kto chce vidieť nastavenie textov na tabule a la SAD CCC [mimobystrických, tí to majú doma ? ] , stánok EMtest-u na AUTOSALÓNE v NR im to umožní...
skutočne nádhera, niektoré zastávky v upresnení trasy (tote pohybujúcesa názvy zastávok) sú ako Ban. Bystr. ...., niektoré ako B.B. ..., niektoré mesto v názve už nemajú, no skutočný výkvet ?
Před nedávnem jsme tu diskutovali na téma, jestli Karosa nahradí dosavadní typ B900 jiným městským autobusem. Musím dát Vladimírovi za pravdu a je téměř jisté, že příští rok bude nový městský typ s vysokou podlahou představen. Bohužel, nebude nejspíš v kloubovém provedení, ale jen ve 12ti a 15ti metrové verzi. Pokud to tu již někdo psal, omlouvám se.
JJ: Súhlasím, len mám jednu otázku. Neviem, odkiaľ má podľa teba L20 na Karpatskej prestoj 6 minút (toto sa už v nejakom predošlom príspevku vyskytlo), študoval som nový CP, ale podľa neho sú to len 2 minúty!?
za to moze hnusna imhd, ktora zabranila vymene BUSEciek za extrasiroke tabule EMtest 0,75G, pripadne moderne papierove tabulky.
Re #17518 JJ: ludia sa nemaju co stazovat, CP je robeny presne podla optimalizacie (co na tom ze udaje z su akosi z nespravneho obdobia). A okrem toho, aj tam nemame dalsie autobusy. Ved v najmodernejsej MHD v Galaxii a okoli predsa nemozu jazdit stare, alebo primestske autobusy, samozrejme okrem nocnych liniek, linky 42, ... ? ? ? ? ?
a este dovetok:
novy CP = redukcia, redukcia a este raz redukcia...
je to jedna obrovska katastrofa, ktora vykona nenapravitelne skody na vnimani a pouzivani MHD zo strany cestujucej verejnosti.
MHD v ranných spojoch zo Sásovej
V rámci nového CP Vás prosím (a mnohí Sásovčania určite tiež) o posilnenie ranných spojov v smere zo Sásovej na Nám. Slobody. Linkami č. 21 a 22 je cestovanie v čase medzi 7 a 8 h ráno neskutočne ťažké. V tomto čase cestuje autobusmi aj veľa žiakov a súčasne kapacity sú nepostačujúce. Na Ďumbierskej ulici buď nie je šanca nastúpiť vôbec, alebo iba s veľkými problémami a človek je pri tom úplne stlačený. Kultúra cestovania je hrozná a samozrejme sú dôsledkom aj oneskorené príchody do práce. Mnohí ľudia sa sťažujú priamo na zastávkach a v autobusoch. Tento zhoršený stav nastal zrejme po začatí šk. roka, keďže v ranných spojoch cestuje aj veľa študentov a tak je ich kapacita nepostačujúca. Situácia sa zlepšuje na zastávke pri VUB, kde veľká časť ľudí vystupuje.
dana
zdroj: banskabystrica.sk
takto to vyzera, ked z povodnych cca 8 spojov za hodinu sa v novom CP zredukoval pocet spojov L20 + 21 + 22 na 5, resp. 4, kedze 2 spoje 20/21 (20/22) v kazdej spickovej hodine (a dokonca sa to podarilo aj v sedle) chodia za sebou v odstupe 1 minuty. Prepravna kapacita sa teda znizila na polovicu....
a v opacnom smere t.j. z Namestia slobody je to este lepsie, kedze v popoludnajsej spicke vyuzivaju obyvatelia sasovej v naprostej vacsine pripadov len L21 + 22, nakolko L20 ma prestoj na Karpatskej slusnych 6 minut, co zuzuje vyber len na 3 spoje za hodinu v smere z Nam. slobody v SPICKE !!!
Pre neznalych miestnych pomerov a mimobystricanov pridam informaciu, ako vyzera kvalita MHD v podani SAD Zvolen, v krajskom meste! :
Nedela, poobede. Na parkovisku pred Kauflandom (zastavka zeleznicna stanica) som parkoval asi 5 minut. Za tu dobu touto zastavkou presli 2 autobusy. No pohlad na ne ma mierne povedane udivil...
Linka 26, klbova- boocny transparent cely zabaleny do novin...
Linka 20, na bocnom transparente bol papierom prelepeny horny riadok displeja...
A k tomu na celnom transparente bolo uvedene SASOVA a nie konecna KARPATSKA...
No co k tomu dodat...
To budu asi tie nove, uzasne vetry, ktore nam sem doviali, tak ako sa nam tu uz vcera vyjadrili oni, nas na slovo vzaty odbornik na MHD Prof. Dluholucky ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
skutočne nádhera, niektoré zastávky v upresnení trasy (tote pohybujúcesa názvy zastávok) sú ako Ban. Bystr. ...., niektoré ako B.B. ..., niektoré mesto v názve už nemajú, no skutočný výkvet ?