Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Xaka: odpoved znie a) vidia svoj dych
b) kvapel zo sopla?

Ak by si pouzival vulgarizmy, klamal, floodoval ...
Reakcia na: Kami #2137:


Cenzura tu nie je, nebola a nebude, ale nie je nic lahsie ako zrusit cele forum.

Ak to správne chápem : Nebudeme to mazat kým budete uverejnovat to co sa nám páci. Ked nie rusime to.

Pochopil som to spravne ?
Co má spolocné párnokopitník nízkeho vzrastu rozšírený v hôrnatých oblastiach slovenska a 20 platiacich zákazníkov MHD Banská Bystrica pri teplote -10 stupňov Celzia ???

Kto uhádne má u mňa 2 pivá v TOKIU.
OK.
Vcera / 31. 1 / okolo 20:00 som siel na foncordu trolejbusom c.6. Vonku bolo okolo -5, vnútry -3. Viete co som urobil a to este idem medializovat a rozvesat plagátiky.

Pri vystupovaní som dal vodicovy drobné, z komentárom ze zobrákovy vzdy pomozem. Nie teda konkrátne jemu, je to len nahraditelna figurka ktoreho velky BOSS vyhodí z práce ked odmietne jazdit s nevykurenym trolejbusom. Vzdy dám tie 2 - 3 koruny
na velkeho BOSSa, nech sa nazere.

Áno ten termín je presný --nazere--.

Ospravedlňujem sa citlivejším bytostiam a ovcám, ale ja som zaplatil a platím za služby. Keby nejaký zivnostník omylom dal vacsiu sumu / napr. 50 hal. / za predmet predaja / s ohladom na cenník - tzv. verejný príslub / tak ho SOI-ka zozerie.

Co sa stane MHD BB ? ---- N I C ABSOLUTNE NIC ----

Diera v zákone ktorou by presla prepitujem divá svina.

CESTUJÚCI VYZÍVAM VÁS - DAJTE NEJAKÉ DROBNÉ VODIČOVY, NECH SA VELKÝ BOSS NAPAPÁ.
Anketa: v BB kraji vytvorili prvu MHD dva komunalne podniky (DKP). Kto uhadne rok a mesto? Kto da aj presny nazov ma u mna 2 piva v Bratislave. 😛
Reakcia na: Majkl #2132:

Zakryť Tajovský potok je veľmi zlý nápad! Videli ste niekedy, aké množstvo vody sťahuje tento nenápadný potôčik počas prietrží z okolia? A čo zničený most do Skubína, vodou odnesená kovová lavička, to vám nič nehovorí o jeho sile? Prekrytím by sme sa dostali do rovnakej situácie ako Sídlisko, kde bol zase "geniálne " zregulovaný Rudlovský potok, ktorý nestíha odvádzať zrážkovú vodu do Hrona a z času na čas vytopí oblasť v okolí ČSA.
Reakcia na: Kami #2141:


Poslal som Ti teraz ešte raz DP2. Dúfam, že to už prešlo.
Reakcia na: PIT #2138:
Prebehol som prvu cast a nasiel som tam par chybiciek v uvode. Ale aspon viem co, okrem BBDS, bolo zdrojom informacii. Som zvedavy na uvedene zdroje informacii. Kazdopadne si to musim pozriet podrobnejsie, hadam tam najdem aj nieco nove, cosi co mne nebolo umoznene zistit.
PIT: inak, vďaka za spísanie zmien na linke 56, ušetril si mi kopec roboty.

