Ja si tiez pamatam tu udolnu stanicu, ale tak matne, ze som si nebol isty, ci je to spomienka, alebo len nejaka iluzia:) Ale ked uz viem, ze to nie je iluzia, mozem povedat, ze vzhlad tej stanice si pamatam dost presne a ta budova sa nedala s nicim zamenit. Tesim sa na clanok s tvojimi odhaleniami.
Ohladne lanovky na srnkovu Ohlasne bol este vacsi mytus ako o lanovke na Urpin, ani ja sam som neveril, ze existovala, ale nakoniec sa ukazalo ze je to je skutocnost. Dannymu dakujem za dobre navednie na udolnu stanicu. Mozete sa tesit na fotky a clanok. Tymto bola dokoncena uspesne dalsia detektivna cinnost po zahadnych lanovkach. ?
Hmmm... tak to Ti chýba prehľad. Musím Ti oznámiť, že ešte dva roky dozadu boli predplatné lístky v MHD na Slovensku IBA v Bratislave, Košiciach a Prešove. Všade inde sa verní zákazníci "odmeňovali" len väčšími či menšími zľavami na jednotlivom cestovnom.
Drobný obrat nastal až nedávno, v roku 2005 zaviedli predplatné lístky v Žiline a v roku 2007 v Nitre. Takže tých miest je už päť.
Vsak ja netvrdim, ze je to potrebne takto komplikovane upravovat! ? Akurat, ze je to mozne, "tot vsjo". ? Takze zhrnute a podciarknute: teoreticky(a aj prakticky) mozne, ale v podstate v praxi nezmysel. Zbytocne straty, pridavne technicke riesenia, atd. Naco, ked sa da pouzit rovno taky "druh", aky tomu napätiu zodpoveda, ze? ?
Zhanat..? Vsak to uz nie je "uzkoprofilovy tovar" ? pridem do obchodu a kupim ? ?
mam pre Teba dalsiu dobru spravu, nasiel som dalsiu mapu kde je zakresleny aj "vytah" na Srnkovej, samozrejme aj s tym na Urpin, vsetko pekne pohromade.. ? Takze ked bude cas, zoskenujem a preposlem, teraz fakt nie, vcera bolo Petry, tak..
Inak touto cestou dodatocne Vsetko najlepsie aj nasim trom Petrom, nech sa im podari na cokolvek siahnu, aby mali vsetko vo vsetkom lepsie ako doteraz, takze vela uspechov!
?
Preco by nesiel aj opacne?? ? ? Urobis "urcite opatrenia", ako napriklad zrazacie odpory, menic, trafo a "ides", ale ved Ty to predsa dobre vies.. ? ? ?
a to si ešte nebol napr. v TN alebo PB. Nástup len a iba výhradne prednými dvermi, aj s pitschovou kartou...a žiadny 24hodinák ani ročný ani nič...okrem nástupu dvomi dvermi je to presne ako v BB...takže KE je čo závidiť
Posuniem to aj sem, nakoľko je tento príspevok zaujímavý.
Prevzaté z www.poslanec.sk
Komentáre
28. Jún 2007 - 22:02 od nepravdy SAD Zvolen (bez overenia)
nepravdy SAD Zvolen
Mal som možnosť počuť viacero vyjadrení zástupcov SAD Zvolen k téme trolejbuspovej dopravy. Ich vyjadrenia sú slušne povedané tendenčné ( nerád používam výrazy ako klamnivé, zavádzajúce, vedome skreslujúce).
Bol som na Workshope medzinárodného združenia prepravcov osôb UITP v Brne a ostal som zhrozený po vystúpení zástupcu SAD Zvolen. Iba slušnosť ostatných slovenských účastníkov ( zástupcovia z Bratislavy, Prešova a aj z B. Bystrice - ktorí sa rozhodli nereagovať ne jeho vystúpenie), zabránila "škandálu" na medzinárodnej scéne. V rozhovoroch počas prestávky rokovania som počudovania nad vystúpením zástupcu SAD Zvolen počul aj od účastníkov rokovania z iných štátov. Vystúpenie spochybnil aj zástupca z Maďarska, a to priamo na zasadnutí v reakcii na prednášku.
Teraz som si vypočul zhodnotenie vývoja trolejbusovej dopravy od p. Polóniho, samozrejme opäť silne skresľujúce.
Asi žije na inej planéte.
Kosice nebudu mat vyhradne kreditne cestovne, ako je v BB. Budu mat na vyber, ci chcu cestovne kreditne (nabiju si pocet jazd), alebo pausalne (nabiju si casove obdobie). Kratkodobe cestovne listky budu vyhradne casove (polhodina a pod.). Takze pozor, Kosice budu mat v podstate idealnu tarifu.
Presne tak. Ak si niekto myslí, že predĺžením intervalu na dvojnásobok začne vo vozidlách jazdiť 2x viac sestujúcich, je na prudkom omyle. Možno ich začne jazdiť ešte menej.
Hej, ale v BA jazdia 6601-6611, pôvodne určené pre BB, relatívne bez problémov (až na zdochýňajúce servo pod každou sekciou ? ) na 600 V ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr