Ved uz do nej "nedzigajte", ona len sem priniesla "report" o tom co sa stalo, nahodou to vystizne popisala, ze ZVHD STS ma v tom bordel, no a taktiez ma zmysel pre poriadok a cestnost, ze? ? ?
Včera som v rádii v spravodajstve započul správu o odpredaji rozostavenej budovy AS nejakej zahraničnej firme, ktorá ju má dostavať. Niečo tam k tomu hovoril aj primátor Saktor, ale nepočul som to celé. Neviete o tom niečo viac? Dostavajú to ako AS alebo tam vznikne nová "eurošopa" ?
Votrelec: Treba dať návrh na SADZV aby za každý autobus pripojili jeden náhradný, v prípade poruchy by vodič len prestúpil do náhradného a bola by u teba spokojnosť. Všetko by prebehlo v rýchlosti a k tvojej spokojnosti ak by u teba ešte nevznikol nárok aby ťa do náhradného vozidla preniesli ?
Takze "fesak"(OE) pristavi k 1 nastupistu(9 kolaj) asi o 16:00, kym bude pre ucastnikov prebiehat program (koncert a mozno aj prehliadka nedostavanej AS ? ? ) tak ho budeme moct obdivovat, to bude dost casu na fotenie a pod. ?
BB-028AG má sčasti nový lak a vymenené niektoré plechy ako aj nárazníky. ALE: pri 027AG mali iba červenú farbu - zohyzdili celý voz, pri 715BE mali iba bielu a červenú, chýba sivý spodný pásik.
Na 028AG použili iba červenú a sivú ? , ale chýba biela, takže červený spodný pás pred druhým kolesom nie je prerušený. Dokonca aj doplnili chýbajúci sivý pásik pod oknami medzi druhými a tretími dverami, ale žeby použili kúsok bielej farby, to by sme chceli priveľa.
Čokoľvek spravia, spravia to zle ?
Ja len tak malú otázôčku vznikla nová "konečná" na výhliadkovej linke čísielko 26 ??? Teda včera si urobil ne-milý pán vodič konečnú na Rudohorskej o 16.19..ja len, aby cestujúca verejnosť bola informovaná mohol by dopravca vložiť novú vysvetlivku ? ja viem prechádzky sú veľmi zdravé, ale možno nebudem v autobuse ja, ale dáka iná babka...zase som naletela CP? moja vina..?
A pokiaľ záložné vozidlo nebolo okamžite k dispozícii, tak odkiaľ sa malo zobrať? Trvám na tom, že postup dopravcu bol najlepší možný v záujme uspokojenia potrieb cestujúcej verejnosti.
Re #21626 adrive: Ja som nezaregistroval informáciu o tom, že vozidlo takto jazdilo celý deň. Zatiaľ som vyrozumel, že sa bavíme o zážitku z jedného konkrétneho spoja.
Re #21627 mirkobb: Samozrejme, že sa to stáva aj v NR (napríklad aj dnes boli dva vynechané spoje a pritom boli postavené dve zálohy s vodičmi). Vždy zabezpečiť akúkoľvek náhradu jednoducho NIE JE možné. Počet porúch na trati môže totiž prevýšiť počet záložných vozidiel hocikedy.
Mne už nad niektorými názormi zastáva rozum. Keď nefunguje odbavovací systém, ide sa zadarmo. Ak to niekomu nevyhovuje, jedine dopravcovi, ktorý vozí ľudí zadarmo, čiže prerába. Cestujúci môže byť rád, že sa odvezie včas a k tomu zadarmo. Alebo by si bola radšej, keby ťa vodič vyhnal a mala by si čakať na ďalší alebo náhradný spoj??? Tak si to tak mala urobiť. ?
súhlasím s tým frfľaním. POkiaľ je problém, treba ho riešiť v prospech cestujúceho. Čiže:
-ak nebol záložák hneď, nech jazdí "zadara"
-ak nebol záložák ani od konečnej, tak to o niečom svedčí u dopravcu /aj o neschopnosti/, ale pre cestujúceho je to opäť len výhoda, že bus ide...a k tomu gratis.
Ak teda niekto nebol spokojný /myslím že taký sa nenájde/, nech donesú 15Sk Balkáncom alebo ic hzašlú poukážkou typu U ?
Ale vážne, je to problém dopravcu ako si to vyrieši...pokiaľ tým neutrpí cestujúci danej linky, nie?
Suhlas, ludi nema co zaujimat ako to prepravca vyriesi, ti sa potrebuju odviest, aj ked "zadara". ? Ale "cudny" je to prepravca, co nema naporudzi zalohove vozidlo, dufam, ze v NR sa Vam to nestava? ?
mne ako cestujúcemu by sa nepáčilo, keby som mal čakať na záložný spoj + - 10 minút naviac, len pre to, že sú pošahané pokladne. Ale ak vozidlo jazdilo celý deň zadarmo - opäť mne ako cestujúcemu to nemá prečo vadiť, je však na zamyslenie, prečo od konečnej nešiel záložný ale to je vec dopravcu a nie cestujúceho. Iná vec by bola keby odpadlo koleso...
Ak sa ti nepáčilo, že si šla (aspoň dúfam, že si žena) zdarma, pretože nefungovali pokladne, mala si vystúpiť a domáhať sa záložáku. Bola by to celkom sranda pre ostatných
Nepreháňate to už trochu? Tak keď vás vezú zadarmo, je zle? Mal vás vodič radšej vysadiť na prvej zastávke s tým, že mu nejdú strojčeky a tak v jazde nepokračuje? To by tu hneď bol iný krik, že cestujúci trpia za neschopnosť dopravcu. Takže ani tak dobre ani tak. Podľa mňa sa dopravca zachoval najlepšie ako v danej situácii mohol - výpadok prenechal na svojich pleciach a cestujúcich previezol mimoriadne bezplatne.
Vôbec neviem, čo je na to nepochopiteľné. Robím v SAD Nitra, ktorú tu viackrát niektorí vyzdvihli ako (vraj) lepšieho dopravcu. A neraz som u nás zažil, že vodičovi na linke náhle vypadol celý systém, v garáži nebola záloha žiadna a možnosť bola len buď stiahnuť vozidlo z linky bez náhrady alebo voziť zadarmo, dokým nebude náhrada. Samozrejme, že sme vozili zadarmo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
-ak nebol záložák hneď, nech jazdí "zadara"
-ak nebol záložák ani od konečnej, tak to o niečom svedčí u dopravcu /aj o neschopnosti/, ale pre cestujúceho je to opäť len výhoda, že bus ide...a k tomu gratis.
Ak teda niekto nebol spokojný /myslím že taký sa nenájde/, nech donesú 15Sk Balkáncom alebo ic hzašlú poukážkou typu U ?
Ale vážne, je to problém dopravcu ako si to vyrieši...pokiaľ tým neutrpí cestujúci danej linky, nie?