81-71 nepochopil si miestne bystrické pomery. V autobusoch sa ako tak zvyklo kurit málokedy sa stávalo, že sa v nom aspoň netemperovalo. Trolejbusy chodili takmer vždy nevykurene, z príkazu vyššej moci. Tak preto ten názor jednoduchých ľudí nie môj.
A este nieco som zabudol. Na stranke dopravcu mhd v bb(sad zvolen) je velkym napisane
1. jednotlivé cestovné - celé : 10,- Sk
2. zľavnené cestovné : 5,- Sk
(Minimalne do zajtra 8.1. sobota )
Takze by som tym stastlivcom poradil ist sa stazovat na predajne miesto SAD Zvolen a poziadat o vratenie 3 korun a nech Vam ich nahraju naspat na cipovu kartu. Prajem uspech ☺
A ja som chcel tiez na margo cipovych kariet. Som zvedavy ci splnia slub a bude sa cestovat lacnejsie aj s cipovymi kartami, lebo u celeho cestovneho to tak nebude(SAD ZV 13,-SKK = BBDS 13,-SKK). A co som pozeral na internete tak vo ZV platia cele 12 a plovicne 7. Cipovka 11/6 SKK. A pochybujem, ze to v BB bude lacnejsie alebo rovnake ako vo zvolene.
Karol Nagy: A nebol by zly napad obnovit vodnu elektraren v BB. A ties postavit na vacsich potokoch dake elektrarne a vyuzivat ich na vyrobu elektriny pre t-busi
Ty si predpokladam dosť zbehlý v cestovaní, (sudiac pod¾a nicku). Vďï práve o to ide. Myslím tým ZACHOVAŤ už eksistujúcu TROLEJBUS-ovú dopravu. Nech ju prevádzkuje "havel Abo Pavel", ale netreba rušiť, čo bolo funkčné, ekologické a myslim do budúcna aj ekonomické. Predsa nebudeme proti, keď to to bude prevádzkovať aj SAD Zvolen alebo najideálnejšie (čo malo už dávnejšie byť DPMBB teda doslovne: DOPRAVNÝ PODNIK mesta BANSKÁ BYSTRICA), Len pre boha živeho: nekŕmte nás už týmimi kalerabmi o Ekologigickej BUS-doprave. To je príliš silná káva, aby sme VAM to zožrali. Nie sme taký pažravý region,ako sa to bežne hovorí. Včera bolo sľúbené, že MHD v BB pod SAD Zvolen pôjde v pôvodnom cestovnom poriadku (rok 2005), teda (dnes režim "a") to je sobota 07,01,20006. Bohužiaľ.!!!!!!!!!!!!. Ani dnes som sa nedostal domov plánovaným spojom, ktorý mal odísť zo žel.stanice o 18.15hod.....!!!!! Jednoducho nebol pristavený žiadny spoj a nechcite vedieť citáty a názory na takéto prešľapy. P.S. správca serveru, ak možem poprosiť, hoď toto aj na fórum poslanec.sk. myslim, že to nebude pre nich: "mam to na háku". Ďalsie info a úvahy pozdejic, denná smena. Vèera som to už pripomenul. Tak aké teda obnovenie dopravy MHD v BB???????????????????????????? resp. vylepšenie??????
kurenie alebo nekurenie vobec nesuvisi s tym, ci je to trolejbus alebo autobus. U nas v BA /okrem Ik radu 280/ su vsetky vozidla dostatocne vykurene, dokonca elektricky a trolejbusy sa mi zdaju este viac ako busy ?
Vážení...dovoľte ešte dotaz k vašim kartám. Trošku ste sa poponáhľali s tým prevedením na Zvolen...Čo spravíte v príp., ak ten pondelok Zvolen predsa len nezvládne,a licencia mu bude zrušená? Zamestnáte sa do Zv., aby ste ich mohli minúť, alebo si zakúpite nové pre BBDS ?
Ľudia neváhajte a utekajte si prečipovať vašu čipovú kartu! Prečo by ste mali novému dopravcovi platiť menej, keď máte tú možnosť zaplatiť mu aj viac, ako od vás pýta! Prečo by ste mu mali platiť len 10,- Sk, keď mu prostredníctvom čipovej karty môžete zaplatiť aj 13- Sk!!!
