak SAD ZV "obdivujem", že dokážu tak zmagoriť ľudí, ktorí ho dokonca potom obhajujú.
jeden clovek,ktory vehementne tvrdil,ze L.26 je nepotrebna a ze po spusteni trolejbusov ju zrusi tu uz bol,a ak cita a od nervov skriabe steny a plagaty s vlacikmi,ktore tam ma nalepene,tak prosim dotycny teraz prisiel tvoj cas...
Hej ,uz si odbocil,ale nevadi....pokial jazdis na volny listok tak prestup je v tvojom pripade bezny,ale pre cestujucich-smrtelnikov,ako si ich ty nazval,je prestup nie az tak bezny,radsej si zaplatia 13,-sk ako 20,-sk,ci kolko to vlastne je.
co by bolo? To je spekulacia a fantazia moze narysovat "buducnost" akokolvek.
Mohla tu byt napr. doprava sucasneho rozsahu (ked spocitame vykony DP aj SAD vratane X-liniek), ale lepsie rozlozena.
Rovnako tu mohlo byt pokracovanie trendu 2004 -> 2005.
Ale mozeme ist aj hlbsie do minulosti a zamysliet sa ...
Ten, kto sa ma zamyslat v prvom rade je MESTO. Mesto by malo MHD povazovat nie za pozieraca dotacii, ale za prostriedok regulacie dopravy + socialny prostriedok (zlavy, dopravna obsluha). A nejde len o MHD, ale o hromadnu dopravu v regione - treba sa pozerat systemovo na dopravu ako celok, nie jednotlive nesuvisiace linky.
Fakty dnešnej MU sú nasledovné: tesne pred 17tou hodinou došlo k roztrhnutiu prevesu na trolejovom vedení v kruhovom objazde pri ESC. Nakoľko došlo ku skratu, tak vozidlo ostalo "visieť" v kruhovom objazde, ale aj po príjazde vozidla údržby bol kruhový objazd ako-tak prejazdný všetkými smermi. Porucha bola v najkratšom možnom čase odstránená a premávka obnovená.
Toto sú fakty a všetko ostatné je demagógia... však Votrelec? ?
Klamal by som, keby som povedal, že ani raz. Ale garantujem ti, že za ten skoro rok a pol viac ako päťkrát nie. Lebo som nemal potrebu, keď tam môžem ísť L21+22. Ale najradšej by som si na NSL prestúpil, keby som mal hustejšie spojenie. Teda určite je lepšie mať spoj s intervalom 10 minút a prestúpiť na niečo s podobným intervalom, ako mať v špičke interval 20 minút a ide ti to odvšadiaľ všade. Ale hádať sa s tebou fakt nejdem. Ak si myslíš, že cesta MHD je robiť linky typu L26, tak to ju radšej komplet zrušme. Dnes už MHD využivá zlomok ľudí z toho, čo tu bolo predtým a vidno to na prepchatých cestách. Ak si mesto myslí, že je lacnejšie rozširovať cesty a parkoviská, prosím, nech tak robí... Však SO už stavieme cez 30 rokov, v Sásovej pribudlo od dostavby sídliska možno zopár desiatok miest... Ale to som už zas odbočil od témy. ?
Najprv si to poriadne prečítaj, potom reaguj. Ak to vôbec zvládaš. Ja ti to neprajem, práve naopak, ale od teba chcem, aby si ty to brala do úvahy. Ale to chcem asi od teba veľa. Takže hlupákom si to nazývaj frajera a nie mňa
Ó, bože, zase nás zachránil, sám osobne, intergalaktický dopravca SAD ZV... Koľká to vďaka, že oni bez dotácie takto pomáhajú nám, bežným smrteľníkom - cestujúcim. Ešte že to myslia úprimne a fakt im ide o to, aby nás zachránili. Veď nemajú dosť autobusov, vodičov, ale napriek tomu nás statočne zachraňujú denno-denne, v mrazoch, v daždi, za sneženia, za slnka. Bože, vďaka... Ešte dokonca dali aj akciové cestovné a to všetko, ešte raz pripomínam, bez dotácie. Ale kto zachráni nás, Sásovčanov? My tu nemáme ani trolejbusy a my cestujem za vyššie cestovné, pritom nám mesto všetky linky dotuje! Ale prečo?
Re #26625 Votrelec: Pýtam sa, prečo dokáže SAD ZV na NEDOTOVANÝCH linkách jazdiť lacnejšie, ako na dotovaných? Veď práve poprel základné princípy ekonomiky! Čím viac mu dáš peňazí v podobe dotácie, tým máš vyššie cestovné. A čím menej, resp. nič, tak tým lacnejšie... Veď to je úžasné. Toto je sen všetkých miest, kde majú MHD. Nedať ani korunu a mať takéto cestovné. Len škoda, že takéto cestovné je na "truc" linkách. Keď už spomínaš neschopnosť, tak toto slovo je podľa mňa synonymom SAD ZV. Povedz mi, čo už len ZV urobil pre ľudí. Len nenapíš, že L26, lebo potom už neviem, neviem... ?
jurko,neviem preco si ma nepriamo obvinil z toho ze sa na tom zabavam.Myslis ,ze sa valam od smiechu,taka skodoradostna zas nie som.Bol to prispevok ako kazdy iny.A jediny kto bude do toho rypat bude Flying.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
wizard112