Reakcia na: Majkl #1807:
Tieto veci sú už plne v kompetencii mestského zastupiteľstva. Ja by som sa ako Bystričan asi svojich poslancov pýtal, ako je možné, že v Žiline je MHD taká a u nás taká a že prečo je to tak. Som zvedavý, čo by mi odvetili.Re #1808 Kami: Máš pravdu, ale možno by nebolo od veci, keby sa aj na okrajových vetvách L51 a 34 utvorili pravidelné odstupy medzi spojmi. Napríklad taká L34 už na Tajovského smerom do mesta po zložení všetkých vetiev vyzerá skutočne lepšie, ale 18 min. interval v sedle sa mi nepáči. To je taký problém predĺžiť ho na 20 min.?
S tankovaním si ma dorazil. To akože aby sa vedelo, ktorý vodič koľko spotreboval, tak sa chodí tankovať aj pred striedaním? Odpadám

Vladimír
L51 z Malachova v PD: 4.47, 5.10, 5.55, 6.15, 6.42, 7.03, 7.25, 9.00, 11.05, 12.35, 13.05, 13.48, 14.57, 15.18, 15.40, 16.05, 16.50, 17.45, 19.00, 20.15, 21.15
L34 z Mlynskej v PD: ...12.03, 13.15, 14.35, 15.27, 16.19, 17.01, 18.28...
a ďalšie.
A ak už intervalová doprava, zabudol som jedno základné pravidlo --> interval MUSÍ byť deliteľom alebo násobkom čísla 60!
O čare pravidelného intervalu som už dávno písal. Mnoho pracovníkov v doprave to tak nevníma, ale pravidelný a ľahko zapamätateľný interval je tiež služnou! Ak sa obyvateľ nejakej koncovej oblasti naučí, že autobus ide do mesta každú hodinu o celá h 20 minút (...10.20, 11.20, 12.20, 13.20, 14.20...), tak bude tým autobusom aj jazdiť a svoje životné návyky prispôsobí tomuto času. Neskôr už bude vnímať celkom podvedome a samočinne sa vždy z domu vypraví na zastávku o štvrť a pod. Ale keď má každú hodinu iné odchody, tak sa na to vykašle a vytiahne auto z garáže.