Tykadla su naozaj drahe. Ale zivotnostou sa im uz nove autobusy vyrovnali. Porovnaj:
do 1990 - Karosa 700 - 6 rokov
po 1990 ... 8 rokov
Karosa 930 - 10 rokov
Karosa 950 - 12-15 rokov (rovnako Citybus)
- vsetko nominalne. Trolejbus vychadza na 10 rokov (r.v. okolo 1990)
do 1990 - Karosa 700 - 6 rokov
po 1990 ... 8 rokov
Karosa 930 - 10 rokov
Karosa 950 - 12-15 rokov (rovnako Citybus)
- vsetko nominalne. Trolejbus vychadza na 10 rokov (r.v. okolo 1990)


Kami
Do Tesca by mohla chodit mozno linka 2B, neviem ako teraz, ale na budovu ZVT byval dost velky napor takze neni co zobrat,asi.
Priamo v Sasovej staci natahat droty, aj ked pristupove cesty byvaju aj horsie (vid Bratislava). Ak si zoberieme masu cestujucich, najviac ich chodi smerom 24/25, nasleduje smer 22. Takze aj keby smer 26 bol najjednoduchsi na napojenie, asi by tym nikto necestoval. Neviem Ti pomoct ohladne ekonomiky prevadzky. Keby dopravny podnik chcel a mal moznost ziskat dotaciu asi by projekt spravili. Teda vlastne draahy (a teda aj troleje) su v sprave VUC takze to bude vec samospravy.
Jano: ty si Slota ci co