Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý deň všetkým Banskobystričanom,
predovšetkým chcem "poďakovať" za spríjemnenie dopravy zmenou trasy linky 34. V prípade, že potrebujem ísť na MÚ ale aj iné inštitúcie nachádzajúce sa v okolí námestia Slobody buď si kúpim prestupný listok, al. môžem ísť pešo. Prosím Vás môžem dostať odpoveď na akú adresu je možné zaslať sťažnosť na horeuvedené.Viem, že je tu ešte možnosť využiť občianske združenie ale to skutočne ináč nejde?
Reakcia na: Stullo #1896:
to je mozne, ale 24 sa nemenila.

All: ekologii by prospel aj zvyhodneny prestup autobus/trolejbus. Zlava by mohla byt 80-100%.
Reakcia na: Petik #1862:

>Mimochodom, argument "priame spojenie na stanicu" je mierne demagogicky, lebo vsetky vlaky (s vynimkou Ex) stoja aj na malej stanici.

Podla mna je to silny argument. Niektore vlaky smerujuce na Brezno zacinaju na hlavnej zeleznicnej stanici (na malu stanicu sa ani nedostanu) a dalsie vlaky maju na velkej stanici dost dlhu pauzu.
Menili sa sestovne poriadky aj na 24? Lebo si chodia ako chcu.
Reakcia na: Zlevská #1893:
vid #1891
Prevezte sa 1 zastavku (alebo chodte peso) smerom k mestu ...
Neviem z hlavy, ktory voz vykonava tento spoj, no najskor to bude niektory z nocakov (pozrite si SPZ, alebo linkovu tabulu, neverim ze ma len 53). Takze zalezi odkial ide.
Reakcia na: Petik #1887:
v tej suvislosti pozyvam vsetkych zaujemcov na prehliadku nasich dielni. Na linku 11 (teda nie 21) sme zakupili TAZ 1500 a TAZ 1900D (teda nie 1203) a upravujeme ich na mestsku prevadzku. Od ich dokoncenia zavisi datum spustenia novej trasy L22 a spominanej linky 11.
Prosím, nie je možné zmeniť ráno /53 - mimoriadny spoj do Cementárne / aby mal odchod nie od Nám. slobody ale z Uhliska, nakoľko všetci cestujúci z 34 musíme prestúpiť na 22 alebo 31 a odviezť sa na Nám. slobody. Aj tak má časovú rezervu, lebo vždy čaká na trolejbus č. 6, v ktorom sa vozia pracovníci SAD
Je to nad naše finančné možnosti - ráno cestovať 3 autobusmi do práce.
Po 53 už chodí len 42 ale tá má príchod do Cementárne tesne pred 6.00 a to sa nedá stihnúť prestriedať ľudí na pracovisku.
Verím, že sa Vám podarí táto zmena. !!!
Vážení návštevníci fóra:
Naše stránky bb.iMHD.sk sú nezávislé stránky o MHD v Banskej Bystrici - my sme zmenu trasy linky č. 34 nevymysleli, ani to nemôžeme nijako ovplyvniť.

Každý má právo vyjadriť tu svoj názor (a sme radi, keď tak urobí, veď od toho je tu táto diskusia), a ktovie, možno sa ľady pohnú.

Cestovný poriadok linky 34 sa posnažím pridať v čo najkratšom čase.
Ale na druhej strane sa teším, že bb.imhd.sk je jedinou stránkou, kde cestujúci môžu naozaj BBDS dať pocítiť, čo si o zmene trasy L34 myslia.
Reakcia na: Petik #1887:
Prosím Ťa, nemúť vodu, lebo to poniektorí fakt vezmú vážne 🙂
A mimochodom, Majkl, Kami, mohli by ste do info o tomto diskusnom fóre prihodiť vetičku o tom, že toto nie sú stránky BBDS. Diskutovať o kladoch (ak sú) a záporoch úpravy trasy L34 môžeme, ale aby sa tvorcovia stránky museli obhajovať pred útočiacim davom obviňujúcim ich z najťažších zločinov, tak to nie...
Rada by som vedela kedy bude aktualizovany cestovny poriadok. A s tou 34 -kou to naozaj prehnali.
Ja sa cudujem, ze Vam to este nedoslo. Zmenu linky 34 zaistil Kami s Majklom (#1896), aby tu rozprudili diskusiu. Tak prosim nenadavajte na MHD.

