ja sa pytam zdrazelo sa cestovne po zavedeni trolejbsuv??? na druhu otazku: jednoducho aj sadka pochopila co je pre nich vyhodne a co nie mesto nie je sproste a ono si teraz musi diktovat podmienky ak by nieco take teoreticky malo vzniknut o to ide.
Preco sli peniaze na trolejbusy a nie na zlacnenie cestovneho? A dalsia vec: ako moze byt mesto vacsinovy akcionar po vstupe SADBB do DPMBB ked DPMBB ma omnoho mensi majetok? ? Preco sa teda SADBB tak sikovne ponuklo vstupit do DPMBB? Rozmyslaj troska..
Ale aj ty sam musis pochopit ze s bystrickou mhdckou treba nieco urobit konecne nech to tu nie je ako v kocurkove, vsak aj tvoje peniaze sli na trolejbusy a to by bolo dobre kebyze tie droty ostanu v BB nepouzite???
skratka ja som za to aby tu robil celu mhd dopravny podnik mesta, mne je jedno ci tam sadbb bude mat urcite percento vsak nech ak da ako vklad do spolocnosti cely svoj nehnutelny majetok to jest budovu v kremnicke, dielne, troleje a trolejove vedenie a o vseko ostatne sa bude starat mesto ako vacsinovy akcionar a sadke pripadne nejaky ten zisk ak samozrejme bude coby bol kebyze sa mhd zacne vykonavat kvalitne za rozumnu cenu podla mna tych 13-14 sk je oprimalne z karty a zavedenim casovych listkov. vsetko sa da ked je vola a ochota. A myslim ze tu nemusis tak vehemtne obhajovat sadzv kebyze sa chcu dohodnut tak je po problemoch akceptacia kariet dpmbb by trolejmi obsluhoval mesto, oni by sa viac sustredili na podlavice a sasovu a plus nejake expresne linky by boli zavedene zdoraznjem expresne nie kopirujuce trolejove linky a stavanie na kazdej zastavky tym padom robenie vyhliadkovej trasy po celej BB. Lenze tu je ten hlavny problem sadzv sa nevie zmierit s tym ze konecne aj na nu doslo a miesto toho aby sa dohodla robi presne to iste co robila sadbb ked prisla o linky (vsetci vieme ze to bola pomsta mesta a vsetko bolo zmanipulovane)..lenze ona si zobrala len to co jej patrilo oznacniky a nezacala tu saskovat s X26 atd....
Vazeny DPMBB, viem co sa stalo, vedia to aj cestujuci,ak aj hodiny v busoch nesynchronizovali, tak to znamena ze sa Rooseveltky pohol s takmer 2min naskokom, inak si to vysvetlit neviem. ?
? šikovný si ty chlapec niet čo dodať k tejto informácií ? ono niekto zabudol, že sú ľudia ktorí vedia počítať a dokonca aj rozmýšlať a na otázku PREČO také nízke ceny za dopravu pri výške vstupov hladajú odpoveď PRETO !! ? inak pán veľkovúckový nemusí behať do maštale .. ?
preco je vo Zvolene cestovne 12korun? Lebo mesto ZV pristupilo na vyhrazky tamojsieho dopravcu, ktorym je cuduj sa svete ten isty SAD ZV...
Re #25665 Robo: a preco by nejazdili za 11 Sk, ked vsetku stratu im niekto zaplati... len keby to ten chudak jano z Hornej Marikovej vedel, ze ku nemu chodi autobus dvakrat za den len preto, ze VUCka pcha peniaze do pazeraka sukromnej firmy len preto, ze ta firma si potrebuje cosi dokazovat v bystrickej MHDcke...
A ak ide DPMBB ozaj o kvalitu cestovania toho vodica by mali exemplarne potrestat. V oboch pripadoch ten isty. Moj pripad sa stal v stredu. JJ, Luk kuk na toto.
(Kvalitna) doprava ktorou nikto nebude cestovat. ? Majme lacnejsie cestovanie na VSETKYCH linkach. Aka je to kvalita ked vodic trolejbusu naschval meska len aby ho dobehlo co najviac cestujucich? (kukni moj prispevok)
no konecne uz som myslel ze sem ani nenapise ? si pis ze s dpmbb budeme mat kvalitnejsiu dopravu ktora bude zodpovedat cene aka na linkach mhd ma byt lebo pomaly prichadza euro vsetko ide hore to clovek neovplyvni ak tak vyssimi dotaciami od mesta....
a tu v BB mame este lacnejsie cetovanie ako vo Zvolene lenze len na dvoch linkach kopirujucich trolejbusy....
Opakujem: Takto sa vecne jazdit neda len zeby si ta firma pytala o krach po dlhsom case....i ked mozno pan murgas bude velkorisy a zachrani ju dotaciou na ktoru nemaju narok lebo na slovensku je vsetko mozne aj nemozne
Vo zvolene je mestska doprava v style liniek X3 a X9? Vidis a tam to ide aj za 12sk. Ale v Banskej Bystrici nie. Tu sa miesto zadotovania dopravy a znizenia cestovneho radsej tlacia peniaze do DPMBB.
ano, majme lacnejsie cestovanie - zavedme po celej BB primestsku dopravu v style liniek X3 a X9. Mesto usetri 30 milionov, lebo vsak primestsku dopravu dotuje VUC. ?
A este: Vieme kolko sa plati za najom trolejbusov, udajne cena odpisov.. Nikto ale nevie kolko sa plati za najom budov a ostatneho.. Preco sa udrzba ciciakov robi na SADBB ked v BB mame Iveco? zeby boli lacnejsi? alebo mali mechanici s tymito vozmi viac skusenosti? Na toto PRESNE odpovede nikto nepozname. ? Myslim ze s DPMBB nas caka sice mozno kvalitnejsie (o tomto ja silno pochybujem) ale jednoznacne drahsie cestovanie. No ale toto cestujuca verejnost nechce. Radsej sa vozi v autobusoch ako v trolejbusoch. Idem sa opakovat, toto som raz uz pisal: CENOU DOSTANEME CESTUJUCICH NASPAT DO HD. A o to tu predsa ide. Ekologicka doprava je kazda HD. Majme v BB zakladne cestovne 12 Sk ako je vo ZV. Hm?? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bystrican.