Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

davidmik555@gmai

Takže dnes na TV Hronka (môžte si pozrieť každú hodinu o 15. minúte) v relácií Náš Hosť odzneli nasledovné slová "V prípade potreby šoféri počas radvanského jarmoku zavolajú dispečerovi a dispečer zabezpečí posilnenie spoja" alebo nejako takto to odznelo to znamená že na cestách môžme uvidieť aj dva sólo vozy za sebou??, a v prípade trolejbusov (L1, L6 možno L7) budú hádam vypravené kĺbové vozidlá keďže ich máme vo vozovni až až.
Reply on: Ali B. #52167:
to je neuveritelne! cesty, ktorym dokopy nic nie je, tak idu asfaltovat, ale cesty, ktore su v katastrofalnom stave, tak za tymi sa ani neobzru, ani len tie kratery nezaleju cimsi... proste totalna ignoracia, hlavne, ze si zase nejaky skvely poslanec pripise par trapnych politickych bodov do najblizsej predvolebnej kampane ☠
Zajtra 1.9. budú linky 26 a 97 premávať cez Nové Kalište a nie cez Okružnú v čase od 8.00 do cca 18.00. Dôvod je asfaltovanie cesty pod Kyjevským námestím. Videl som jediný oznam na zastávke Okružná.
ahojte,,,su dneska nejaké obmedzenia mhd okolo pametníka?
Reply on: BB-Schuhu #52161:
Z parkoviska kmitali B961E.
Reply on: BB-Schuhu #52161:
http://bbonline.sk/fotovideo-siaf-v-sobotu-rekordny-na-oblohe-zaujali-nadzvukove-stroje/ Čo je na tom pravdy, čo sa píše v tom článku? (citácia): Zlyhala napríklad kyvadlová autobusová doprava do Banskej Bystrice, keďže polícia a organizátori uprednostnili výjazdy z parkovísk. Ľudia v niektorých autobusoch tak cestovali miesto bežných desiatich až pätnástich minút aj o hodinu dlhšie.

“Zostali sme tiež prekvapení tým, že ráno sme ešte mohli u šoférov platiť napríklad bežnou dopravnou kartou mestskej hromadnej dopravy a popoludní už len zvlášť,” približuje komunikačný nedostatok u dopravcu jeden z diskutujúcich na internete. (koniec citácie)

davidmik555@gmai

Reply on: BB-Schuhu #52161:
tak vyťaženosť bola až-až
Máme nejaké postrehy z dopravy na SIAF? Kto zabezpečoval kyvadlovú dopravu z parkovísk - súkromníci (ako vlani) alebo SAD ZV? Ako jazdila autobusová linka z BB na SIAF - dodržiavanie CP, vyťaženosť, ... ?
Včera ráno o 7:00 som videl z garáže vychádzať nejakú B961.

davidmik555@gmai

Reply on: mirkobb #52159:
Možno že to zaujímavé bude napokon len obchádzkové kolo celej stanice ? ? ?
Reply on: BB-Schuhu #52158:
V tom článku sa okrem iného píše: "Počíta sa aj so zaujímavým prepojením autobusovej a železničnej stanice." No to som teda fakt zvedavý na to riešenie "zaujímavého prepojenia"..?!
ale vznikajú aj nové, prirodzený vývoj, nič viac: napríklad linka Praha - Uherský Brod - Trenčín - Bystrica v podaní kvalitných busov:

http://www.transport.sk/spravy/cestna-doprava/9240-leo-express-spusti-v-septembri-nove-autobusove-spoje-z-prahy-do-banskej-bystrice.html
Reply on: Jeffko #52148:
Tak aby toho nebolo malo, od 2.9. zastavuje z ekonomických dôvodov premávku na linke č.502504 Čadca – Banská Bystrica dopravca Krella Milan a to CP menil len od tohto pondelka, škoda.
Reply on: davidmik555@gmai #52154:
To je klasická neschopnosť a nekorektnosť - uvedú len že podľa osobitného cestovného a už si máš z prsta vycucať, čo tým myslia. Minulý rok to rovnako tak nezvládli, dokonca neboli schopní zverejniť ani časy jázd, len intervaly. Takže aspoň CP že zverejnili.

Reakcia na #52152 od Jeffko:
Samozrejme, že naspäť naprázdno - však asi aby sa v prípadných zápchach v okolí letiska stihli vrátiť na ďalší spoj. Druhá vec - presne na čo by kto chodil doobeda z celodennej akcie so vstupným 13 eur, resp. poobede na ňu?

Reakcia na #52150 od BB-Schuhu:
Tak ono samo o sebe konečne aj železnice na niektorých tratiach pochopili (to až čudne znie :)), že kým vlak nejde, tak nemôže mať ani cestujúcich. A preto po rozšírení počtu a taktu napr. na trase BB - ZA sa stali autobusy zbytočné, navyše cesta vlakom na tejto trase je pohodlnejšia i rýchlejšia ako autobusom. Vlaky zadarmo len napomohli ukázať, že železnica sa dá využívať a jej účel spočíva v preprave väčšieho počtu cestujúcich a súbežná jazda autobusu je v mnohých prípadoch zbytočná. Ďalej už niekoľko rokov dochádza k výraznému posilňovaniu cezhraničnej dopravy z ČR v smere ZA aj s konkurenčným bojom a znižovaním cien. Celkovým dôsledkom tak tie desiatky rokov existujúce autobusové linky strácajú opodstatnenie a logicky zanikajú ako zbytočné i keď napr. pre cestujúceho z Lučenca, ktorý sa chce dostať na Ostravu je samozrejme jednoduchšie si sadnúť do autobusu a odviezť sa priamo, ako prestupovať v ZV/BB a ZA, avšak keďže takých priamych zjavne nebolo dosť a na dielčích častiach trasy sú aj iné možnosti, ekonomika nepustí. I keď aj dlhšie linky majú svoje "čaro", ako napr. RS - BR- BB - ZA, ktoré umožňujú prepravu na rôznych variantoch časti trasy, kde iná alternatíva vlastne neexistuje a zanikli aj tak.

davidmik555@gmai

A aký je ten osobitný cenník cestovného, strojky budú naladené ako na prímestí (kilometráž) či to bude niečo úplne iné

davidmik555@gmai

Reply on: Jeffko #52152:
tie busy by šli tak či tak naprázdno kto ti pôjde nazad do Bystrice o 8:35? alebo 9:35?
alebo ostatných medzispojoch
Reply on: BB-Schuhu #52151:
Ten CP BB-Sliač dako nesedí, tie spoje idu doobeda len tam a nazad naprazdno? a poobede idu len zo Sliača do BB, ale z BB už nie? Je to úmysel či niekto zle nahodil CP?
Reply on: Jeffko #52149:
Z oznamu SAD ZV nie je zrejmé, kto bude zabezpečovať kyvadlovku. Nechajme sa prekvapiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.