Piatok:
1 - 1001, 1503, 1512, 13, 18, 20
2 - 1519, 21, 22, 28, 29
3 - 1524, 27
6- 1502, 11, 14, 17
7 - 1003, 04, 1505
20 - 026, 692BI
22 - 086, 294, 241AY, 351BJ
24/25 - 9379, 9992, 352BJ
26 - 091, 2602, 367
31 - 284
32 - 512
33 - 283
34 - 460, 516, 955, 813, 589, 298, 606
42 - 587
43 - 4097, 542(?)
51 - 297, 630
52 - 598
53 - 695AR, 694BI
54 - 632
55 - 597, 245AY, 612
56 - 027, 611
93 - 409
99 - 601
100 - 213
Z - 028
1 - 1001, 1503, 1512, 13, 18, 20
2 - 1519, 21, 22, 28, 29
3 - 1524, 27
6- 1502, 11, 14, 17
7 - 1003, 04, 1505
20 - 026, 692BI
22 - 086, 294, 241AY, 351BJ
24/25 - 9379, 9992, 352BJ
26 - 091, 2602, 367
31 - 284
32 - 512
33 - 283
34 - 460, 516, 955, 813, 589, 298, 606
42 - 587
43 - 4097, 542(?)
51 - 297, 630
52 - 598
53 - 695AR, 694BI
54 - 632
55 - 597, 245AY, 612
56 - 027, 611
93 - 409
99 - 601
100 - 213
Z - 028
Petik
Nemyslim ze prave BB by mala sancu dostat specialne na tento ucel dotaciu od Europskej Socialistickej Unie. To si musi ufinancovat samosprava.
Myslim, ze nejde efektivne dotovat podnik, ktory prevadzkuje nielen mestsku dopravu. Preto by prvorady ciel mal byt vyclenenie mestkej dopravy z CSAD. A teraz je najvyssi cas, ked sa CSAD sprivatizuje, potom uz bude neskoro, resp. bude to pre mesto ovela nakladnejsie. Na com to vlastne cele ustrnulo? Myslel som, ze ked zalozili MHD a.s. tak cela mestska doprava prejde na nich...
Mne osobne ako sviatocnemu cestujucemu v bystrickej MHD neprekaza ani tak absencia dlhodobejsich casovych listkov, ako skor neprestupnost tarifu a strasna pomalost (=nastupovanie jednymi dvermi).
Re #1544 Nepredali nahodou uz to nadrazie niekomu inemu? Mne sa zda, ze tam boli nejake vlastnicke zmeny ked odtial vyhnali MHD. Alebo boli aspon nejake reci...
Myslim ze vzhladom na otvorenie Kauflandu kusok vedla by tam mohli urobit nejaku nakupnu galeriu.
To som zvadavy ci v Kauflande budu aj nejake obchody alebo to bude len dalsi hnusny hypermarket typu bystricke Tesco.
BTW chlapi ako to robite, ze sem prispievate tak skoro rano?