Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #18541:
niekedy asi treba riadne citat. Teraz SAD CCC robi v primestskej doprave to iste co v MHD - cize karty BBDS ide "precipovavat". Nic viac, nic menej. Ten oznam nema nic s DPMBB.

Druha vec je to zvysovanie kvality. Myslim ze minimalne prve tyzdne si budeme moct krasne porovnat kvalitu novych (ci "novych") autobusov.
Pekne kecy, ze investicia nebude mat vplyv na zvysovanie cestovneho. Vsak vedeli preco si ktore linky beru, a rozdiel si predsa vypytaju od VUCBB - objednavatela vykonov. Ta ne?
SAD ZV investuje ďalších 108 miliónov SK do zvyšovania kvality v prímestskej doprave. Nové autobusy,nové označníky zastávok, zahájenie projektu integrovanej dopravy pre zlepšenie dochádzky do práce, školy pre všetkých cestujúcich! Investícia nebude mať vplyv na výšku cestovného! Dopravné karty vydané SAD BBDS,a.s. je možné previesť na systém SAD Zvolen bezplatne priamo u vodiča v každom vozidle na vyššie uvedených linkách. To sú tie od 1.1. Zdroj: Kam do mesta január 2007.
Reakcia na: mimi #18539:
Zároveň sa však aj tento mesiac vymenili poslanci v MsZ, ktorý s tým môžu urobiť poriadok. A dúfam, že aj urobia.
Reakcia na: irizar #18538:
teraz už je hádam všetkým zástancom SAD ZV jasné že sa len v minulý rok vymenil jeden otrasný diktátorský monopol za ešte otrasnejší diktátorský monopol........
Prečo by si vlastne mesto nemohlo strhnúť peniaze, ktoré prejazdili cestujúci zo zvolenských čipoviek na linkách MHD a.s. z tohtoročnej dotácie? A prečo by nemohli SAD ts ts ts jednoducho pohroziť, že ak neprestanú šaškovať, jednoducho im MHD zoberú a dajú ju niekomu, kto nebude mať problém uznávať aj iných dopravcov? BBDS by po tom skočila. Nie je predsa normálne, aby niekto odmietal spolupracovať z mestom, ktoré mu v prvom rade dalo licenciu a ktoré ho financuje.
Reakcia na: adrive #18536:
samozrejme! Bolo by dobre priatelom zo SAD ZV kamaratsky naznacit, ze ak nebudu "posluchat", tak sa s kseftom v BB mozu rozlucit. MHD BB bude moct uz zabezpecovat dopravu vsade v meste sama a nebude potrebovat na to nikoho - ani SAD ZV.
Reakcia na: PIT #18535:
No ak MHD BB prevádzkuje citybusové linky a verím, že bude prevádzkovať čoskoro aj trolejbusové linky, nevidím dôvod na prenajímanie 35 autobusov SAD ZV. Nech teda MHD BB prevádzkuje dopravu aj na autobusových linkách, a SAD ZV dať len tie linky, na ktoré by MHD BB nemalo kapacity.
Zdá sa mi trošku za hlavu "pritiahnuté" aby si MHD BB prenajímala trolejbusy a zároveň niekomu inému dala do prenájmu autobusy.
Reakcia na: expresbb #18530:
Ak sa jedná o prečipovávanie kariet len preto, aby sa nedali použiť v minibusoch MHD BB, a. s., tak práve tu všetci uvidia ten "nezištný" záujem SAD ZV o likvidáciu všetkého, čo by mohlo narušiť ich "čistý a nepoškvrnený" IDS inými dopravcami, t. j. všetko si v ňom musí zabezpečovať VÝHRADNE SAD ZV a to je celou pointou (obdobne to tak vidím aj v prímestskej doprave).
Je však smutné, keď nie sú ochotní spolupracovať ani len priamo so 100 % mestskou spoločnosťou, teda mestom samotným, za čo by som ich riadne potrestal a v dodatku zmluvy o výkone vo verejnom záujme na budúci rok (ktorý musí byť podľa zmluvy uzavretý) by som si objednal skutočne len to, čo od nich budem požadovať - a to autobusovú dopravu na linkách, kde dopravu nebude možné zabezpečovať trolejbusmi a tomu minimálne úmerne krátiť aj dotáciu, keď minule zase trepali hlúposti na AZTV, ako im stačí len 8 mil. Sk (a "hnusnej BBDS" sa VRAJ dávalo 80, okrem toho porovnávacia podmienka ceteris paribus im samozrejme nič nehovorí) - nedať im hrdinom ani o halier na viac, ako tých 8 mil. Sk! Opäť by som im vyúčtoval zmluvné pokuty za nedodržiavanie zmluvy pekne v plnej dohodnutej výške a samostane udelil pokuty za nedodržiavanie zákona, potom by sa spamätali (nehovoriac, že im vôbec nemala byť udelená dopravná licencia, resp. za porušovanie všeobecne záväzných právnych predpisov dávno odňatá)...Lenže naše mesto...
