Vsetkym prajem vsetko dobre do noveho roku
All: Zmente sposob komunikacie. Neplacte a neubijajte sa. Otocte temu tak ako sme diskutovali po skonceni Vasej akcie. Neide tu teda o to, nadavat na Zvolencanov alebo naopak na Bystricanov, ide o:
1. Zachranu TB dopravy v Bystrici. Preco? Precitali ste si Papyrovu studiu, tak viete. Ja len dodavam, ze EU podporuje cim dalej, tym viac enviro-projekty a ak sa v Bystrici bude strihat vedenie a preda sa co len jeden voz, bude zle a Bystrica nedostane z EU ani halier. Nehovorim len o TB, hovorim o akomkolvek projekte z EU.
2. Vybudovanie naozaj serioznej MHD v 6. najvacsom meste na Slovensku.
Na to treba "pohnut mestom" a teda ostava na vas spojit sa, nie handrkovat sa, ze "tak vam treba, mate co ste chceli" a pod. Nepriatel nie je SAD Zvolen, nepriatel su vsetci ti, co sposobili, ze stav je taky aky je.
Takze rada od presovcanov ? Ak vam ide o serioznu MHD v Bystrici, spojte sa, vsetci co tu ste, stretnite sa, podiskutjte nazivo, podporte peticiu, stretnutie s obcanmi, medialne akcie atd, atd. Premyslite si dalsie konanie, preboha nenechajte to na jednom, ci dvoch ludoch (LUK, JJ). Ak vam ide o mesto, o jeho obcanov a MHD, tak sa cinte a neplacte.
A teraz moja reakcia na vase prispevky:
1. Preco by nemohol v Bystrici fungovat dualny system poskytovania MHD, teda ako BBDS, co sa tyka TB,m tak aj SAD Zvolen, alebo trebars uplne inych dopravcov. Fuguje to v x mestach na svete.
2. Preco si stale natlkate do hlavy kaleraby, ze TB je drahsie ako AB. A hlavne v meste, kde je vsetko uz na mieste. Dobry linkovy a cestovny poriadok, dobra tarifa a da sa TB prevadzkovat lacnejsie. Chodte 250 km na vychod, tam to funguje uz 54 rokov. Aj rozok sa da upiect za 100 Sk a nenatlciem si do hlavy, ze jeden rozok je drahsi ako jeden chlieb, ako ho pekaren X dokaze vyrobit za 30 halierov. Jasne?
3. V Bystrici jednoznacne treba dobudovat trate. Ked sa zadrotuje Sasova, mozete hovorit o dostatocnej TB sieti. Peniazky sa v EU valaju po zemi, takze sa to da za lacny peniaz. Treba CHCIET.
4. Preco by ZV nemohol mat TB. Mohol. Zada si slusny projekt, dostane peniazky a za ne nakupi vozy a zadrotuje mesto. Ale ak sa nemylim, toto je BB forum. Tak ZV nechajte ZV.
Takze: NEPLACTE, RESUSCITUJTE, PACIENT ESTE DYCHA! (Papyr 31.12.2005)
All: Zmente sposob komunikacie. Neplacte a neubijajte sa. Otocte temu tak ako sme diskutovali po skonceni Vasej akcie. Neide tu teda o to, nadavat na Zvolencanov alebo naopak na Bystricanov, ide o:
1. Zachranu TB dopravy v Bystrici. Preco? Precitali ste si Papyrovu studiu, tak viete. Ja len dodavam, ze EU podporuje cim dalej, tym viac enviro-projekty a ak sa v Bystrici bude strihat vedenie a preda sa co len jeden voz, bude zle a Bystrica nedostane z EU ani halier. Nehovorim len o TB, hovorim o akomkolvek projekte z EU.
2. Vybudovanie naozaj serioznej MHD v 6. najvacsom meste na Slovensku.
Na to treba "pohnut mestom" a teda ostava na vas spojit sa, nie handrkovat sa, ze "tak vam treba, mate co ste chceli" a pod. Nepriatel nie je SAD Zvolen, nepriatel su vsetci ti, co sposobili, ze stav je taky aky je.
Takze rada od presovcanov ? Ak vam ide o serioznu MHD v Bystrici, spojte sa, vsetci co tu ste, stretnite sa, podiskutjte nazivo, podporte peticiu, stretnutie s obcanmi, medialne akcie atd, atd. Premyslite si dalsie konanie, preboha nenechajte to na jednom, ci dvoch ludoch (LUK, JJ). Ak vam ide o mesto, o jeho obcanov a MHD, tak sa cinte a neplacte.
A teraz moja reakcia na vase prispevky:
1. Preco by nemohol v Bystrici fungovat dualny system poskytovania MHD, teda ako BBDS, co sa tyka TB,m tak aj SAD Zvolen, alebo trebars uplne inych dopravcov. Fuguje to v x mestach na svete.
2. Preco si stale natlkate do hlavy kaleraby, ze TB je drahsie ako AB. A hlavne v meste, kde je vsetko uz na mieste. Dobry linkovy a cestovny poriadok, dobra tarifa a da sa TB prevadzkovat lacnejsie. Chodte 250 km na vychod, tam to funguje uz 54 rokov. Aj rozok sa da upiect za 100 Sk a nenatlciem si do hlavy, ze jeden rozok je drahsi ako jeden chlieb, ako ho pekaren X dokaze vyrobit za 30 halierov. Jasne?
3. V Bystrici jednoznacne treba dobudovat trate. Ked sa zadrotuje Sasova, mozete hovorit o dostatocnej TB sieti. Peniazky sa v EU valaju po zemi, takze sa to da za lacny peniaz. Treba CHCIET.
4. Preco by ZV nemohol mat TB. Mohol. Zada si slusny projekt, dostane peniazky a za ne nakupi vozy a zadrotuje mesto. Ale ak sa nemylim, toto je BB forum. Tak ZV nechajte ZV.
Takze: NEPLACTE, RESUSCITUJTE, PACIENT ESTE DYCHA! (Papyr 31.12.2005)
kubik