Zajtra 1.9. budú linky 26 a 97 premávať cez Nové Kalište a nie cez Okružnú v čase od 8.00 do cca 18.00. Dôvod je asfaltovanie cesty pod Kyjevským námestím. Videl som jediný oznam na zastávke Okružná.
http://bbonline.sk/fotovideo-siaf-v-sobotu-rekordny-na-oblohe-zaujali-nadzvukove-stroje/ Čo je na tom pravdy, čo sa píše v tom článku? (citácia): Zlyhala napríklad kyvadlová autobusová doprava do Banskej Bystrice, keďže polícia a organizátori uprednostnili výjazdy z parkovísk. Ľudia v niektorých autobusoch tak cestovali miesto bežných desiatich až pätnástich minút aj o hodinu dlhšie.
“Zostali sme tiež prekvapení tým, že ráno sme ešte mohli u šoférov platiť napríklad bežnou dopravnou kartou mestskej hromadnej dopravy a popoludní už len zvlášť,” približuje komunikačný nedostatok u dopravcu jeden z diskutujúcich na internete. (koniec citácie)
Máme nejaké postrehy z dopravy na SIAF? Kto zabezpečoval kyvadlovú dopravu z parkovísk - súkromníci (ako vlani) alebo SAD ZV? Ako jazdila autobusová linka z BB na SIAF - dodržiavanie CP, vyťaženosť, ... ?
Včera ráno o 7:00 som videl z garáže vychádzať nejakú B961.
V tom článku sa okrem iného píše: "Počíta sa aj so zaujímavým prepojením autobusovej a železničnej stanice." No to som teda fakt zvedavý na to riešenie "zaujímavého prepojenia"..?!
Tak aby toho nebolo malo, od 2.9. zastavuje z ekonomických dôvodov premávku na linke č.502504 Čadca – Banská Bystrica dopravca Krella Milan a to CP menil len od tohto pondelka, škoda.
To je klasická neschopnosť a nekorektnosť - uvedú len že podľa osobitného cestovného a už si máš z prsta vycucať, čo tým myslia. Minulý rok to rovnako tak nezvládli, dokonca neboli schopní zverejniť ani časy jázd, len intervaly. Takže aspoň CP že zverejnili.
Reakcia na #52152 od Jeffko:
Samozrejme, že naspäť naprázdno - však asi aby sa v prípadných zápchach v okolí letiska stihli vrátiť na ďalší spoj. Druhá vec - presne na čo by kto chodil doobeda z celodennej akcie so vstupným 13 eur, resp. poobede na ňu?
Reakcia na #52150 od BB-Schuhu:
Tak ono samo o sebe konečne aj železnice na niektorých tratiach pochopili (to až čudne znie :)), že kým vlak nejde, tak nemôže mať ani cestujúcich. A preto po rozšírení počtu a taktu napr. na trase BB - ZA sa stali autobusy zbytočné, navyše cesta vlakom na tejto trase je pohodlnejšia i rýchlejšia ako autobusom. Vlaky zadarmo len napomohli ukázať, že železnica sa dá využívať a jej účel spočíva v preprave väčšieho počtu cestujúcich a súbežná jazda autobusu je v mnohých prípadoch zbytočná. Ďalej už niekoľko rokov dochádza k výraznému posilňovaniu cezhraničnej dopravy z ČR v smere ZA aj s konkurenčným bojom a znižovaním cien. Celkovým dôsledkom tak tie desiatky rokov existujúce autobusové linky strácajú opodstatnenie a logicky zanikajú ako zbytočné i keď napr. pre cestujúceho z Lučenca, ktorý sa chce dostať na Ostravu je samozrejme jednoduchšie si sadnúť do autobusu a odviezť sa priamo, ako prestupovať v ZV/BB a ZA, avšak keďže takých priamych zjavne nebolo dosť a na dielčích častiach trasy sú aj iné možnosti, ekonomika nepustí. I keď aj dlhšie linky majú svoje "čaro", ako napr. RS - BR- BB - ZA, ktoré umožňujú prepravu na rôznych variantoch časti trasy, kde iná alternatíva vlastne neexistuje a zanikli aj tak.
Ten CP BB-Sliač dako nesedí, tie spoje idu doobeda len tam a nazad naprazdno? a poobede idu len zo Sliača do BB, ale z BB už nie? Je to úmysel či niekto zle nahodil CP?
Podľa mňa toto je posledný krok pred úplným zrušením linky, ktoré príde zanedlho. Bohužiaľ, vlaky zadarmo majú čarovnú moc... ? končia už aj linky, ktoré mali 40-ročnú tradíciu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.