kvorka: Spojenie Sásovej s Radvaňou a TESCO-m by ostalo zachované prostredníctvom L21. Myslím, že interval 30 min. v špičke by mohol stačiť, pretože ako táto linka je navrhnutá ako doplnková linka (pre cestujúceho je možnosť cestovať priamo určitý nadštandart, preto sa musí prispôsobiť, ale dôležité je, aby vôbec takáto linka existovala), pričom nosnými linkami pre Radvaň by boli L2+8 a pre Sásovú L22. Zvyšná linka premávajúca Sládkovičovou by nemala opodstatnenie, pretože tam pôjdu troleje, tak preto stačí jedna linka po Zvolenskej ceste.
Interval v špičke na L2+8 som navrhol preto len 15 minút, pretože si myslím, že v úseku Námestie slobody - Sládkovičova, pošta by aj v súbehu s L21 nastala až nadmerná ponúkaná kapacita spojov, ale nebránim sa ani intervalu 12 min. na L2 ?
Interval v špičke na L2+8 som navrhol preto len 15 minút, pretože si myslím, že v úseku Námestie slobody - Sládkovičova, pošta by aj v súbehu s L21 nastala až nadmerná ponúkaná kapacita spojov, ale nebránim sa ani intervalu 12 min. na L2 ?
wizard112
Postupne dochádza k obnove CP citybusových liniek, sú už na nábreží, THK, či na zastávke Ďumbierska. Neviem, či sa zmenila technológia upevňovania, snáď vydržia čo najdlhšie.
Trasovanie L33 si veľa cestujúcich nezískalo. Dnešnou 33 s odchodom z THK o 20:40 nešiel nikto. Ale ani cez pracovné dni nechodí táto linka veľmi vyťažená. Kľudne by stačil minibus.
Po 20. hodine došlo k dopravnej nehode na svetelnej križovatke pod estakádami na Huštáku. Treba poznamenať, že svetelná signalizácia bola vypnutá. Neviem, kto a prečo vypol semafory skôr, možno šlo o poruchu, no je zrejmé, že táto križovatka je za takýchto podmienok problematicky prejazdná.
Re #18906 Schuhu: Nie je Javornícka ulica príliš úzka pre autobus? Ale myšlienka OK ?.