Skončilo to presne tak, ako sme dopredu upozorňovali - pustili nám amatérskeho dopravcu s profesionálnym "zavádzačským marketingom" - obrazne povedané "hada" na prsia (i keď sme pred tým varovali) a už je to tu v plnej kráse - teraz sa tento (v porovnaní s BBDS už "monopolný gigant") obtočil okolo krku a sľučku sťahuje...
Reakcia na: Abdul #18531:
Ja by som ten citát videl skôr ako ironickú poznámku na ten "zločin", ktorý sa tu udial minulý rok a v tomto roku je naďalej podporovaný nedostatočnou činnosťou, resp. nečinnosťou správneho orgánu a orgánu štátneho odborného dozoru - Mesta Banská Bystrica a neustále porušovanie zákona.
Abdul:ale stačí ich zmeniť len elektrikárom,alebo všetkým okrem autičkárov...
Čipove karty nie sú majetkom ani BBDS ani Sad Zvolen.! Je to súkromný majetok cestujúcich a tak je to ich vlastná vôľa či si ich dajú alebo nedajú prečipovať
Reakcia na: expresbb #18530:
Vidieť,že ekonomiku ste nepreberali.Inak by si nemohol napísať takú kravinu. Citujem : "Veď keď sa to dá stihnúť za tri dni tak to môžeme robiť každý rok."Podám za teba návrh na zmenu učebných osnov SPŠ dopravnej.Aby aspoň vysvetlili elektrikárom,že čo sa dá na piesočku,väčšinou v praxi nejde.
Od 1.1.2007 začína ďalšie “prečipovávanie“ čipových kariet vydaných BBDS. Súhlasil s tým pôvodný výdajca kariet? Aj toto si môžete prečítať na stránke sadzv.sk “ Cestujúcim zabezpečíme prechod DK vydaných v SAD BBDS Banská Bystrica, a.s. dňom 1.1.2007 pre použitie v autobusoch prevádzkovaných našou spoločnosťou !“.
Škoda reči a elektriky
Reakcia na: S499.1023 #18525:
Ares je Ares, Axer je Axer. Rozdiel je v ksichte, v sirke, ...
katalog: http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=241
fotky:
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=170&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Re #18528 irisbus: uz sa nevyraba. 😛 V BB mame len 12 m Aresy (a Axery), v BR maju aj 15 m Ares.
Podľa mojich znalostí sa Ares vyrába v dĺžkach 10,6m,15m a Axer 12m a 12,8m.
O pár dní to bude presne rok čo sa z ulice vytratili trolejbusy a objavili prímestské vozidlá. Ako vyhlásil nemenovaný predstaviteľ SAD ZV začiatkom roka, keď bola kalamita, že žiadny normálny dopravca nenasadí nové vozidlá do prevádzky. Keďže v BB začalo snežiť a to predstavuje v BB kalamitu, tak zajtra môžete čakať PAKŠI a prímestské vozidlá. Len nie nové vozidlá určené pre mestskú vozbu s EČV ZV ... .. Trikrát hurá. Hurá, Hurá, Hurá
Želám banskobystričanom veľa dobrých nápadov, koniec teroru z Balkánu 53, trolejbusy, čo najmenej blbých nápadov typu "osvetliť rýchlostnú cestu ZV-BB". Šťastný Nový rok 2007!
?
Reakcia na: LUK #18503:
Čo je to 12 m Ares? Axer?
Reakcia na: expresbb #18519:
Ešte nekrič, do konca roka sa ešte výberové konanie dá stihnúť. ?
Inak nejaký fotič by sa mohol nájsť ☺ , čo by na pamiatku odfotil nejaké prímestské vozy BBDS, kedže už končia a zajtra je posledný pracovný deň, keď ich premáva najviac. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.