Veď aj mne sa zdalo, že ten spoj pôvodne nebol navrhnutý...lebo si robím CP v exceli na formát OP, a po vytlačení som to zistil, keď som raz večer čakal na poslednú 22-ku o 23:06 zo Sládkovičovej...
cez vikend som si na konecnej kupil CP a zistil som ze ta chyba nebola na strane prijemcu. Spoj 2/0447 bol zjavne pridany neskor. Nebudem radsej skumat ci je v schvalenom CP, alebo bol pridany operativne.
brefos: zabudol si nam oznamit, ze konecne zverejnili prepravny poriadok. Tarifu som este nepostrehol.
Dufam, ze ten dnesny fotoupdate, ze to je MHD len pocas jarmoku a nie nastalo. Mohol by zas nejaky poslanec tvrdit, ze je to ekologicke, ze to zostane.
"Vláda by mala podľa Zachara taktiež v Národnom strategickom a referenčnom rámci pre roky 2007 až 2013 myslieť na obnovu vozového parku regionálnej a mestskej hromadnej dopravy, preferovať ekologické autobusy na alternatívne palivá a koľajovú dopravu v mestách. Zachar upozornil, že neexistuje norma na minimálnu dopravnú obslužnosť."
To ma vzdy zaujme, ked je v staznosti napisane, ze "MHD necestujú len bystričania ale aj občania z priľahlých dedín". MHD v BB je nahovno obecne, preto je vysoko pravdepodobne, ze niekto nebude mat v danom case dobry pripoj. Ale ak ma nejaky nebystrican problem so spojenim do Bystrice, tak by sa nemal stazovat na BBystricu ale na svojom obecnom urade, ktory ma jednat s dopravcom alebo s krajom o dopravnej obsluhe.
Komicki su taki Malachovcania. Najprv sa odtrhnu od Bystrice a potom sa stazuju, ze k nim nejazdi MHD a este z toho Bystricu obvinuju. Nech sa pripoja naspat, a mozno k nim bude MHD znovuzavedena.
Prevzaté z diskusie mesta BB.
pridané: 7.9.2006 (12:31:28)
MHD v BB
Mám pocit, že pri zostavovaní a odsúhlasovaní CP MHD BB nikto nemyslel, že MHD necestujú len bystričani ale aj občania z priľahlých dedín. Zo smeru Tajov je problém prísť do práce na 8.00 hod, na Zvolenskú cestu.. Napr. autobus z obce Králiky prichádza na Štadlerove nábr. po 7.30 hod, L41 má odchod o 7.19. hod. Linku 32, ktorá má odchod z Podlavíc 7.25 hod, tak isto nestíha. L90, ktorá má odchod o 7.42 hod zo Strieborného námestia nestíha, aj vďaka dopravnej zápche, ktorá vzniká v Parku. L22 má zasa odchod zo štadlerky o 8.00 hod. čo znamená prísť do práce neskoro. Takýto problém myslím majú aj ostaní cestujúci z priľahlých obcí. Ďakujem Vám, že ste sa postarali o to, že musím chodiť do práce o hodinu skôr...
Maja
pridané: 7.9.2006 (10:33:15)
trolejové vedenie
Zaujímalo by ma ako sa nejakí ľudia mohli stať majiteľmi trolejového vedenia, keď všetky stĺpy sú osadené na pozemkoch mesta. Nemalo by mesto vyzvať tzv. majiteľov aby platili prenájom, alebo aby demontovali všetky vedenia keď nie su ochotný odovzdať ich bezplatne mestu a tým rozhýbať troleubusovú dopravu.
Miro
pridané: 6.9.2006 (15:41:26)
Sťažnosť na MHD
Od nástupu SAD Zvolen to ide s našou MHD dolu vodou. Nový CP, ktorý je platný od 20. 8. 2006, priniesol vo väčšine prípadov zhoršenie cestovania. V rannej špičke je problém dostať sa zo Sásovej na Námestie slobody (linky 21 a 22) a tiež k Rooseveltovej nemocnici (linka 25). V poobedňajšej špičke je to zasa naopak. Ráno ide autobus z Pieninskej na Námestie slobody iba každých 20 minút (do 19.8. chodil častejšie dokonca cez víkend a to každých 18 minút). Autobusy sú už preplnené na zastávke Rudohorská. L25 chodí ráno síce častejšie, ale jej kapacita je nedostatočná. Autobusy už nezvládajú nápor cestujúcich na zastávke Rudohorská I, čo je iba druhá v poradí! Naviac, niektoré autobusy L25 nezastavujú na ostatných zastávkach v smere do centra vrátane zastávky Karpatská. Nie najšťastnejším krokom bolo aj zrušenie expresnej linky 91. O kultúre cestovania môžeme asi len snívať. Nechápem tiež logike nasadzovať vysokopodlažnú Karosu (síce s plošinou pre vozíčkarov) na L80, pretože takmer denne v nej cestuje vozíčkár a táto linka bola určená najmä pre imobilných cestujúcich. Samozrejme, na nastupovanie a vystupovanie sa pritom nepoužije už spomínaná plošina, pretože spoj by nabral obrovské meškanie. Prečo teda SAD Zvolen na L80 nenasadí nízkopodlažný autobus? Tento autobus však radšej jazdí na hocijakých iných linkách, napr. L32. Nerozumiem tiež nasadeniu prímestského typu autobusu na nočných linkách. Bohužiaľ, takýchto nedostatkov je oveľa viac, napr. iba jedna fungujúca dopr. kancelária pre takmer 90 000 obyvateľov alebo úplné zastavenie trolejbusovej dopravy, čo asi nemá v Európe obdobu. Myslel som si, že MHD má slúžiť hlavne občanom, no moje každodenné cestovanie ma presviedča o opaku. Takýmito „pozitívnymi“ zmenami prichádza MHD o cestujúcich, čo bude mať za následok ďalšiu redukciu spojov (aj keď neviem, ktoré spoje by sa ešte dali zredukovať) a hlavne zvýšenie cien cestovného. Dopravná situácia v našom meste je veľmi zlá. Tento problém by aspoň sčasti mala vyriešiť kvalitná MHD, nie však v tomto podaní. Nerozumiem, ako je toto možné, pretože v BB máme podľa predstaviteľov SAD Zvolen najkvalitnejšiu MHD v strednej Európe.
obyvateľ Sásovej
...som si checkol odchody linky 2 na našej www.imhd.sk, a zistil som chybu: zo zastávky Sládkovičova, pošta je prvý odchod spoja v pracovné dni smerom na stanicu o 05:34 /x/, ale správne má byť už odchod o 04:52 /x/. Bolo by dobré, keby to správca stránky opravil. Pravdepodobne sa jedná o chybu na celej trasy tohto spoja, nakoľko odchod po 4-tej hodine ráno tam chýba úplne...
Opravte to, ak môžte, čím skôr, nech nemá bežný človek chybu ak spolieha na tieto stránky... ?
stála expozícia (dnes to bežalo celý deň)... samozrejme to nie je expozícia neschopnosti EMtest-u... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=441&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3599