Reakcia na: PIT #1903:
to prekryvanie sa tykalo L54. Az po porovnani CP na Uhliisku a pri OVS som pochopil ako to vlastne ide. Jednym z opatrenim proti neprehladnosti by malo byt umiestnovanie poznamky casu na prve miesto, standardne idu poznamky podla abecedy.Za zly ciel moze aj vodic. Ciel sa zadava nezavisle od cisla linky. Takze, aj ked sa zmenil ciel a nie je nahraty v BUSE (co ma neprekvapuje), mal miesto kodu (vymyslam si) 341 zadat samostatny kod pre Uhlisko. Nemal by nacestne zastavky na bocnom transparente, ale aspon by nemiatol ludi.
PIT
Prekrývanie: Ak Ti nikto neveril, znamená to, že vôbec nemajú prehľad o tom, čo robia. Ale ako som spomínal, závisí to aj od zvoleného typu písma na CP. Napr. na Nám. slobody v smere Fončorda je použitý asi font Arial Narrow, ktorý je užší ako Tahoma, ktorú pravdepodobne použili pri nových CP zo 7. 1. Či úplne pravidelne používajú logickú postupnosť poznámok v poradí časové obmedzenie, skrátenie trasy po... a prípadná poznámka o zmene pravidelnej trasy (ide cez...) si teraz z hlavy predstaviť neviem, ale myslím, že ani len časové obmedzenie nebýva pravidelne na prvom mieste. Pozriem sa na zastávke a dám Ti vedieť. Keby si videl CP L55 na zastávke Uhlisko, parkovisko, tak by si "išiel do kolien". A veľmi neprehľadný je aj CP L34, keďže v ňom používajú strašné množstvo poznámok (x, c, w, a, S, M, š, F) - v podstate skoro pri každom spoji sú dve.
"Super" zmena L34:
Bolo úplne humorné, keď som 7. 1. videl ísť autobus 34 po Bellušovej ulici, pričom mal na svetelnej tabuli cieľovú stanicu: ŽEL. STANICA.
A dnes som stretol na Nám. slobody zdesených ľudí, ktorí hľadali L34 a ani len netušili, kde je tá konečná na Uhlisku. A L1 si to tiež dobre odniesla. Spoj s odchodom 7:36c odchádzal napchatý o 7:46, v dôsledku čoho 4 min. meškal aj za ním idúci spoj L2 s odchodom 7:42c.
Je vynikajúce zaplatiť viac a aj o 10 min. meškať