Asi tak - ochotní sú, najhoršie na tom je že povedzme 25.8. mi povedia, že sa od 1.9. menia linky x,y,z. Lenže ešte 31.8. sa zmenia detaily na ďalších 5 linkách, o ktorých ja už neviem...
ono spolahnut sa da, len to treba vediet citat. Cize najst si spravny riadok (ak su zastavky posunute), logicky si odvodit poznamku (ak su spojene, ci nieco chyba) a tak. To co ide na www.sadbb.sk je export z EMtestu a to co nejak vyzera na zastavke, ci v palubaku, nemusi aj v html. Ale pochybujem ze niekto z BBDS cita sadbb.sk . Pouzivaju skor knizku.
Schuhu: a najhoršie na tom je to, že ja zmeny v našich CP robím z ich stránky (kde je, ako píšeš, plno chýb). A potom sa nestačím čudovať, keď mi ľudia posielajú maily typu: a prečo tam máte 10:40, keď na zastávke je 10:30 a pod.
Vladimír: i keď sa o niečo podobné snažím, zatiaľ je to slabé. Potešilo by ma aspoň keby som vedel ktoré linky sa menili - v BB sa totiž mení celá databáza a človek nemá šancu zistiť, ktoré linky sa menili a ktoré nie...
O koľko by bol svet krajší, keby sa podarilo dohodnúť takú láskavosť s BBDS, že pri každej zmene by Majklovi poslali zoznam zmien a nové CP e-mailom. Ale to som asi náročný...
Ja už len tak, keď je tu reč pri tých CP. Naozaj, ku kvalite vašich CP nemám nijaké výhrady. Beriem na vedomie,že kým sa to všetko zaktualizuje, nejaký čas to trvá. Iba pre zaujímavosť a porovnanie vám odporúčam sa pozrieť na CP zverejnený na oficiálnej stránke BBDS, napr.linka 54. Veď ani zastávky tam nie sú napísané za sebou tak, ako v skutočnosti sú. Napr. pri zastávke Nový Svet sú napísané odchody zo zast. v Uľanke. A takýchto prípadov je tam nespočetne, čiže kto by sa chcel na ne spoľahnúť, nemá šancu.
Nechapavy nie si, mozno si si len nevsimol, ze tato stranka nema suvis s BBDS, prevadzkovatelom mestskej dopravy v Banskej Bystrici. O stranku sa staraju nadsenci a mozno sa im este nepodarilo pretukat cestovny poriadok do elektronickej formy. Otazku, preco zrusili nejaky spoj, preto smeruj rovno na BBDS.
mohol by mi niekto vysvetlit preco zrusili
56tku ktora chodila po 22 00 z mesta do salkovej
ludia napr.z tlaciarni sa maju prejst alebo co sory
ak som to dobre nepochopil. ten cp co je tu zverejneny je starý podla datumu ci ako to je
asi som nechapavy nerozumiem cavte
Dobrý deň, obrátil som sa na vašu stránku s nádejov,
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
Gabina: o aky rozdiel konkretne ide? CP je posunuty, alebo su rozdielne niektore casy?
Dovodov moze byt viac:
- chyba bola uz k 30.6. (malo pravdepodobne)
- nastali zmeny aj na inych ako avizovany trolejbusovych linkach (6, 7)
Druha moznost je pravdepodobnejsia a ako som sa rozpraval s Majklom, na linke 2 sa tiez menila chronometraz (jazdne doby) a nejaky odchod.
Dobrý deň,
práve včera som s radosťou využila ponuku uvedenú na tejto stránke ohľadne cestovného poriadku MHD v Banskej Bystrici, konkrétne mi išlo o linky č. 1, 3 a 34. Hneď som sa podľa nich chcela aj orientovať. Avšak na moje prekvapenie som zistila hneď na autobusovej zasátvke: THK - Spoje a Tajovského - SOUS, že vytlačené časy vôbec nezodpovedajú novým uvedeným na zastávkach platných od 30.06.2003. Z čoho vyplýva tento rozdiel???
student/dochodca by mal tu kartu ukazat, na zlavu upozorni pipanie (2 krat, bezne pipne len raz). Nejake zvlastne ceremonie som si nevsimol. Tou kartou plati, ma tam fotku tak vidno ci je karta platna.
Na Striebornom nie je ani problem s priestorom, trolik sa moze tocit ako stoja primestske autobusy, skor s tou premavkou. V spicke su problemove miesta (pre MHD) nasledovne - nabrezie, Strieborne namestie (most cez Bystricku), most cez Bystricku v Jakube (linka 43). Na tie som pocul najviac staznosti. Cize pridanie dalsieho spoja (vylukova otocka) by cez tyzden sposobilo len komplikacie. Po dokonceni Mladeznickej je to ine, len sa nahradi cast 24.
Narodna je uz dokoncena, zhora po parcik je pesia zona, po Kuzmanicku pokracuje dlazba a dole k nabreziu je novy asfalt. Mimo planu sa spravila aj Horna Strieborna od Namestia po vyjazd z OTP banky. Len sa polozila dlazba. Dalsi usek po Strieborne je narocnejsi; treba realnejsie projekty na inzinierske siete a samozrejme peniaze.
Este k tej "mojej" otocke na Striebornom #1304, #1301).
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.
Ano, Kami ma pravdu, ulica Pod stranou je naozaj pre trolejbus uzka.
Ale trolejbus by sa urcite zmestil na cestu veducu na Sachticky. Je zvlastne, ze na Sachticky nechodi nijaka verejna doprava, pritom je to jedno z najkrajsich miest v okoli Bystrice. Trolejbus by mohol bud pokracovat zo Sasovej, alebo cez Partizansku, Kyncelovu a Nemce.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majkl