Reakcia na: Petik #18946:
tak ja sa vyjadrim - mne sa taka myslienka celkom paci a pravdupovediac uz aj s andrejom sme uvazovali nad spajanim netrolejovych liniek do jednej, pricom pod troleje zasahuju minimalne a navyse by bola linka kapacitne vyuzita v celom rozsahu. Ale - skor by som k nasej starej dobrej L22 pripojil L24, pretoze do nemocnice nie je velmi velky dopyt mimo spicky a uz vobec nie cez vikendy - par ludi sa sice zvezie, ale nie je to nic extra. Zatial co Foncorda je daleko vyznamnejsou vztahovou oblastou a taka L24 kludne moze mat rovnaky takt ako L22, co by vyhovovalo pri spojeni. L25 by som nechal radsej v terajsej podobe ako preklad k tejkto nosnej linke v useku sasova - strieb. namestie.A samozrejme (spolunavrhnute s Andrejom) ako preklad k L24+22 zo smeru sasova na Nam. slobody tahat L26 z tatranskej cez rudlovsku cestu (s moznostou tahat to cez kukucinku), tak ako to bolo kedysi, pricom z Nam. slobody dalej na ZST a na Senicu - aspon mi odpadne ten hluchy 2,5km usek od Kyncelovej po Starohorsku, pricom aj medzi mytom a sasovou su minimalne nastupy a vystupy - aj vlk je systy aj ovca cela - a sasova nestrati kontakt s partizanskou. Samozrejme niektore spoje L26 mozes zo sasovej ukoncit na ZST, nakolko na senicu zase taky dopyt ako do sasovej nikdy nebude.
Tiez by mala ostat zachovana L20 z pieninskej na ZST a pre zmenu zas do Salkovej, kde by opat nepremavali vsetky spoje.
A v smere na Nam. slobody mas z terajsich 5 liniek uz len 3
co sa tyka uhliska - nepacilo by sa ti spojit L101+103 a L102+104?
Jedna vec je si tu klabosit o linkach a prekladoch a intervaloch a druha je realizacia. Napisat si intervaly od vymyslu sveta je sice pekne, len to treba vediet aj rozkreslit a zrealizovat.