Ked tato vlna prispevkov opadne, bude zmenena linka 22, ktora bude z Rudlovskej cesty pokracovat na Jesensky vrsok, kde bude ukoncena. Spojenie do centra bude zabezpecene novozavedenou polookruznou linkou 21, ktora bude premavat po trase Uhlisko - Stara nemocnica - Rudlovska cesta - Kukucinova - Uhlisko
Mozem sa spytat co to bolo za chytreho cloveka, ktory zmenil trasu 34!!!!Ako sa mam prepravit na na´mestie slobody???Ci mam este prestupovat ako idiot a vyhadzovat za to este viac penazi?Mam dojem ze nas tu niekto chce obrat o peniaze.Tuto trasu musel vymysliet niekto pod vplyvom alkoholu.Cchel by som sa tymto obratit na MHD BB aby uvazili co urobili.
To nie je možné,aký neschopný management má bystrická MHD.Zaujímal by ma aspoň jeden jediný rozumný argument na zmenu trasy 34-orky.Neberim do úvahy argumenty typu"Pánu riaditeľovi sa na Uhlisko presťahovala svokra"alebo"Máme tu 2 roky nový most tak ho využívajme".Ak to bude takto pokračovať,zachvíľu sa vo fotogalérii bystrickej MHD vytratia Karosy a nahradia ich 1203-jky.
Odpovie mi niekto kompetentný?Alebo si vedenie MHD BB bude naďaľej tlieskať tvorcovi tychto nezmyslov s klapkami na očiach ako Malachovská markízákom na Silvestra?
Ako sa dozviem,kedy bude na wape upraveny cest.poriadok po novom?Ak niekto vie nech to sen pripise.Dakujem
Tak vysvetli mi niekto, preco linka 34, uz nechodi povodnou trasou?!!!! Tak sa mi zdá, ze to zase robil clovek, ktory necestuje autobusmi!!!!Chapem, ze vam ide o ludi, aby co najviac pipali a tym budete mat vacsie trzby, ale co my ludia??!!!!!!!
Reakcia na: Papyr #1881:
Samozrejme na tom sa zhodneme. Ale zchádzky v MHD neúčtuje ani BBDS - diskusia totiž začala ohľadne zachádzania šalkovsko-môlčanskej L56 cez Senicu.
Reakcia na: Vladimír #1880:
Rozdiel je v tom, ze zatialco v presovskom DP si cvaknem listok za 12 Sk (ci kolko to stoji do druheho pasma) a uz sa nestaram, kade ma autobus vezie, tak v SAD si kupim listok u vodica a ten ma cenu podla kilometrickej vzdialenosti, do ktorej zarata i svoje zachadzky, ktore ja nepotrebujem. Takze pri ceste, ktora by priamo stala dajme tomu 20 Sk, ja zaplatim 35 Sk, pretoze ten spoj do mojej obce neraci ist priamo, ale so zachadzkami. A ako ja k tomu pridem?
Reakcia na: PIT #1877:
Obávam sa, že v rámci racionalizácie aj prešovská MHD v ostatných rokoch siahla vo včerných hodinách a cez víkendy pri doprave do orkajových štvrtí mesta, resp. blízkych obcí po zachádzaní vozidiel jednej linky na trasu inej linky (napr. tak, že jedno vozidlo obsluhuje dve blízke koncové obce alebo odbočí z trasy a obslúži inú oblasť. S tým sa asi nedá nič robiť, ak je raz cestujúcich málo. Tu sa držím toho, že radšej pravidelný interval a slušná frekvencia spojov so zachádzkou ako doprava bez zachádzky a s horšou frekvenciou spojov. Samozrejme rozdiel 26 km vs. 51 km je extrém, a toto je už ozaj silné kafe.

Re #1879 Kami: Spárvne, vodič nemá čas ani chuť toto všetko kontrolovať. To znamená, že by to ani nemal kontrolovať. Ak má podozrenie, môže zasiahnuť aj vodič, ale určite nemá byť poverený kontrolou tarifného vybavenia cestujúcich.

Prekrývanie: keby CP v BB bol organizovaný štandarne do sĺpcov podľa druhu prevádzkového dňa (pracovný deň - deň školského vyučovania, pracovný deň - deň školských prázdnin, sobota - nedeľa - sviatok), skrátka tak ako na iMHD alebo ktoromkoľvek meste na Slovensku s vlastným DP, hneď by bolo o pár zbytočných poznámok menej (X, c, w, a, +)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.