Budúci týždeň asi v stredu pôjdem do BB, tak sa Ti potom ozvem.
Reakcia na: Vladimír #2130:
Ale mňa to teší, aspoň si viac ľudí vytlačí cestovné poriadky od nás z iMHD a nie zo sadbb.sk 🙂
Kami, poslal som Ti prácu. Má to skoro 4 Mb, tak si to vyber zo schránky, nech Ti ju zbytočne nazahlcuje.
Xaka: kazdy je sam zodpovedny za svoje ciny a slova. Aj ty, aj vodici. Ked budes pisat s tym vedomym, bude to OK. Cenzura tu nie je, nebola a nebude, ale nie je nic lahsie ako zrusit cele forum.
A bude príspevok aj cenzorovaný ak nebudem chváliť arogantných vodičov ?
Reakcia na: Schuhu #2129:
voz 835AK ani nikdy neexistoval. Bola to moja chyba, mal som ho v evidencii (okrem spravneho 839 aj 834). Nejako sme to prehliadli pri aktualizacii. Pri najblizsej sa to opravi.
Reakcia na: Petik #2126:
No hej, lenze v Presove je tolko liniek, ze sa v spicke dostanes z lubovolnej zastavky na lubovolnu nanajvys na jeden prestup, a okrem toho, u nas je inteligentnejsia tarifa, drzitel mesacneho cestovneho listka si predplaca mesiac pouzivania MHD bez obmedzenia jazdami.

Keby sme to mali previest do reci telefonnych operatorov, tak v PO mame system pausalov, u vas system predplatenych kariet (a v oboch este "telefonne automaty" - jednorazove listky). Kazdemu majitelovi mobilu je jasne, ze pri pravidelnom pouzivani v jednom state (analogia: zakaznik DP v jednom meste) sa viac vyplati tarif, ale k dispozicii su v BB len predplatene karty. Najlepsie by bolo, keby vo vsetkych mestach fungovali oba sposoby.
Reakcia na: Petik #2126:
vystihol si to presne. Absolutny suhlas!
Reakcia na: Petik #2131:
Ale možno keby sa zakryl Tajovský potok po celej dĺžke Pestovateľskej ulice, mohla by sa tým rozšíriť cesta (zobojsmerniť) a zmena 34 by bola reálna. Ja by som potom zaviedol linku 36 Mlynská - THK - ŽST.
Reakcia na: Schuhu #2129:
Pestovatelska je jednosmerka a navyse dost uzka. Na pravidelnu linku to velmi nevidim.
Reakcia na: PIT #2118:
Je zarážajúce, že BBDS dočasný, ale omnoho prehľadnejší a krajší formát CP opätovne nahradila chaotickým, škaredým a technicky nedokonalým formátom 😕

Re #2120 PIT: Odpoveď na anketnú otázku: Áno som - do takej miery, že v žiadnom inom slovenskom meste by som nebol skokojnejší 🙂 (reč je o PO)

Re #2124 Papyr: Aj v Prešove sa vypína. Na rozdiel od Bystrice je to však robené bez zásahu vodiča, či iného pracovníka a len v prípade, že pri náhlom vzraste odberu el. energie hrozí prekročenie dohodnutého maxima. V tom prípade sa diaľkovo programom vo všetkých trolejbusoch kúrenie vypne. Akonáhle systém zistí, že pri bežiacom kúrení už prekročenie maxima nehrozí, kúrenie automaticky opäť zapne.
V Bystrici, pokiaľ sa nemýlim existuje interný príkaz, ktorý ukladá vodičom v čase špičky manuálne vypínať kúrenie. Ako je to v iných mestách, neviem.

Re #2125 Kami: Sorry, za ten skepticizmus, ale po privatizácii podniku MHD očakávam zväčša dopravnú tragédiu. V tomto som neoblomný - mesto, mesto a ešte raz mesto.

Re #2126 Petik: Obávam sa, že si si Prešov s jeho 42 dennými linkami nevybral ako najlepší príklad 🙂 Ale to je dané čiastočne neprestupnou tarifou a najmä dosť divokým rozložením mesta.
Ja by som spojil THK s Podlavicami cez Pestovateľskú ulicu, čím by sa umožnilo cestovanie Podlavičanom mimo "silnej" oblasti (samozrejme nechal by som aj pôvodnú trasu cez Tajovského). Rozdelil by som tak L34 na 2 vetvy s polovičným výkonom.

Pozeral som si evidenčný stav. Jeden klbak B941 835AK som ešte v živote nevidel (tiež je pravda, že sledujem takmer len sásovské linky). Neviete náhodou na ktorej linke jazdí?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.