Však zákon o premávke na pozemných komunikáciách má jednoznačné ustanovenia aj pre prepravu osôb v autobusoch, to nie je o samovýklade (podľa vzoru samoúnos) dopravcu.
Domnievam sa, že tieto veci sú jasne stanovené zákonom a SAD CBB STS CCC si akurát koleduje o problémy so SOI. Zo strany zákazníka nie je žiadne obmedzenie, čo sa týka počtu a nominálií platidiel.
Hotliner už dokonca myslím ani žiadne PIDilinky nejazdí, bo bol odkúpený ČSAD Vrakoneksom Prag-Werschowitz... Takže pán Horký ako taký už jazdí akorát NAD a IKEA.
Ja sa pridávam na Tvoju stranu, ale druhej strane musím priznať, že Habibi to v poslednom čase stupňuje a nie každý to vydrží ? . Papyr s Petíkom asi nevedia čítať medzi riadkami.
to je presne to, co dostalo aj mna. "Pripravuju sa dalsie veci na DPMBB..." To uz naozaj vyznieva trochu zvlastne, resp. neviem si tie slova vylozit, ako ich mam chapat.
Mimochodom - dnes na spoji L22/27 to bola jazda! Meskanie 7 minut uz zo 4 zastavky, vodic miesto toho, aby sa cestujucim mozno snazil ospravedlnit, tak po nich len vrcal, navyse, ked si zmyslel, tak na niektorych zastavkach otvaral len predne dvere. Zlaty klinec programu bolo jeho telefonovanie pocas jazdy. A to este chcem podotknut, ze sucasna prepravna kapacita zo Sasovej cez Rudl. cestu na Nam. slobody je absolutne nepostacujuca - ludia sa vozia ako v dobytcakoch.
To je už nemý úžas, čo vyvádzajú niektorí ehmm vodiči... Najskôr si dovolil na Podháji ani len nepribrzdiť (s plným autobusom, logicky potom stál 100 metrov za zastávkou) a potom zastavil mimo zastávky kvôli jednej cestujúcej... ?
Cele BBSK je jedna zbitocna birokraticka masineria, ktora tomuto regionu nepriniesla nic pozitivne co by ludia mohli ocenit, prave naopak su tam 4 rady uradnickovia, co si myslia ze maju kompetencie, ale pritom nemaju na svoju funkciu kavifikaciu a povacsine su tam iba stranicky, alebo inak dosadeni. Keby tu insrituciu od zajtra zrusili a vacsinu kompetencii presunuli na mesto, verim ze ziadny obcan v tomto kraji by to ani nepocitil.
Čo tak o jednu tému naviac. Prečo blokuje VUCBB spustenie trolejov? K tomu sa ešte môže pridružiť ešte téma VUCBB a doprava:-)
Re #20992 Bystrican.: A takto náhradu za ušlý zisk si nebudú pýtať, keď SAD ZV si chce pýtať 40 mil. len za to, že uvolní trolej linky. ? Ak áno, tak či sa to dá zosobniť niekomu z odboru dopravy, kto tak rozhodol.
Re #20991 PIT: Len keby sa toho chytila AZTV, MY a iné média. Na tom by sa dalo už poriadne zgustnúť. Ak dostane DPMBB ďalší list z VUC, ze niečo nové chýba, tak to je potom už asi aj na Štrazburg. Prípadne to ešte skúsiť na drážnom úrade, ministerstve dopravy.
Re #20988 Habibi: Len keby vedel povedať aj niečo iné. Napr.: Dopravnému podniku bude udelené povolenie na prevádzkovanie dráhy od 21.4.2007 tohto milénia. Pána predsedu oslovilo asi SAD ...
Re #20984 wizard112: Chvalabohu, ja sa o taketo veci starať nemusím.
joj, ale ste ukecaní.... ale poďme ku téme dobíjanie ČK versus cestujúci...
v spoločnosti OSNADO Trutnov to vyriešili zavedením dobíjacích časov mimo dopravnej špičky - bežne po 18-tej, ak to dovoľuje dodržiavanie CP a obsadenie vozidla, aj medzi 9:00-12:00 (posudzuje vodič). Inak v Trutnove sa kupuje lístok u vodiča (kto nemá ČK), cez deň sa nastupuje všetkými dverami, po 18-tej sa nastupuje iba prednými dverami a vodič kontroluje cestujúcich. Rozdiel medzi lístkom z ČK a v hotovosti u vodiča je 2Kč. Ale Trutnov je malé (ale krásne) mestečko so 7mimi linkami...
Zato Hradec Králové s rovnakými zariadeniami vo vozidlách MHD rovnako zrušil papierové lístky, rovnako je možné si lístok kúpiť u vodiča, ale rozdiel je už väčší - 5Kč! Dobíjanie v autobuse či T-Buse - zabudnite. Toto rieši sieť dopravných kancelárií, ale najviac sú populárne predpredajné automaty, hlavne ten v OC Futurum. Platiť sa dá aj bankovkami, automat aj vydáva. Celkovo sú 4 (myslím). Čo sa týka nastupovania - rovnako ako v Trutnove (ten sa inšpiroval práve v Hradci) je celý deň nastupovanie ľubovoľnými (Ľubo volí?) dverami a podvečer od 19-tej (hmmmm, nie som istý, či nie od 20-tej) sa nastupuje prednými dverami.
banskobystricka sadka vyhrala sud tykajuci sa primestskych liniek vzhladom preto lebo nebolo uskutocnene vyberove konanie od VUC teraz ziada vratenie stratenych liniek spat do svojej prevadzky.
najhorsie je, ze ten agent na ZVSK nezabudol pripomenut, ze dalsie kroky veduce k prietahom proti spusteniu trolejbusov uz maju v zalohe pripravene... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023