K označníkom SAD ZV. Náš dopravca zabudol na niečo pri vylepovaní názvu zastávky. Zabudol dať pred názov zastávky názov mesta. Keď už všade vypisuje názov mesta, kde jazdí, v Banskej Bystrici. Tak zabudol dať názov zastávky BANSKÁ BYSTRICA, názov_zastávky. A už by bolo všetko OK
Schuhu
Už v lete som si všimol, ako v BB-294BD hrozne škrípe kĺb.
Včera som šiel BB-241AY (protišmyková podlaha v kĺbe úplne zodratá, už len holé železo, interiér otrasne znečistený, všade špina, blato, gumové steny v kĺbe celé začmuhované od špinavých topánok ľudí, ktorí si tam radi vystierajú nohy)
ZV-355BI išiel som ňou v pondelok. Kĺb škrípal ako v ZV-C744 a motor tiež vydával nejaké pazvuky. Horšie než v dobre udržiavanom 20-ročnom Ikaruse, tak toto by som od 5-mesačného autobusu naozaj nečakal...
To, že nejazdí BB-039BM mi neprekáža, ale že nejazdí BB-867BA ma viac než zaráža.
Vozy s koncovkou -AF sú dnes už len doslova pojazdné šroty. Nemám slov...
...ako na ŠROTOVISKU ?
Troška ťa poopravím, vozy ZV-316BI aj ZV-308BI jazdia, len od 1.11 nastala zmena vo výprave. Predtým dvojice striedajúcich vozov ZV-316BI/BB-716BE jazdila len na L24+25 a ZV-308BI/BB-241AY len na L21+22, po novom jazdí voz na celodennej smene na svojej pôvodnej linke (L24+25), na delenej zas na druhej linke (L21+22), alebo naopak.
Ďalej ZV-355BI odišla z L3 (nahradila ju prímestská), ktorá nahradila BB-390CH a tá putovala na L26, kde nahradila??? (neviem čo, ťažko je to zistiť,keď tu je enormný výpadok kĺbových vozidiel).
Čokoľvek sa aj opraví, tak je to vidieť a je to neestetické (napr. ľavý predný roh na BB-294BD, pravá stena od 1. po 2. dvere na BB-716BE, atď...). Keď vlani BBDS opravovala poriadne nabitý ľavý zadný roh na BB-352BJ, tak to nemal šancu nikto vidieť. Lenže to bola iná kvalita...