Ááááááá niekto nám to tu už vynovil. Trolejfotka v pravo hore je zmenená. Jedine čo mi tam chýba je znak DPMBB. Ale inak super fotka . Aspoň vidieť optimizmus.
Zakaznik: Maciatko ma pravdu, k uhrade ti to nedaju, ale ked to strhnes aj tak sa nic nevyriesi, v niektorych autobusoch to nemaju, a aj tak nezastavuju na vsetkych zastavkach, dokonca ani na takych, na ktorych vonku stoja ludia ?
Jedna dopravná kancelária (DK) by imho stačila. Koľko miliónov stojí taký tankomat, keď ho má kdejaká VŠ? Neverím, že by bolo zriadiť zodva také na bezpečnom mieste (obch. centrum,...) drahšie ako DK.
#20896 draxter: tá informácia o "povinnosti" zvoniť by mu tam už nepochybne nevisela ak by som s tým busom cestoval ja. Veď to vezmi do svojich rúk. Keď mu to niekto zopárkrát zruší, tak sa možno traktorista uvedomí.
? a to ešte keby mi rozviazali ruky, odkryli oči a odlepili tú smradľavú pásku z úst. Hej štýl je odrazom toho kto ho používa . Hrozná žena - hrozný štýl. Ale retoriku od pána docenta prešovského J.G. som prešprtala cakom, pakom a nepomohlo, ale na počudovanie nehnevá sa na mňa. A aby to nebolo celkom OT. Aj dnes premáva v BB MHD a tiež tak ako každý deň predčasne. To len , aby reč nestála.
Ciarka v URL adrese nie je az tak mimoriadna vec, a je medzi povolenými znakmi. Ale keďže parser to nevie, tak to na tom skape. A keďže chyba nie je na strane imhd, tak potom kde máte parser?
Kamaráde, to ja som po dlhej dobe začal pravidelne čítať toto fórum práve vďaka príspevkom Habibi Podľa mňa sú často veľmi trefné, i keď uznávam, veľmi svojsky písané.
Dovtedy ma to suché komentovanie tragiky bystrickej súčasnosti nebavilo čítať. Ale uznávam aj názor opačného tábora.
Súhlasím, že len jedna možnosť dobíjania nemusí vyhovovať každému, ale samozrejme ak už u vodiča, tak to upraviť tak, aby sa z toho nestal národný šport (resp. bystrický šport). Ale napríklad tá LUKova teória automatov s dvadsaťštyrihodinovou prevádzkou sa mi celkom pozdáva. Myslím si, že aj prípadné opravy po vandaloch by určite vyšli lacnejšie, ako zriadenie viacerých dobíjacích miest a platenie ďalšej pracovnej sily. Napokon, tie miesta by mali zase obmedzený čas možnosti dobíjania. Nechať len dve miesta, ako to bolo predtým, je haluz. Človek ktorý cestovával napríklad zo Sásovej a končil niekde v oblasti od Strieborného námestia po Rooseveltku, mal jednoducho smolu. A keďže je na tej trase dosť škôl a ešte nejakých ďalších drobností, bolo takých ľudí, ktorým to nevyhovovalo, habadej. Potom vznikali podľa mňa dosť kuriózne situácie, keď trebárs detičky dali kartičky maminke, ktorá zhodou okolností vystupovala na Nám. Slobody, lebo tam buď prestupovala, alebo pracovala neďaleko a samozrejme, daného dňa si lístoček kupovali u vodiča (ak by tú možnosť nemali, museli by ísť asi pešo, alebo načierno - ale vtedy bol nástup jednými dverami). Ak maminka náhodou nestihla, alebo zabudla, mali smolu, museli si počkať. Alebo niekde zasadla rodinná rada, aby sa poradili, kto bude mať kedy cestu okolo a kedy mu dať čipovky, aby to bolo efektívne. Ďalší negatívny prípad: človiečik síce napríklad vystupoval na Nám. Slobody, ale o 10 minút mal ísť s MHD na miesto C. A pred dobíjacobúdkou rada ako na chlieb (alebo na fornetty?).
dôkaz o tom že je jedna dopravná kancelária pre 80 000cové mesto málo a dôkaz o tom, že kartu si síce v autobuse nabiješ, ale nevybavíš novú, alebo si nepredĺžiš platnosť. U SAD ZV by som sa však nedivil, keby aj vybavovanie a predlžovanie dopravných kariet hodili na krk vodičovi. To by bola potom vec ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi