Nedokážem si neodpustiť si komentár na článok http://firmy.etrend.sk/88064/firmy/bystricky-dopravca-prisiel-o-linky . Ide najmä o túto pasáž. „Rozhodujúca pri udeľovaní licencií bola kombinácia troch kritérií: nároky na dotáciu, kvalita dopravcu a požiadavky dotknutých obcí.“ Môže mi niekto vysvetliť pojem „kvalita dopravcu“??? Mohli by na VÚC prezentovať o koľko klesne požiadavka na rozpočet a aké boli požiadavky obcí na dopravcu??? A ešte jedna otázka. Hovorí im niečo pojem MONOPOL???
Inak si myslím, že je to chyba SAD ZV že sa začala zaujímať o prímestské linky až tak neskoro. Tiež si myslím, že kraj mal predĺžiť platnosť cestovných poriadkov bývalého dopravcu pokiaľ neprebehne riadne verejná súťaž. Tiež si myslím, že to dosť slabá výhovorka to, že v BB prevádzkuje mestskú verejnú dopravu SAD ZV. Jednoducho povedané, výhovorka na výhovorku.
Inak si myslím, že je to chyba SAD ZV že sa začala zaujímať o prímestské linky až tak neskoro. Tiež si myslím, že kraj mal predĺžiť platnosť cestovných poriadkov bývalého dopravcu pokiaľ neprebehne riadne verejná súťaž. Tiež si myslím, že to dosť slabá výhovorka to, že v BB prevádzkuje mestskú verejnú dopravu SAD ZV. Jednoducho povedané, výhovorka na výhovorku.
S499.1023
Mimochodom, neviem, ako to je v SR, ale v ČR stanovuje tarifu objednávateľ, takže ak ten si dá do podmienok vzájomnú akceptáciu kariet a clearing, tak dopravca, ak má o dotáciu záujem, musí podmnienky prijať. Opava tiež kruto ryčala, keď išla do ODIS, dnes má mimoriadne "hodnotný" hybridný systém, keď vlky (nie Vlky ? ) musia nastupovať výhradne prvými dverami, ktoré sú z jednej strany zatarasené oplzlou kasičkou na platbu v hotovosti, z druhej označovačom na c. l. ODIS a z teretej strany čítačkou kariet ? .