Reakcia na: Flying #20040:
heh, nie som z BB, takže ani neviem, o čom točíš (Graniar)... Čiže v týchto otázkach nebudem reagovaťsnažím sa ti len vysvetliť (a ako vidím, neúspešne), že tie tvoje dlhé linky nemajú šancu vôbec na nejaký interval, nakoľko je veľký predpoklad na vznik meškania kdekoľvek na trase (a trasa je dosť dlhá na možný vznik bodovej závady), takže dodržiavanie CP je problematické, rovnako aj BP pre vodičov a rovnako aj plánovanie ciest pre cestujúcich, nakoľko ja si potrpím na dodržiavanie CP a podľa toho si prispôsobujem cesty do žiadaného cieľa.
PIT
Co sa tyka predchadzajuceho sposobu vykonavania verejnej hromadnej dopravy v meste, tato tak ako pises krachovala v dosledku neschopnosti MsU, lenze co si zabudol - aj dopravcu SAD BBDS, ktora vyplavala hlavne z jeho zamestnancov, medzi ktorymi si podla pristupu k plneniu povinnosti vodica, ktore som pocuval priamo z tvojich ust, nezaostaval. Sucasne si vsak presne dokazal, ze nevies v com tu bol problem, ked si sa zaradil medzi tych naivne "znalych", ktori zistili, ze v MHD su nejake problemy az v roku 2005...a takito sa potom buchali do prs, ze idu nieco zlepsovat, pritom ani len netusili, kde su problemy a nieto este ako ich odstranovat.
Skutocne mi prepac, ale som z teba sklamany...
A to ti garantujem, ze u mna neuspejes s tym, ze ma budes moct obvinovat z toho, ze som zamestanec alebo privrzenec nejakeho dopravcu, kedz ekazdy navstevnik tohto fora si moze kedykolvek precitat moje prispevky aj spred niekolkych rokov, kde bude jasne, ze som si servitku nebral pred usta ani pred predchadzajucim dopravcom.
S cim mozem s tebou suhlasit je fakt, ze momentalne je tazke robit rozumne opatrenia, kde je nutne sa prisposobovat niecomu takemu, ako je SAD ZV, ktora pochopitelne sa bude zubami-nechtami drzat pri koryte, ku ktoremu prisla ako slepe kura ku zrnu - nemozno robit rozumne komplexne opatrenia a riesenia, ked nutenou brzdou je trpenie dalsieho dopravcu...