Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #2568:
Problém nie je s konkrétnym prístrojom/vozom, ale s konkrétnym spojom. Chodia na ňom 694BI a 612BE a obidva vypisujú rovnako. Neviem, ako vypisujú ostatné spoje L52, ale vyzerá to tak, že naň zabudli, či čo.

Re #2564 vylepovači: Ako to majú dobre zariadené?! To ani nemajú potom komu zosobniť. V úseku Medený Hámor-Kostiviarska to vyriešili tak, že preložené spoje začmárali perom. Na jednej zastávke sa pomýlili a začmárali o jeden navyše, tak ho znova dopísali rukou...
Re #2569: Mal som na mysli tri zastávky jednej linky.

Re #2573: plný súhlas.

Majkl: na L90 je už dosť dlho spoj 15.40 skrátený len po Iliaš (a je to aj na sadbb.sk).
Re Ikarus: Ak chceme mať v meste historický Ikarus(alebo hociaké iné), tak si ho musíme odkúpiť, zrenovovať a garážovať sami na vlastné náklady ? . Inak aj Karosa B732 už sa dáko vytráca...
Dnes som zažil zase super príhodu s vodičom 4160 (vozidlo BB-348BJ) pri nastupovaní do spoja L10/53/43 na Novom Kališti. Zastal na zastávke prednými dverami ďalej, potom mi ich nechcel otvoriť. Nakoniec otvoril, takže som už nezaváhal a hneď som cvakol lístok. Medzitým som si vypočul "príjemným" tónom, že to je vraj zastávka na vystupovanie a keď som už sedel, ešte zakričal, že "Zajtra pôjdeš pešo!" Neviem odkiaľ si vodiči BBDS osvojili tú drzosť vyskakovať na cestujúcich takýmto tónom a hlavne im tykať. Takisto je neprípustné, aby konkrétny vodič rozhodoval, či konkrétny spoj, na ktorom práve ide, bude stáť na určitej zastávke alebo ju určovať za nástupnú/výstupnú/na znamenie a pod. Pre každého vodiča je alfou a omegou cestovný poriadok, ako ponuka prepravnej práce voči zákazníkovi ako predpoklad jeho voľby pre uzavretie prepravnej zmluvy medzi cestujúcim a dopravcom. A v prvom rade je pre nich cestujúci "chlebodarcom" a preto by mali byť vodiči zdvorilí a snažiť sa udržať a presvedčiť cestujúceho svojím konaním a vystupovaním, aby svoju cestu zopakoval. Pritom cestujúci má právo na informácie týkajúce sa podmienok prepravy od vodiča podľa § 10 ods. 1 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a sami ste sa už určite viackrát stretli s prípadom, že vodič nevhodným spôsobom "vyskakoval" do cestujúceho v prípade, že títo si nevedeli kúpiť CL, keďže neboli z BB a nepoznali náš "super" systém prepravy.
Takže som zvedavý, či zajtra pôjdem do roboty (na Jesenský vŕšok) spojom MHD tak, ako nebol problém minulý týždeň cestovať týmto spojom 4-krát s vodičom 6203 na Ikaruse BCA 26-02 alebo potom prídem do roboty rozčúlený a neskoro a budem musieť vypisovať sťažnosť na BBDS.
re majkl, historicky ikarus: nebolo by to na skodu veci, len pozor, aby to nedopadlo tak ako v ba:
skoda 706rto pomalicky zacina hrdzaviet pri pavucinarskej brane, skoda 706ro, ktoru nam darovali nemal kto zaregistrovat, prisla o papiere a nejaky k***t ju nabural v jame, sm11 obrasta machom v petrzalke, na hrobonovej hniju 4 dratolezy... skoda pokracovat, lebo ma prejde chut na obed a vyvrhnem zaludocne stavy
Bolo by vhodne, kedy ste linku č.24 zaktualizovali aj na internete. Nesedi to s odchodmi, ktore su uvedene na zastavkach.Potom je zbytocne prevadzkovat nejaku inter.stranku , ktora je neaktualna a len zavadza.

cestujuca zo Sasovej
Reakcia na: Majkl #2565:

Kto vie, možno že už nejaký majú odložený v tom ich múzeu (tam som nikdy nebol). Ale neviem si predstaviť, či by sa u nich našiel niekto, kto by prišiel na takúto myšlienku a dokázal ju i presadiť do reality a či by bol ešte o to záujem (však u veľkého množstva ľudí stratili dôveru aj pre denné prepravy do práce, či školy).
Reakcia na: LUK #2560:

Ad L53: Vyzerá, že to bude tak, časovo to vychádza a potom po L34/7:27cF ide pravdepodobne na L80/7:50cNS z Tajovského, SOUS (resp. už z nemocnice, kde asi skutočne končí aj tá L34/7:27cF, keďže minule som ju videl ísť s tabuľkou "PO NOVÚ NEMOCNICU").

