Karosa 731 v povodnom stave, dnes, prazska linka X1 Spejchar-Petriny, firma Hotliner. Nalepka vytlacena na pocitaci: "Cestujici se tu budou chovat slusne!" :sD
Pán vodič nemusí vedieť nič o tom aké oznamy sa majú nachádzať vo vozidle. Pán vodič naviac nie je oprávnený si ani žiadne vyhotovovať a vylepovať. Zodpovedný za "výzdobu" je prevádzovateľ dopravy a to v súlade s prepravným poriadkom podľa vzoru upraveného vyhláškou MDPT č. 363/1996 odst.3/písm. c, "postavenie cestujúceho" počas prepravy. Takže akékoľvek oznamy musia byť v súlade so zverejneným prepravným poriadkom tej ktorej spoločnosti. To len tak na vysvetlenie. Cestujúci má právo podať informáciu o samotvorbe vodičov priamo u prevádzkovateľa, ktorému je zjavne ľahostajné čo za drísty má v autobusoch nehovoriac o hojdajúcich sa macíkoch či iných vylepšeniach typu "vystrelím ti ružu na strelnici" ? .......))
Veď to z istých hľadísk bolo možné charakterizovať ako profesné stretnutie, to sme si mali rovno vizitky vymeniť ?
Pošlem...
Inak včera som ešte dopoludnia trochu browsoval v sieti liniek MAD (MHD? ) a zaujali ma niektoré zvláštne, zrejme vlastnoručne vyrobené, informačné nápisy vo vozidlách. Napr. taká nálepka so šípkou vľavo a textom "Nemusíte sa tu tlačiť" mala taktne cestujúcim naznačiť postupovanie ďalej do vozidla. Úplné eso ale bol nápis pri prednej dvojici sedačiek v jednej nemenovanej Karose nového typu. "Na prednom sedadle ZAKAZUJEM sedieť deťom do 12 rokov, dôchodcom a invalidom." Uff, silné kafe na mňa hneď z rána. Komunikácia so zákazníkom je teda dosti zvláštna (nepopieram, že perly sa nájdu aj v NR).
Aj zostavenie cestovného poriadku ma zaujalo. Vo vzťahu SAD ZV vs. SAD ZV som nemohol prehliadnuť v rôznych časoch a rôznych smeroch vždy svorne za sebou idúce L21 a 26 po nábreží. Pokiaľ ide o vzťah DPMBB vs. SAD ZV, tu je pozoruhodná súhra CP ciciakov a veľkých autobusov. Napr. zo Skubína je zabezpečený dvojhodinový odstup medzi spojmi, vždy v podobe L102 i 35 naraz. Aj na Mládežnícku 101-tka podozrivo vliezla nejaké dve minúty pred odchodom L24. Oceňujem, že ciciaky majú pravidelný interval - chcelo by to teda dotiahnuť intervalovosť aj na linkách SAD ZV a pokúsiť sa o preklad s L101-105.
"Kto sa chce mať ako prasa v žite musí byť sviňa!" /Imrich Jóža/ ..takže sa bojím , že práve tie svine konať nebudú.. no v národe sa už povráva, že sa budú musieť o ten válov čoskoro podeliť !!! ? ?
Nuž keby len ja... Vieš, čo má spoločné láska a oká na slepačej polievke? Že vždy rýchlo vyplávajú na povrch... ? Ja viem, úžasná romantika, ale nič lepšie mi neprišlo na rozum.
Nuž, keďže je dôvod na optimizmus netreba radosť skrývať !! Však som čítala, že tento rok svine prinesie veľké zmeny a je to tu !! a tie čínske pranostiky majú voľačo do seba..takže šup ten znak domaľovať )) ?
Ááááááá niekto nám to tu už vynovil. Trolejfotka v pravo hore je zmenená. Jedine čo mi tam chýba je znak DPMBB. Ale inak super fotka . Aspoň vidieť optimizmus.
Zakaznik: Maciatko ma pravdu, k uhrade ti to nedaju, ale ked to strhnes aj tak sa nic nevyriesi, v niektorych autobusoch to nemaju, a aj tak nezastavuju na vsetkych zastavkach, dokonca ani na takych, na ktorych vonku stoja ludia ?
Jedna dopravná kancelária (DK) by imho stačila. Koľko miliónov stojí taký tankomat, keď ho má kdejaká VŠ? Neverím, že by bolo zriadiť zodva také na bezpečnom mieste (obch. centrum,...) drahšie ako DK.
#20896 draxter: tá informácia o "povinnosti" zvoniť by mu tam už nepochybne nevisela ak by som s tým busom cestoval ja. Veď to vezmi do svojich rúk. Keď mu to niekto zopárkrát zruší, tak sa možno traktorista uvedomí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mik 24