"Všimni si koľkokrát sa v autobuse aj kúri a sú pootvárané okienka! Tak asi je cestujúcim teplo. " ? Tie okienka sú otverené hlavne preto, že je tam nedychateľný vzduch a to hlavne preto, že nestačí prepravná kapacita, takže tam cestujú ľudia ako sardinky. Napríklad dnes bol bus tak prepchatý, že sa dnu nedostal revízor (nejaký nový), ktorý mienil ísť cez predné dvere (jeho druhý kolega sa dnu dostal cez druhé dvere). Ľudia naň ho začali nadávať, že kde sa tlačí, tak to vzdal a potom vystúpil aj kolega z druhých dverí. Hlavne že na linke x3 a x9 chodia autobusy, ktoré by sa uživili inde.
Ale k veci... Dokedy budú kúriť? Tak ja si myslím, že do konca zimy, v lete kúriť podľa mňa netreba. ? A s s čím chce potom SAD ZV zabezpečiť MHD, keď nechce vozy DPM? Či nás bude zachraňovať Pakši a spol.? Alebo jeho najmodernejšie autobusy z prevádzok MHD vo ZV a ZH? Vravím, ZV robí jednu sprostosť za druhou, tak nech len robí... Kto druhému jamu kope, sám do nej padne. ?
Ale dokedy sa v trolíkoch bude kúriť? Do prvej faktúry? Trolíky vedeli kúriť vždy, len keď neboli korunky tak sa kúrenia odpájali a brali sa korunky vodičom za prekročenie spotreby. A teraz keď nepôjde tok peňazí za prenájom busov? Ešte premáva len pár trolíkov, ale čím ich bude viac tak aj väčšia spotreba el. A zase bude treba šetriť. ? A kúrenie v autobusoch? Všimni si koľkokrát sa v autobuse aj kúri a sú pootvárané okienka! Tak asi je cestujúcim teplo. ?
V meste pod Urpínom zrealizujú veľkolepý projekt. V nadväznosti na pripravované dobudovanie desaťročia rozostavanej autobusovej stanice v Banskej Bystrici chce mesto zastavať nábrežie Hrona modernou zástavbou s oddychovými zónami.
Potvrdil to primátor mesta Ivan Saktor s tým, že o budúcej podobe autobusovej stanice, ktorá je majetkom firmy SAD B.B., sa stále rokuje. Predpokladá však, že na budúci rok budú známe investor aj štúdia a začne sa stavebné konanie. " Je dohodnuté že SAD B.B. vyjme tento majetok z hlavnej činnosti na inú spoločnosť, ktorá rokuje s developérmi. Bude tam vybudovaná autobusová stanica modernejšieho typu a budú tam aj obchodnoprevádzkové priestory až po hlavnú žel. stanicu," uviedol primátor. Podľa jeho informácií by mala celá investícia do areálu súčasnej autobusovej stanice dosiahnuť sumu 1,5 miliardy korún.
Podľa mňa to tak bude musieť byť, len sa musí mesto konečne rozhýbať. Zavadzať predsa bude s tým najlepším, čo momentálne ponúka európsky trh s autobusmi, teda Vrakosy C744 a B732 a zopár B932. ?
Myslim ze je z objektivnych pricin mozne zakazat statie vozidiel nezavislej trakcie v obratisku pod trolejmi. Ale neviem, s cim by tam bryndza mohla zavadzat, ked si podla Adrianovych slov neplanuje prenajat autobusy od DP.
Nemal by DP alebo BBDS vymahat pripadnu pokutu od investora tejto stavby, t.j. zrejme Europa SC, ktory nie je schopny stavbu skolaudovat? Ved oni znemoznili na viac ako pol roka premavku trolejbusov na tejto krizovatke!
Este som nepocul o ziadnom meste, kde by kvoli malej zmene trolejoveho vedenia pol roka nepremavali trolejbusy.
ticho pred burkou......vsetci kompetenny mlcia dalej dalsia linka c.7 sa spusta v sobotu... dockame sa trolejbusu aj za cenu moznej pokuty (krukovy objazd) alebo autobusu? X7 pripravena je pripravena vyrazit... Navrhoval by som zmenit tabule oznacujuce obec BB na Kocurkovo ?
Ja mám stále pocit, že ZV je pán a mesto sluha. ZV si môže dovoliť čokoľvek a mesto nemá žiadne páky, len sa prizerá. A pritom mesto je objednávateľ výkonov. Ja by som ZV zobral licenciu na celú MHD a buď sa vzdajú, alebo bude mať mesto MHD, ktorú netreba dotovať. Samozrejme, takéto rozhodnutie nespraví v dohľadnej dobe nikto predpokladám.
