Nedá sa mi vrátit k včera inštalovanému označníku na bakososvej ulici pri Základnej škole. Opäť sa raz prejavila absolutna čo len zmienka o pokus rozmyšlania nad tym kam ho inštalujem a čo by pri inštalácii mal aspoň minimálne dodržať.
označník bol umiestnený na vyznačenom parkovaciom mieste, kde nebol zrušený zákaz parkovania automobilov, čiže bola zriadena nezakonne. To znamená že automobily pri zriadenej zastavke možu naďalej parkovať, čiže minibus nemusí obslúžiť danú zastávku.
označník bol umiestnený na vyznačenom parkovaciom mieste, kde nebol zrušený zákaz parkovania automobilov, čiže bola zriadena nezakonne. To znamená že automobily pri zriadenej zastavke možu naďalej parkovať, čiže minibus nemusí obslúžiť danú zastávku.
je zboku nabúraná už dobré 4 mesiace. Niektoré mestské busy vyludzujú zvuk ako keď skombinuješ traktor s revom trabanta bez výfuku... ?
Schuhu
Už v lete som si všimol, ako v BB-294BD hrozne škrípe kĺb.
Včera som šiel BB-241AY (protišmyková podlaha v kĺbe úplne zodratá, už len holé železo, interiér otrasne znečistený, všade špina, blato, gumové steny v kĺbe celé začmuhované od špinavých topánok ľudí, ktorí si tam radi vystierajú nohy)
ZV-355BI išiel som ňou v pondelok. Kĺb škrípal ako v ZV-C744 a motor tiež vydával nejaké pazvuky. Horšie než v dobre udržiavanom 20-ročnom Ikaruse, tak toto by som od 5-mesačného autobusu naozaj nečakal...
To, že nejazdí BB-039BM mi neprekáža, ale že nejazdí BB-867BA ma viac než zaráža.
Vozy s koncovkou -AF sú dnes už len doslova pojazdné šroty. Nemám slov...
...ako na ŠROTOVISKU ?
Troška ťa poopravím, vozy ZV-316BI aj ZV-308BI jazdia, len od 1.11 nastala zmena vo výprave. Predtým dvojice striedajúcich vozov ZV-316BI/BB-716BE jazdila len na L24+25 a ZV-308BI/BB-241AY len na L21+22, po novom jazdí voz na celodennej smene na svojej pôvodnej linke (L24+25), na delenej zas na druhej linke (L21+22), alebo naopak.
Ďalej ZV-355BI odišla z L3 (nahradila ju prímestská), ktorá nahradila BB-390CH a tá putovala na L26, kde nahradila??? (neviem čo, ťažko je to zistiť,keď tu je enormný výpadok kĺbových vozidiel).
Čokoľvek sa aj opraví, tak je to vidieť a je to neestetické (napr. ľavý predný roh na BB-294BD, pravá stena od 1. po 2. dvere na BB-716BE, atď...). Keď vlani BBDS opravovala poriadne nabitý ľavý zadný roh na BB-352BJ, tak to nemal šancu nikto vidieť. Lenže to bola iná kvalita...