Vyzerá to tak, ten nový spoj L80 má písaný nočák 232BB, ale chodí prázdny, takže z Ďumbierskej páli rovno do garáže.
), tak im prihodíme ďalších 50 možných kusov. Potom bude stav:
tak je to radovo 150 autobusov (110 primestskych liniek, do 190 autobusov).
PIT
Takisto by ma zaujímalo, či je až tak veľký záujem na tom, aby L10 zachádzala cez Partizánsku cestu (namiesto Ďumbierskej), resp. či je reálny záujem cestujúcich a skutočne nastupujú a vystupujú na zastávkach na Partizánskej ceste (kde je len pár rodinných domov a priemyselné zóny, kam v noci asi nikto nechodí) alebo je až tak veľký záujem o Kynceľovú, rázc., či to len na mape lepšie vyzerá, že nočné linky obsluhujú väčšiu plochu? Neviem, či by opäť nebolo vhodnejšie sa vrátiť k pôvodnej trase cez Ďumbiersku, čím sa navyše môže znížiť zbytočný jazdný výkon a zrýchliť preprava a tým aj obeh vozidiel. Samozrejme opakujem, že to záleží od záujmu cestujúcich, z ktorých sú ale nakoniec reálne zaujímaví asi len obyvatelia Kynceľovej, prípadne Senice, ak by sa im chcelo ísť pešo.
Ozaj v Blave od 1. mája zvyšujú cestovné o 9%.