Ale zoberte si/inca to spominal/,pre SAD Zvolen sa naozaj naskytuje prilezitost mat pod kontrolou skoro 3/4 BB kraja,tak to vyuziju,preco nie??Ved by mali okrem toho,co prevadzkuje chudobna Lucenska SAD takmer vsetko...tak kto je tu pazravy,mili Zvolencania??
Hovorilo sa tu o trolejbusoch vo Zvolene. Cital som v niektorom z dokumentov, ktore si dalo vypracovat mesto Zvolen (pravdepodobne uzemny generel dopravy), nejake odporucanie, aby sa vo Zvolene zaviedla trolejbusova doprava. Aj ked myslim, ze to je nerealne, pri sucasnom stave, v akom sa MHD zo Zvolene nachadza.
Myslim,ze sa ti to javi az moc spravne ? Samozrejme,na 1000% to nebolo ciste,bol to akurat tak cisty lobbing pre jednu nemenovanu spolocnost ? a samotnych poslancov...
Ahojte,
od dnesneho dna sa k podpore peticii pripojil aj internetovy IT dennik Inet.sk (jeden z 5 najvacsich IT dennik na SK nete). Zaroven by som chcel spravcov IMHD.SK poziadat o miernu aktualizaciu ich clanku Petícia za záchranu trolejbusov v Banskej Bystrici. Bolo by dobre tam doplnil linky na predosle clanky o trolejoch, najma o tento: Zrušením trolejbusovej dopravy sa vyhodí viac peňazí, ako jej zachovaním ... Vopred dakujem
Konecne niekto, kto nie je predposrany a vobec sa neboji vyslovit nahlas poziadavku odstupenia primatora. S prispevkom suhlas.
Re #11508 JJ: Vsadepritomnu pasivitu som mohol vidiet vcera v Kazacku. Tak ako NEMOZNO LIECIT NIEKOHO, KTO NA SVOJOM LIECENI SAM NESPOLUPRACUJE, tak ani NEMOZNO VAM ORGANIZOVAT OBCIANSKE PROTESTY Z PRESOVA, aj ked sa my Presovcania mozeme snazit jak chceme.
Dovod, preco musi ostat vedenie pod napatim (nie pod prudom - prud tecie, len ak je zapojeny spotrebic) je ten, ze vedenie bez napatia jakozto medeny drot sa lahko stane cielom pocernejsich zberatelov zbernych surovin.
ja chcem len pripomenúť, ako ktosi spomínal na rozlúčkovej jazde:
produkcia nafty je sprevádzaná enormným znečistením prostredia a to spaľovaním látok, ktoré sú odpadom pri jej produkcii v rafinérii + obrovské množstvo el. energie, ktoré sa v rafinérii spotrebuje (vyrobené opäť tak ako pri trolejbuse aj napríklad v tepelných elektrárňach) ?
Clovek by cakal, ze v pripade zrusenia sutaze bude na oficialnych strankach mesta BB oznam o tom, ze bola zrusena. Mozno som len neschopny a neviem to najst.
V kazdom pripade si myslim, ze korektne by bolo vyhlasit novu sutaz s menej debilnymi terminmi a pravdepodobne sirsou plejadou zaujemcov. Ak teda nebolo ucelom mat len jedneho zaujemcu.
Mas pristup k zneniu zmluvy, Luk?
Tak takto hlupy prispevok som tu uz dlho necital. Tak pekne po poriadku:
Po prve: elektricka energia na Slovensku sa vyraba z nadpolovicnej vacsiny v BEZEMISNYCH jadrovych elektrarnach. Uholne elektrarne maju dnes uz take dokonale odsirovace a filtry, ze nejaky motor s katalyzatorom sa ani len nechyta.
Po druhe: aj CNG busy vypustaju emisie v mieste pouzitia, trolejbus nikdy.
Po tretie: Trolejbus je ESTE VHODNEJSI do kopcovitych trati, ako na rovinate. Obava, ze by nevysiel v zime Rudohorsku, ked ju vyjde Karosa 961, je uplne scestna.
Po stvrte: rovnako ako sa da vypnut napajanie drotov, sa daju obmedzit aj dodavky plynu do CNG autobusov. Juscenko by ti mohol porozpravat. Upozornujem, ze Slovenska republika si dokaze vlastnymi silami vyrobit elektrinu, ale nedokaze si vlastnymi silami vyrobit plyn ani ropu.
Ten siedmy bod sa Ti skutočne veľmi vydaril. Veľmi trefné pomenovanie skutočnosti. Veľmi sa mi to páčilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
killimanjaro
Len sa mi to tak podla znamich skutocnosti javi.
?