A na zaver mojho dnesneho infobloku ? dodavam este 1 info:
RTV BB (terestrialna regionalna TV) pusta cyklicky kazdu hodinu, par minut po celej
ZAZNAM Z TLACOVEJ BESEDY SAD ZV, ktory trva do 10 minut a je tam aj zopar odpovedi na otazky novinarov.
Takze, ten kto chce byt informovany z 1. ruky, nech si do 17:00 zapne RTV a novinky vlezu az do obyvacky ?
RTV BB (terestrialna regionalna TV) pusta cyklicky kazdu hodinu, par minut po celej
ZAZNAM Z TLACOVEJ BESEDY SAD ZV, ktory trva do 10 minut a je tam aj zopar odpovedi na otazky novinarov.
Takze, ten kto chce byt informovany z 1. ruky, nech si do 17:00 zapne RTV a novinky vlezu az do obyvacky ?
S499.1023
1) Má SAD ZV časové cestovné? Nemá.
2) Má SAD ZV nástup všetkými dverami? Nemá.
3) Má SAD ZV zrozumiteľné a ľahko zapamätateľné intervalové cestovné poriadky? Nemá.
Čo teda prinesie SAD ZV navyše oproti SAD BBDS?
1) Nové autobusy? Načo? Veď SAD BBDS + SAD MHD BB má už dnes jeden z najmladších vozových parkov.
2) Zrušenie trolejbusov? Aj keď, hoci som trolejbusový fanda, pripúšťam vyššie náklady na prevádzku trolejbusov, najmä v tak dementne zatrolejovanom meste, ako je BB, väčšina fixných nákladov už bola vynaložených a nový dopravca už môže len šetriť naftu. Okrem toho protitrolejbusové argumety obsahujú rad markantných lží a poloprávd horších ako lož - napríklad o dvojnásobných nákladoch na prevádzku trolejbusu, o nemožnosti generálkovať trolejbusy či o dvojnásobnej zaobstarávacejcene trolejbusu oproti autobusu, ku ktorej sa dopracujeme obľúbeným porovnávaním neporovnávateľného - autobusu Karosa Irisbus 961 s trolejbusom Solaris Trollino 18 v plnej výbave.
Z tohto dôvodu na ponuku SAD ZV nazerám veľmi podozrievavo a vidím v tom len snahu lacno sa dostať zachovalému vozovému parku BB a výhodne rozpredať pevné aj pohyblivé trakčné zariadenia trolejbusovej prevádzky.