Som velmi zvedavy ako to dopadne. Aby sa nevymenili Podlavicania za odrezanie Sasovej od nejakeho ciela.
V kazdom pripade som za zachovanie vikendoveho CP linky 34. Prepocital som to a ak sa posunie odchod z Podlavic o 2 min. skor, moze ist az na stanicu. Tyzden je iny.
V kazdom pripade som za zachovanie vikendoveho CP linky 34. Prepocital som to a ak sa posunie odchod z Podlavic o 2 min. skor, moze ist az na stanicu. Tyzden je iny.
PIT
Prekrývanie: Ak Ti nikto neveril, znamená to, že vôbec nemajú prehľad o tom, čo robia. Ale ako som spomínal, závisí to aj od zvoleného typu písma na CP. Napr. na Nám. slobody v smere Fončorda je použitý asi font Arial Narrow, ktorý je užší ako Tahoma, ktorú pravdepodobne použili pri nových CP zo 7. 1. Či úplne pravidelne používajú logickú postupnosť poznámok v poradí časové obmedzenie, skrátenie trasy po... a prípadná poznámka o zmene pravidelnej trasy (ide cez...) si teraz z hlavy predstaviť neviem, ale myslím, že ani len časové obmedzenie nebýva pravidelne na prvom mieste. Pozriem sa na zastávke a dám Ti vedieť. Keby si videl CP L55 na zastávke Uhlisko, parkovisko, tak by si "išiel do kolien". A veľmi neprehľadný je aj CP L34, keďže v ňom používajú strašné množstvo poznámok (x, c, w, a, S, M, š, F) - v podstate skoro pri každom spoji sú dve.
"Super" zmena L34:
Bolo úplne humorné, keď som 7. 1. videl ísť autobus 34 po Bellušovej ulici, pričom mal na svetelnej tabuli cieľovú stanicu: ŽEL. STANICA.
A dnes som stretol na Nám. slobody zdesených ľudí, ktorí hľadali L34 a ani len netušili, kde je tá konečná na Uhlisku. A L1 si to tiež dobre odniesla. Spoj s odchodom 7:36c odchádzal napchatý o 7:46, v dôsledku čoho 4 min. meškal aj za ním idúci spoj L2 s odchodom 7:42c.
Je vynikajúce zaplatiť viac a aj o 10 min. meškať