Na zachovanie Ikarusov musi ist iniciativa zdola. Vodici a technici by sa o historicak ale museli aj sami starat. Nahradnych dielov je dost, ale setri sa kazda koruna. Podnik sam odseba Ikarus nezachova.
Budem reagovat sam na seba, ale co uz:)
Prisiel som na to s tymi Ikarusmi.
Mali by jazdit na linke 100, a to az na Fortnicku cez Dolnu ulicu, aby sme si zaspominali na casy, ked ich tadial jazdili kvanta.
Dokonca si pamatam... ked iekedy opravovali Dolnu ulicu, tak jazdili (jednosmerne) aj cez Hornu_Striebornu!
Ja by som s Ikarusmi zriadil nejaku historicku linku:). Vzdy sa nimi pokocham, ked som v BB (najblizsie tento vikend). Minule som bol v Bratislave, to je doslova Ikarusovy raj (tie nove neratam).
Nie ze by som bol vyznavac Ikarusov ale ked sa cloveku nieco strati z oci, tak sa mu to zacne pacit:)
Prvú B952 z tej najnovšej dodávky Karôs som videl už dnes na linke 20. ŠPZ: BB 692BI. Niet čo dodať, naozaj nádherný bus. Dúfam, že to bude znamenať dovidenia tým maďarským kraksniam (aj keď šrotu by som ich nedal,napr. ani také múzeum by nebolo zlé ).
Danny: s evidencnym stavom by som pockal do konca roka. Este neviem co sa vyradi a co spojazdni.
Prijdu 3xB952 a 4xB961.
Kraksne:
9992 - tmavocervena +
2602 - modra - je v nej tolko prachov ze prezije
2603 - svetlocervena +
9951 ani nejazdi
otazne su GO kraksne 815AF a 281AG.
to Kami+Majkl
Oplatilo by sa uz aktualizovat EVIDENCNY STAV,asi sa uz pomenil.
Mimochodom, kolko jazdi este starych neprerobenych Ikarusov- teda tie cervene a modre kraksne?
ano
Uz ma zacinaju slusne nasierat. Poslednu dobu sa vyrojili same rozsypane Ikarusove kraksne, to ich asi chcu naposledy vyvencit, ci co? Jedna modra, jedna asi 10x pretreta a "zosita" cervena (tie s ciernym panelom rozdelujucim predne dvere). Grc
Na UVO je uz vysledok obstaravanie autobusov. Vsetko vyhral Corex Vrable. B952 vychadza na 5,6 mil Sk (3 kusy), B961 8,4 mil Sk (4 kusy). Takze cena sa nemeni.
som zvedavy ako to bude nakoniec vyzerat. Vraj sa tiez odkroji cast z vybehu trolejbusov medzi zastavkami 1, 6, 7 a parkoviskom, kde su teraz stavbari. Hadam bude aj nejaky okruh aby sa trolik mohol na moste vratit na stanicu. To myslim chybalo a pocas BP sa museli kadejako skladat a posuvat.
Dnes bola výluka trolejbusov, a to kvôli úprave križovatky pred žel. stanicou. Dávajú tam nové stĺpy trolejového vedenia a robia tam aj nové prejazdy medzi jazdnými pruhmi. Vraj to všetko súvisí s výstavbou toho obchodného centra.
Schuhu: vacsinou vozi vzduch. V piatok a sobotu (nie vzdy) sa naplni tak, ze aj vodic musi stat . Tiez ked je daka akcia. Hlavne nastupne body su Namestie Slobody a Strieborne. Okrem toho robia zvoz vodicov. Ked je plno tak sa nocaky nezastavia do BP.
Neviem ci ten spoj 7.20 robi nocak, hoci jazdia do rana. Skor je ten spoj len rozhadzany po linkach aby bol v CP.
Keď sa tu tak diskutuje o tej 10, zaujímalo by ma aká chodí vyťažená.Ešte som ju navyužil. Nuž ale najväčšou zvláštnosťou je odchod 7:20 z Podlavíc(už čo je na tom pravdy to neviem, ale tak to aspoň uvádza CP na sadbb.sk).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majkl