Vsak ak si takto predstavuje dobru spolupracu so SAD CCCP primator? Spominal to na tej tlacovke po spusteni pred spustenim T-busov, ze s balkancami si vie predstavit dobru spolupracu, ze vela pre mesto urobili, atd.. Neviem, ci sa im chcel zaliskat, ale to co SAD CCCP teraz predvadza, by ho uz malo nacisto prebrat, a vytriezviet z iluzie o dobrom vlkovi v barancom ruchu, inak je to situacia, ako by si mesto hada na prsiach chovalo! ?
Ľudia, čo píšu na diskusiu mesta, majú stále zafixované, že trolejbus je nevykúrený, špinavý či hlučný. Škoda, že tieto prívlastky patria skôr autobusom Zvolena... V poslednej dobe je väčšia zima v autobusoch ako v trolejbusoch, ale kým to zase Bystričania pochopia, že trolejbus vie kúriť... ? Oni by za tých Zvolenčanov aj ruku do ohňa dali, len aby cestovali o 3 haliere lacnejšie. To, že tieto peniaze sa do MHD nevrátia, ich netrápi.
Vieš, len zase tie značky ti musí určite odobriť aj polícia a čo ja viem kto ešte. Druhá vec bude ich dodoržiavanie a pochybujem, že to niekto bude kontrolovať a nebodaj pokutovať. Neviem, či by to nespadalo do kompetencie štátnej polície, ale to je jedno, lebo ani jedna ani druhá nemá na toto kapacity... Ak chceš zbierať pokuty, bolo by na čom, ale opäť nie je vôľa, alebo by aj bola, len riešenie mnohých vecí je nekonečné...
No na začiatok roka sa teším aj ja. Ale pozri sa, bryndza za posledných pár dní dovliekla dva vozy (zatiaľ kvapka v mori). Uvidíme, akú stratégiu zvolí, no podľa ich rozmýšľania to bude, ako inak, totálna blbosť. Som naozaj zvedavý, do akého extrému to bryndza dovedie a čo na to mesto.
Naozaj som nemilo prekvapený, že už viac ako 2 týždne bryndza kopíruje trolejbusy a mesto nič. Reálne neviem, či niečo podniká, ale mlčanie kompetentných len podporuje bryndzu. Viem, že si mesto nemôže dovoliť robiť rýchle uzávery, ale niečo by sa k tejto situácii patrilo povedať. Mi to pripadá, ako keby to mestu bolo jedno (čo však určite nie je). ?
Tak to som rád ?. A kde by si ako že tie značky chcel dať ked niekde inde? Ja by som navrhoval napríklad Tesco, Nay, Podháj (a bum koľko ľudí zrazu pôjde t-busom) potom napr. Poľná, Kyjevské, Nové Kalište a tak dalej... v podstate by sa vytvorila expresná linka (X3 ? ) ktorá by chodila od krematoria na Tajovského a k Nemocnici. Takisto napr. by som riešil situáciu pri stanici. Tam nestojí žiadna prímestská linka, číže tam by to bolo viac než vhodné. Samozrejme značky na Tulskej a Internátnej. To by ich tak zbrzdilo žeby sa na to hádam aj vykašľali. A tiež by tam všade mohli stávať mestkí policajti a zbierať pokuty, hned by sme mali viac do rozpočtu ☺
btw zaujímalo by ma ako to bude od začiatku roka, pretože ak si neprenajmú mestské busy tak ich budú mať sotva na to čo im ostane, nie to na kopírovanie t-busov. Ak by ich rozdelili rovnomerne, bola by malá (ešte menšia) kapacita napr. v Sásovej a som si istý, že mesto by im zrušilo zmluvu ak by to urobili... Ak je toto cielom tak nech ich nechajú tých pár mesiacov chodiť.
Mame na to "zoznamovacu agenturu" predsa.. ? Najblizsia ma byt vraj 29.12.? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
wizard112
Ale k veci... Dokedy budú kúriť? Tak ja si myslím, že do konca zimy, v lete kúriť podľa mňa netreba. ? A s s čím chce potom SAD ZV zabezpečiť MHD, keď nechce vozy DPM? Či nás bude zachraňovať Pakši a spol.? Alebo jeho najmodernejšie autobusy z prevádzok MHD vo ZV a ZH? Vravím, ZV robí jednu sprostosť za druhou, tak nech len robí... Kto druhému jamu kope, sám do nej padne. ?