Inak musím byť kritický voči informovaniu a medializovaniu zo strany DPMBB. Však existuje toľko možností ako informovať svojich cestujúcich, napr. nejaký oznam na označníkoch (hlavných). Veď za tú dobu už musí byť nejaké oficiálne stanovisko k tomu, čo sa tu deje (x-linky). Predstavuje to minimálne náklady, stačí to x-krát vytlačiť a niekoho tým poveriť, že to rozmiestni.
Ďalej tu máme Radničné noviny, ktoré dávajú do takmer každej schránky. Veď čo sa nedohodnete so starostom, nech Vám aspoň jednu stranu pustí a nevyužijete ju na informačnú kampaň? Podľa mňa si väčšina obyvateľov tieto noviny aspoň prelistuje, takže by to malo aj nejaký účinok. Navyše sú to noviny mesta, peniaze na ich vydávanie sú už vyčlenené, takže by to ani nič nestálo. Alebo čo rovno o tom Saktor nenapíše do svojho Úvodníku? Treba na neho tlačiť, že sľúbil svojim voličom trolejbusy, ale teraz to neznamená, keď ich tu máme, že môže poľaviť!
Potom tu máme prístrešky a veľké reklamné plochy v nich. Dohodnem sa s ich prevádzkovateľom, že na mesiac (alebo kratšie obdobie) Vám ich prenájme a informujem. Stačili by tie na Námestí slobody a Štadlerovom nábreží a vy im za to ponúknete reklamu v t-busoch a citybusoch. Hovorí sa tomu výmenná reklama alebo reklamný barter. V najhoršom prípade zorganizujem verejnú zbierku, určite by niektorí ľudia prispeli a z toho ich zaplatím.
A ako tu napísal Papyr (tuším), treba dať aj na T-BUS transparent (napr. Cestujeme ekologicky, Už kúrime a udržujeme čistotu). Ľudí to zaujme a najmä si poopravia mienku o našich T-Busoch. Opäť by stačili len nejaké hlavné linky, napr. 1, 2, 3. Viem peniaze nie sú, tak treba osloviť niekoho, kto tie transparenty vyrába a ponúknuť mu takúto možnosť zviditeľniť sa (napr. na transparentoch bude meno autora).
Ďalej vo všetkých linkách by mohol visieť oznam, kde by boli kľúčové fakty. Možno by som ich dal formou otázky, nech si na ne každý sám odpovie. Aspoň sa nebude cítiť, že mu niekto tlačí kaleráby do hlavy. Občan musí vidieť aktivitu, vidí len Polónyho snahu, tak si myslí, že on je ten správny.
Existuje vôbec v DPMBB nejaké marketingové oddelenie? Ak nie, treba ho vytvoriť, ja Vám to budem robiť i za minimálny plat, ak Vám nebude vadiť, že na to nemám školu (ale skúsenosti s tým mám a bohaté).
Ďalej tu máme Radničné noviny, ktoré dávajú do takmer každej schránky. Veď čo sa nedohodnete so starostom, nech Vám aspoň jednu stranu pustí a nevyužijete ju na informačnú kampaň? Podľa mňa si väčšina obyvateľov tieto noviny aspoň prelistuje, takže by to malo aj nejaký účinok. Navyše sú to noviny mesta, peniaze na ich vydávanie sú už vyčlenené, takže by to ani nič nestálo. Alebo čo rovno o tom Saktor nenapíše do svojho Úvodníku? Treba na neho tlačiť, že sľúbil svojim voličom trolejbusy, ale teraz to neznamená, keď ich tu máme, že môže poľaviť!
Potom tu máme prístrešky a veľké reklamné plochy v nich. Dohodnem sa s ich prevádzkovateľom, že na mesiac (alebo kratšie obdobie) Vám ich prenájme a informujem. Stačili by tie na Námestí slobody a Štadlerovom nábreží a vy im za to ponúknete reklamu v t-busoch a citybusoch. Hovorí sa tomu výmenná reklama alebo reklamný barter. V najhoršom prípade zorganizujem verejnú zbierku, určite by niektorí ľudia prispeli a z toho ich zaplatím.
A ako tu napísal Papyr (tuším), treba dať aj na T-BUS transparent (napr. Cestujeme ekologicky, Už kúrime a udržujeme čistotu). Ľudí to zaujme a najmä si poopravia mienku o našich T-Busoch. Opäť by stačili len nejaké hlavné linky, napr. 1, 2, 3. Viem peniaze nie sú, tak treba osloviť niekoho, kto tie transparenty vyrába a ponúknuť mu takúto možnosť zviditeľniť sa (napr. na transparentoch bude meno autora).
Ďalej vo všetkých linkách by mohol visieť oznam, kde by boli kľúčové fakty. Možno by som ich dal formou otázky, nech si na ne každý sám odpovie. Aspoň sa nebude cítiť, že mu niekto tlačí kaleráby do hlavy. Občan musí vidieť aktivitu, vidí len Polónyho snahu, tak si myslí, že on je ten správny.
Existuje vôbec v DPMBB nejaké marketingové oddelenie? Ak nie, treba ho vytvoriť, ja Vám to budem robiť i za minimálny plat, ak Vám nebude vadiť, že na to nemám školu (ale skúsenosti s tým mám a bohaté).
kvorka