Malé železničné pobavenie a hlavne niečo pre expresbb:
Včera poobede bol osobný vlak č. 7356 s odchodom z Banskej Bystrice 15:04 do Brezna vypravený na Vrútky. Rušňovodič sa zbadal až kdesi pri SAD a tak následne cúval naspäť do stanice, aby až na druhý pokus išiel tam, kam mal. Spôsobilo to meškanie cca 40 min. a rovnako meškanie 40 min. druhého vlaku, ktorý išiel z Brezna a mal sa s ním križovať v Slovenskej Ľupči.
?
Len ako si autor zabudol dopísať článok. Ale vlastne animemusel. Lebo by tam bolo zase len vyjadrenie ......... Tak len toľko k tomu článku. Len neviem prečo sa nepýtajú, že prečo bude treba väčšiu dotáciu? Odjazdia menej teda, menej budú potrebovať na straty vo verejnom záujme. Keď sa im nepáči, tak nech sa páči. Aspoň odskúšajú R1ku do ZV či znesie takú záťaž. ?
Dobrý deň. Chcem sa opýtať v akom štádiu je vydanie písomného kolaudačného rozhodnutia na trolejové vedenie na veľkom kruhovom objazde pri ESC a kedy bude vydané? ďakujem
Dňa 12.10.2007 sa uskutočnilo ústne kolaudačné konanie stavby "Európa Schooping center Banská Bystrica - Trosky, objekt SO 006 Rekonštrukcia trolejového vedenia" stavebníka Európa Business Center, a.s., na ktorom bolo dohodnuté, ak budú doložené všetky požadované doklady a skutočné vyhotovenie stavby bude v súlade s projektovou dokumentáciou (práve prebieha toto porovnávanie), bude do 31.10.2007 vydané kolaudačné rozhodnutie.
dnes rano v radiozurnale vraveli o dnesnom spusteni trolejbusov, pricom v ankete sa nejaka dochodkyna vyjadrovala, ze to bude lepsie s trolejbusmi, lebo budu vediet kde aka linia chodi a ze teraz sa casto prevezu niekam inam, lebo nevedia kam to chodi.
V prípade používania Crosswayov LE zavedieme novú čiselnú radu, napr. 7x.
Re #24808 S499.1023: Ja som tiež proti nezmyselnému prečíslovávaniu, ale v tomto prípade by som asi urobil výnimku, nakoľko to číslo linky zaberie až tretinu čelného displeja. Ale na to už niekto mohol myslieť pri ich zavádzaní. Navyše vôbec nemuseli byť označené v stovkovej rade, nakoľko väčšina ich trás vedie po rovnakých uliciach ako bežné linky MHD.
Ja si nemyslím že je to mimo číslovanie, pokiaľ viem tak pre minibusové linky sú vyhradené čísla 1xx. Každopádne ak by sa malo prečíslovávať tak iba pri zmene týchto liniek.
A ozaj, čo sa týka t-busov, resp. príprav, dúfam že to niekto pôjde fotiť ?
Som toho názoru, že nie je dôvod, aby slintybusové linky mali číslovanie mimo všeobecnú číslovaciu schému. Ale na druhej strane, som proti zbytočnému prečíéslovávaniu. Čiže, ak sa bude meniť trasa, zaradiť linky do bežného číslovania, ak sa meniť nebude, nechať súčasné, hoci aj dementné, čísla.
Už som tu dlhšie nič nepísal, tak aspoň v krátkosti.
Som potešený súčasným vývojom v TD a už sa neviem dočkať, kedy budú spustené do prevádzky. Ja viem, že isté problémy ešte treba zvládnuť, ale verím, že to najťažšie je už za nami...
Diskutovalo sa tu ohľadne prečíslovania L8+9 na 4+5. Tu môžem len skonštatovať, že takéto prečíslovanie by bolo zbytočné. Tie voľné 4+5 môžu ostať naďalej neobsadené a verím, že niekedy v budúcnosti (pri rozširovaní trolejbusovej siete - som optimista) sa tieto čísla obsadia novými linkami. A potom je k dispozícii ešte rada 10-19. Ale každopádne zastávam názor, aby bolo ponechané pôvodné číslovanie.
Bol by som nerád, keby sa tu zase rozpútala taká "húževnatá" diskusia, tak radšej to už nechám tak a uvidíme (čoskoro) v praxi a dúfam, že budeme príjemne prekvapení.
Petik: Číslovanie Citybusov: Všetko je to vec názoru. V podstate môžem s tebou súhlasiť, ale na druhej strane si myslím, že súčasné číslovanie je v poriadku. Tu nejde o to, aby boli obsadené všetky číselné rady nižšie ako 100, ale skôr ide o historické zaužívanie, banskobystričania si už pamätajú, že rada 10x je prideľovaná citybusovými linkami (je tomu už od septembra 1994) a tohto sa držal aj "druhý zrod" citybusov v novembri 2006. Podobne ako v prípade TD, tak aj tu by som to nemenil, ale ako hovorím, všetko je to o pohľade na vec.
S tou L80 s tebou súhlasím. Podľa mňa nie je potrebné pre linky s nízkopodlažným vozidlom vyčleňovať špeciálnu číselnú radu, pretože v budúcnosti budú NP vozy štandardnými vozidlami pre MHD (toto hovorím vo všeobecnosti), napr. Karosa (teraz Irisbus Iveco) taktiež prestala vyrábať klasické B952/B961, ale vyrábajú sa hlavne Citelisy, príp. Crossway LE s polovičnou nízkopodlažnosťou. Takže asi toľko.
Vďaka za tie CP-čká. Už sa teším, dnes večer ich budem podrobne študovať, a dúfam, že pridáš aj okr. BB. Rád sa zaujímam o historické CP, lebo sú vzácne. A viem, že ty ma vždy niečim zaujímavým prekvapíš ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
expresbb