Tak som si dnes precipoval kartu na zvolensku lebo vela cestujem po meste a nechce sa mi furt hladat hotovost, ale asi to bola chyba, z cipky totiz stahuje 13sk a v hotovosti sa plati 10sk.
a čo asi myslíš, že ti príde v pondelok?? IBA samé sóla... Takkže sa nebudeš ani tlačiť - jednoducho ostaneš na zastávke, lebo sa nezmestíš.. A to sa ešte modli, aby naozaj išli všetky spoje, ktorá Zvolen vo svojom CP zvejnenom na zastávke napísané... ? ?
to je to isté, ako keď sa nekúrilo v Ikaruse alebo ktorejkoľvek Karose - takže absolútne nezmyselné vyjadrenia. Keď niekde nazakúrim, tak tam teplo nebude a určite za to nebude môcť priestor, v ktorom budem!
Prepáčte Vážení,
je mi však z niektorých špatne, ako za každú cenu hľadáte chyby na SAD Zvolen. Hľadáte vinníkov na nepravom mieste. Už ste zabudli, ako ste sa ráno tlačili do 25, keď miesto veľkej šla malá, alebo keď náhodou vynechala spoj, či vari 91 meškala viac ako 10 min? Nejako skoro. Ja si však pamätám aj na to, ako nám zrušili 24 a mamičky s detičkami ráno cestovali s prestupom na Tajovského. Nezabudnem na jednu z nich, ako ráno o pol siedmej vysvetlovala troj a štvorročnému synčekovi, prečo musia presadať. Alebo Vám treba pripomínať ďalej?
Jozef stretol som sa v našom meste s takýmito názormi. Citujem mne tie studené trolejbusy vôbec nechýbajú, teraz sedím v novom vykurenom autobuse. Bohužiaľ takýto image si trolejbusy kvôli chorým praktikám vedenia Sad Bb vybudovali .
Netreba ísť až do Ústí nad Labem, stačí sa pozrieť do iných slovenských miest ako sa prevádzkuje trolejbusová doprava a ako sa obnovuje vozidlová park. Len v decembri zaradil DPMP do prevádzky 5 Citelisov a v tomto roku plánuje kúpiť ďalšie autobusy a trolejbusy. DPMŽ minulý rok zakúpil 5 autobusov B952E. Oba dopravné podniky dostali od svojho magistrátu na tento rok rovnakú dotáciu vo výške 90 mil. Sk. Keď sa tu spomínalo Ústí nad Labem, chcem pripomenúť, že v Žiline sa postavil za 8 rokov (17. 11. 1994 - 15. 11. 2002) trolejbusový systém za viac ako 800 miliónov korún z vlastných prostriedkov, ktorý sa v iných mestách budoval mnohé desaťročia za štátne peniaze. Bolo zakúpených 43 trolejbusov, vybudované trolejbusové depo a nová budova DPMŽ. K trolejbusovému systému v roku 2004 pribudla nová komunikácia a ďalšia trať medzi sídliskami Solinky a Vlčince, za viac ako 100 mil. Sk, samozrejme že z prostriedkov mesta. Trolejbusy premávajú medzi všetkými sídliskami a autobusy premávajú len do okrajových častí mesta. V pláne má DPMŽ a mesto pripravené ďalšie trolejbusové trate. Už v roku 2004 z hľadiska prepravy osôb bolo 60,1 % ku 39,9 % v prospech trolejbusov. K 31.12.2005 bolo v žilinskej MHD len 9 denných autobusových liniek, 2 nočné autobusové linky, 1 linka pre Tesco a 10 trolejbusových liniek, z toho dve protismerné 5/15 a 7/17. Tento mesiac sa pripravuje Nová koncepcia trolejbusovej dopravy (NKTD), kde sa počet trolejbusových liniek ešte zníži na 7.
Pri tejto skoro katastrofálnej situácii, ktorá v uplynulých dňoch vznikla v Banskej Bystrici vám úprimne prajem, aby sa vám podarilo obnoviť trolejbusovú dopravu a prebudiť ľudí k trolejbusovej doprave, ktorá je aj dôležitým mestotvorným prvkom. Je pravdou, ako tu už bolo napísané, že mestá bez elektrickej trakcie sú len mestá druhej kategórie. To už nehovorím o ekológii a o vysokej hodnote celého trolejbusového systému, ktorý sa prestal z jedného na druhý deň používať. Ako sledujem situáciu okolo dopravy v Banskej Bystrici je teraz takmer neriešiteľná, ale netreba strácať nádej. A keď magistrát nebude mať záujem o MHD, teda aj o občanov tak ako v iných slovenských mestách, tak s takýmito volenými zástupcami občanov je potrebné rozlúčiť sa.
prosíme Karola Nagya, aby si svoje osobné spory riešil mimo túto stránku. Za pochopenie ďakujeme. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
expresbb
Karol Nagy: A nebol by zly napad obnovit vodnu elektraren v BB. A ties postavit na vacsich potokoch dake elektrarne a vyuzivat ich na vyrobu elektriny pre t-busi