Ad vylepovači: Plne s Tebou súhlasím; pri mne by sa takí ľudia tiež nestihli zohriať. Problém však je, že u BBDS je zamestnancov s takýmto prístupom veľmi veľa a to na všetkých stupňoch. Inak pripomínam, že ak na zastávke vysia CP s tromi dátumami platnosti (a možno by sa našlo i viac verzií), ďalšiu verziu CP ešte možno nájsť na oficiálnej stránke BBDS - sadbb.sk (i keď momentálne bez posledných aktualizácií), pričom u dopravcu pomaly nikto ani nevie, čo je v skutočnosti platné.

Majkl: BBDS nemá zodpovedného zamestnanca skoro na nič (ešte aj tú mapu si im robil Ty).
Reakcia na: LUK #2560:
to blbe zobrazovanie cielov vyzera ako standardne (zodpoveda maly tabuliam 1. generacie), len neviem preco to vsade nie je rovnake. Vsak chodia vsetky vozy cez opto kazdy den.

091AG som si vsimol a zaujali ma tie dvere. Spomenul som si na 5776, ten mal tiez cudzie dvere, akurat nie cudzie ale domace. Len fotit sa mi nepodarilo. Nebol cas ani pocasie.
Reakcia na: Vladimír #2566:
bohuzial mas pravdu 😞
Reakcia na: Majkl #2565:
BBDS nebude mať vozidlo, ktoré by bolo historické (úspora nákladov) ?
Otázka do pléna:
Uvažovali ste už niekto nad tým, že nebolo by zlé, keby BBDS zachovala jeden Ikarus 280 ako historické vozidlo? Ja myslím, že by to nebolo na škodu.
Reakcia na: LUK #2560:

Ad Emtest: lebo je to Emtest, a ten nikdy nebude fungovať bezchyby...

Ad vylepovači: BBDS nemá pracovníka, ktorý by bol zodpovedný za výlep CP (úspora nákladov).
re papyr, 9tr: 600v trolejbus ti urcite na 750v pojde, horsejsie to bude naopak. mozno sa to moc nebude pacit izolacii ale bude trosku zivsejsi...
Reakcia na: 460-049-8 BB-PO #2561:
Je tu jeden maly problem. 9Tr sa uz nevyrabaju a navyse - videl si uz 9Tr s vyzbrojou na 750 V? (Teda, existuje jeden kus - v Ceskych Budejoviciach, kde do svojej starej historickej 9Tr vrazili vyzbroj z 15Tr, takze im to jazdi.)
Nestacia nam tu v BB aj 9 Tr M.S EmTestom alebo s BUSE transparentmi.Ked je tu tak malo penazi na nakup novych
T-BUSOV.
Majkl, Kami: Prečo má L52 spoj 5.20 na EMteste vypísaný ten drbnutý spôsob, kde hore je väčším fontom východzia a pod ňou menším cieľová zastávka? Ostatné spoje L55 po Vlkanovú majú pekne napísané cez celé veľkým "Vlkanová".

Kami: nechceš si odfotiť 091AG, má dvere z iného voza, vyzerá dosť zaujímavo? Na jedných dverách má dokonca nálepku z dákej MHD, kde sa cez deň nastupuje všetkými dverami.
Včera aj dnes zobrali vyvetrať 006AG na L25.

Re #2551 PIT: Tým pádom by mohol robiť aj spoj L53 7.10 po Žel. stanicu.

Re #2534: Tých, čo majú v pracovnej náplni preliepanie CP by som na minútu prepustil. Neboli ani v celom Jakube. V BB nie je problém na jednej linke vidieť CP s TROMA(!) rôznymi dátumami platnosti.
Reakcia na: Vladimír #2558:
Vysktytuje na troliku 14Tr 1004 a B932 BB-643AN.
Reakcia na: Kami #2557:
Tá reklama je veľmi pozoruhodná a som zvedavý na zajtrajšok. Ako som sa dozvedel na DPMP, zajtra by sa mala podľa inštrukcií zadávateľa časť reklamy, kde sú dve vrstvy odlepiť a malo by sa tam objaviť niečo iné - čo trochu objasní zmysel celej reklamy.
Reakcia na: Majkl #2555:
no to je predsa jasne. 🙂
Malo to ist po Fakultu (ako kedysi). Lenze tam sa nema ako otocit (resp. nie vzdy sa ma kde). Tak to ukoncili uz pri SOUS ako hovori poznamka. Lenze otaca pri nemocnici tak tam berie ludi, o com svedci tabulka vo voze. 🙂 Jasne ako facka 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.