No s ukoncenim vyroby #132 je to dost divne, pretoze o tie 14Tr a 15Tr urcite je zaujem (aj ked uz predsa len vyzeraju trochu archaicky), minimalne v Bratislave, tak preco by to mali prestat vyrabat?
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Myslim ze slovenske dopravne podniky by sa potom orientovali na inych vyrobcov, kedze nemaju dotaciu na nizkopodlazne vozy.
Myslim ze elektricky T3 sa uz raz tiez prestali vyrabat, a potom sa ich vyroba obnovila ako T3SU (?).
Petik
A co sa tyka preradenia/predaja #133), bolo to v case, ked CSAD Brezno bol asi samostatny podnik. Mohlo to byt okolo roku 1993/94(?).
Pamatam sa akurat ze to chodilo ako posilovy spoj rano od nadrazia na pedagogicku fakultu alebo kde (vtedy som chodil na GJGT) a obcas to riadil taky stary (myslim ze sa volal Palo ?) vodic a obcas mu to pri rozbiehani zo zastavky skapalo
V tom case si pamatam aj taku velmi staru karosu, ktoru tiez od niekial dovliekli.
A na modre 4-dverove Ikarusy si pamatam z Nitry, no mozno prisli odtial, tazko povedat.