Predpokladám, že nie. Linky MHD 33 a 41 začínajúce na otočke odtiaľto spádujú smerom k centru mesta a staniciam (tiež prímestská linka 460 z Balážov) a pokračujú aj na sídliská Fončorda a Radvaň ako spojnice Partizánskej cesty. K najbližšiemu sídlisku Sásová sa dá dostať s prestupom (prestup z karty za 10 centov, pri mesačných lístkoch ešte výhodnejšie) na zastávke "SAD" alebo si pešo zájsť na zast. na okraji Senice "Rázc.Kynceľová" na linky MHD 26 a 28 (obdoba z obcí Kynceľová a Nemce).
Inak takto sa manipulačne bez cestujúcich presúva poradie 32/1 z linky 41 o 9:56x, kedy za 4 min. by mal byť na Starohorskej otočke o 10:00x začínať spoj na L25.
Od 22.9.2014 je v platnosti obchádzková trasa cez Sedlo Diel na linke 601471. Napriek tomu, že dochádza k zmeškaniu spojov a neobsluhovaniu dôležitej zastávky na Zbojskej, dopravca na webe nepovažoval za potrebné akokoľvek informovať cestujúcich.
Kvôli technickým parametrom obchádzkovej vozovky boli na linke 601471 klasické 12M vozy nahradené kratšími Crossmi 10,6M.
Konkrétne ZV-319BY je vymenená s ZV-997CH.
ZV-412BH je vymenená s ZV-238CI.
Dnes som sa zúčastnil premiérovej verejnej jazdy parnej zubačky - perfektná akcia aj napriek už tradičnej nepriazni počasia.
na všetky, vypísané boli len tie s tarifou MHD (zastavujúce na Národnej), teda čo sa týka Štadlerovho nábrežia, aj pre všetky ostatné, vrátane 457, 458, zvolenské linky iných závodov, či SAD Lučenec s linkou 606428, jeden ranný spoj SAD Prievidza, ako aj spoj diaľkovej linky SAD Sliač do Košíc (na tú by som sa nespoliehal)...
Som rád, že sa to rozhodlo robiť postupne na striedačku, avšak termín tri týždne je na relatívne nie tak strašnú vec a prioritou hlavného mestského ťahu, zase taká klasická bystrická. Nayvše je otázne, či rekonštrukcia a spôsob vyhotovenia povchu skončí už po niekoľký raz fiaskom alebo sa to konečne spraví riadne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.