ešte stále sa budú dať v najhoršom šupnúť do Brezna... ? ?
Opis predmetu obstarávania
Nové autobusy:
1.kategória M3, mestský, dĺžka do 12,0 m, obsaditeľnosť minimálne 30+1/67 - 2 ks.
2.kategória M3, medzimestský, dĺžka do 10,0 m, obsaditeľnosť minimálne 34+1/31 - 5 ks.
3.kategória M3, medzimestský, dĺžka do 12,0 m, obsaditeľnosť minimálne 48+1/38 - 9 ks.
4.kategória M3, diaľkový, dĺžka do 7,0 m, obsaditeľnosť minimálne 15+1+1/0 - 1 ks.
5.kategória M3, diaľkový, dĺžka do 12,0 m, obsaditeľnosť minimálne 50+1/0, vyhotovenie štandard - 3 ks.
6.kategória M3, diaľkový, dĺžka do 12,0 m, obsaditeľnosť minimálne 48+1+1/0, vyhotovenie Lux - 3 ks.
7.kategória M3, diaľkový, dĺžka do 15,0 m, obsaditeľnosť minimálne 64+1+1/0 - 1 ks.
Mam taku perlicku. Akurat cestujem linkou 24 zo sasovej na foncordu. Mala mat odchod 14.20 zo sasovej, rudohorska stred a samozrejme uz 14.16 bola fuc, no ale najviac ma nastval vodic na hustaku, s tade mal mat odchod 14.34 ale odchadzal uz 14.30 a dokonca usiel aj dobiehajucim skolakom ktorych musel vidiet lebo stihli dobehnut k prednym dveram ale uz im neotvoril. Cislo vodica je 4185. Takze to je fakt sila. Nech sa vodici necuduju ze na nich ludia nadavaju.
INFOSERVIS
Strategický investor kúpi pre SAD BBDS 25 nových autobusov
Banská Bystrica 2. novembra (TASR) - Jedným zo zámerov strategického investora ČSAD Ostrava, a. s., v Slovenskej autobusovej doprave (SAD) Banskobystrickej dopravnej spoločnosti (BBDS), a. s., je obnova zastaraného vozidlového parku. Väčšinu financií smerujúcich do banskobystrickej firmy
použije na nákup nových autobusov.
Do konca roka 2005 kúpi zahraničný partner podľa riaditeľa SAD BBDS Igora Kornieta 25 autobusov za 130 miliónov Sk. Budú to najmä vozidlá pre mestskú hromadnú dopravu (MHD) a prímestské linky. Pribudnú však i autobusy na diaľkových a medzinárodných linkách. "Dodávateľ nových autobusov vzíde z
verejnej súťaže, ktorú sme už vyhlásili," poznamenal Korniet.
Doplnil, že český investor má eminentný záujem aj o dokončenie
rozostavanej Autobusovej stanice v Banskej Bystrici. Zmapovanie súčasného stavu 20-ročného nedostavaného objektu bolo jedným z jeho prvých krokov po vstupe na
slovenský dopravný trh. Ostraváci, ktorí majú podľa Kornieta veľké skúsenosti s budovaním AS v Českej republike, iniciatívne naštartovali jej dostavbu.
Spoločnosť ČSAD Ostrava kúpila 49-% podiel vo firme SAD BBDS. Kúpnu zmluvu podpísali v júni, majetkový podiel na ostravskú firmu previedli v auguste 2005. Zahraničný investor chce čím skôr získať v slovenskej spoločnosti majoritný podiel s cieľom budovania firmy.
SAD BBDS má asi 15-% podiel na trhu. Jej ročné tržby sa pohybujú okolo pol miliardy Sk. Za prvých 9 mesiacov 2005 vykázala stratu 11 miliónov Sk oproti plánovanému zisku 3,7 milióna Sk. Hospodárenie firmy podľa Kornieta negatívne ovplyvnilo zvýšenie cien motorovej nafty, nepokrytá strata z výkonov vo verejnom záujme v mestskej i prímestskej doprave a v medziročnom porovnaní tiež nárast daňových povinností.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
Starohorská, otočka
Ďumbierska, ZŠ (obojsmerne)
Starohorská, SOUP
?