Reakcia na: Petik #1554:
ten projekt by sa robil ako rozvoj cestovneho ruchu a tam sa prispieva. Prevod zavodu MHD oficialne cakal na suhlas FNM. Myslim ze MHD ako zavod malo samostatne financovanie, pri dobrej zmluve o vykonoch vo verejnom zaujme by sa to dalo ustrazit.
Nieco o meste je tejto diskusii:
http://www.sme.sk/koment.asp?id=1166250
k clanku http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1166250
Vladimír
Tak?
V Nitre, Žiline a Martine sú pri časových CL síce tiež obmedzenia jazdami, ale tie jazdy tým, že sú časovo obmedzené sú podstatne lacnejšie ako v BB, a to ich ešte možno z ČK odpísať pri ktorýchkoľvek dverách.
Čo sa týka turistických CL:
> 24h CL: Myslíš, že sa nenájde človek, ktorý navsšívi BB, ktorý prišiel vybaviť 3 veci - jednu na Podháj, druhú v centre, tretiu v Sásovej? Prečo ho nútiť ísť autom? Prečo mu radšej nepredať turistický CL?
> Týždenný CL: Tu už hádam ani niet slov. Návštevník mesta, ubytovaný mimo centrum, s pravidelnou cestou ubytovanie - centrum a späť, nejaký výlet do Harmanca, cesta stanica - ubytovanie a späť atď....
Osobne si myslím, že za šialeným systémom MHD v BB sa skrýva neschopnosť mesta (vieme, že je "trošku" vo finančných problémoch). A pravdepodobne by pomohlo odčlenenie MHD z BBDS a vytvorenie samotnatného MESTSKÉHO DP.