Havarie(aj ked smutne) a pripady ako tento snad prinutia kompetetnych zacat brat vazne technicky stav vozidiel hromadnej dopravy..? Po hrinovskej tragedii a dalsich pripadoch poslednych dni(ako aj tento) asi este pritvrdia "muziku", bude to iba na prospech bezpecnosti, ale zaroven mam obavy, ze ak sa sprisnia kontroly,ci sa za rozumne naklady podari spojazdnit 367-ku(Kami?), aby presla STK.
Dik za info. Ako tak vidím, tak vo Zvolene mali celkom slušný počet kĺbov (oproti dnešnému stavu, keď nejazdí už ani jeden). Je to škoda, ale toto je trend mnohých "stredných" miest (napr. Martin) a ja mám obavy, že nájsť nejaké kĺby bude pomaly problém.
Jazdili na týchto linkách 280.08, L8,9,15,15. 280.10 L11,15. Ale možno ich bolo viac ale už si nespomínam. Takiež ešte jazdili nejaké na prímestských DT-ZV-BB. Mám tu aj nejaké SPZ L9 ZVA 12-91 potom ZV-058BB. L15 ZVA 20-04, ZVA 20-05. DT-ZV-BB ZVA 18-76. A niečo jazdilo aj V ZH 280.08 v MHD aspoň o jednom viem. Začiatkom 90 rokov jazdili aj nejaké Ikarusy z Budapešti, mali také veľké vetráky, ale dlho neboli v premávke. Takže ich mohlo byť zo 10-15, ani sám neviem presný počet. ?
Predsa ma ešte napadla jedna vec. ?.
Nemáš náhodou zoznam zvolenských Ikarusov, ktoré už pár rokov nejazdia? Alebo aspoň ich počet (myslím I280.08 aj I280.10).
pozdravujem do BB - ako sofer IGK "expedicie spriatelenych koniarov" ? definivne oznamujem, ze navstevu Vasho cteneho mesta presuvame o tyzden na sobotu 6.9.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
wizard112