Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Výzva na predkladanie ponúk na zabezpečenie dopravných služieb vo verejnom záujme v pravidelnej prímestskej autobusovej doprave
https://www.bbsk.sk/Aktuality.aspx?eventid=3bb70f30-00db-43d8-8d48-043e7d92937f&actiongroupid=1610&title=Aktuality&css=%20blue-box&hide=1
Reakcia na: BB-Schuhu #53925:
miesto prezentácia: NC Terminal.
Viac informácií o podujatí počas dňa:
http://www.nc-terminal.sk/akcie/62
Všetkých srdečne pozývame na prednášku o histórii (nielen) autobusovej stanice, ktorá sa uskutoční v sobotu 29.9.2018 v čase od 13:30 do 14:30.
Reakcia na: 810zssk #53923:
Bohužiaľ ETM ako nárazová týždňová akcia takmer úplne bez promo kampane a zvyšných 51 týždňov v roku nič nie je šťastné riešenie. Skôr keby sa v mestských tlačených periodikách a bulletinoch cez maily zasielali nejaké propagačné materiály, ktoré by objasnili adresátovi, že:
- peší presun 10-20 minút na zastávku VHD v prípade prímetskej dopravy a v prípade mestskej 5-10 minút je úplne v norme a dokonca zdraviu prospešný
- peším presunom na vzduchu sa znižuje stres, ktorý má užívateľ IAD, ktorý aj tak nedokáže ušetriť čas (hľadanie miesta na parkovanie, státie v zápche, viazanosť k autu a miesto kde je zaparkované)
- ponuka spojov je taká, že v 95% mesta nie je čakacia doba väčšia ako 15 minút (alebo iný čas uviesť podľa skutočnosti), doplniť info, že v hlavných smeroch je to dokonca iba 4-5 minút v špičke, mimo špičky 7-8 minút (v prípade električkovej dopravy uviesť benefit rovnakého intervalu od 6h do 19h, ktorý ešte na Račianskej a Karloveskej posilňujú linky 6 a 7)
- uviesť tam sociálne, ekonomické a ekologické aspekty ako napr. menej IAD = atraktívnejšie prostriede pre život z hľadiska bezpečnosti a zdravia (menej hluku, exhalátov), menej áut = menšia záťaž na cesty = menší nápor na financie mesta (okrem iného aj odpadne potreba budovať nové CSS na riadenie križovatiek), nakoniec menej IAD = zdravšie životné prostredie
- permenentne uverejňovať zmeny cestovných poriadkov (nielen opis zmien ale aj samotný CP) a 2x ročne vydať aj prílohu kde budú uverejnené všetky cestovné poriadky MHD v danom meste alebo v prípade prímestskej dopravy CP pre všetky linky obsluhujúce priľahlú oblasť kde sa periodikum roznáša (tak do 50-60 km)

Jednoducho povedané, permentne robiť takéto drobné kroky pre to, aby mali občania neustále VHD argumenty prečo ju využívať na očiach.

Ako si napísal, tak dodám, že v BB učiť využívať ľudí MHD v systéme kde môže jedna linka premávať tak máme 2-4 je cesta do prdele akurát tak. Nákup cestovných lístkov 10 rokov za opicami, hoci museli pre rýchlu výmenu cestujúcich nakupovať trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac, pričom práve v BB je im to pri dlhom nástupe cestujúcich vďaka stupídnemu nákupu CL na prd úplne. Cestujúci stoja v dvoch dverách v radoch a kupujú v strojčeku lístky ako blbí. Hrôza domyslieť ako by to vyzeralo, keby neexistoval bezhotovostný styk.
Reakcia na: N/A #53921:
V prvom rade mi nie je celkom jasné, čo by sa sledovalo bezplatnou prepravou v Banskej Bystrici, keďže prípadné vyskúšanie MHD môže mať v miestnych podmienkach za následok akurát tak utvrdenie sa v názore že tej MHD sa treba vyhýbať širokým oblúkom. A vôbec, bezplatná MHD počas ETM je hlúposť aj v mestách, ktoré majú aspoň ako-tak použiteľnú MHD, problémy verejnej dopravy sú úplne inde než v cene.
Reakcia na: draxter #53920:
A vlastne sa dívam, že je v tom aj Trenčín a na jeden deň Žilina.. Ospravedlňujem sa teda. ?
Reakcia na: draxter #53920:
Tak myslím, že celý týždeň sa jazdilo bezplatne v Bratislave, Košiciach, Prešove a Nitre... takže to je pol na pol medzi krajskými mestami.
BB a týždeň mobility nic? Krása, to sa spomedzi krajských miest znovu "vyníma".
Nové cestovné poriadky PAL od 21.9.2018
http://web.sadzv.sk/old/pages/cest_pal/index.htm

V podstate ide o 2 hlavné zmeny:
- oficiálna zmena zastávky H.Vajanského na EUROPA SC (jednosmerne) pre dotknuté prímestské linky (aj keď reálne došlo k zmene už od 9.8.2018)
- ukončenie výluky súvisiacej s opravou mosta v Ladzanoch
Reakcia na: Troll #53917:
Polož otázku inak a síce, že či je nutné tu držať stalkera čo vyrýva a uráža ľudí neraz bezdôvodne. Ďalej ... je to nutné si založiť ďalšie a ďalšie nakoľko ani keď praktiky a problémy z praxe opíše človek, tak to nezaberá a podaktorí nechápu, alebo nechcú, čo je ešte horšie. Blbé je, že tí čo chápu mlčia a vidno len tých najhlúpejších, čo si nevidia ďalej od nosa. Tak sorry, že nie som im pichnutý kdesi a nie som im kamarát aby som mohol mať svoj názor, alebo nebodaj iný názor ale krásne to odhaľuje ich primitivizmus, pretože im nevadí, čo sa píše, ale skôr ako sa to píše a kto to píše. V prvom rade, forma je pre tých, čo sa chcú odbavovať na nepodstatnostiach a nie riešiť niečo, a ak niekto pozerá v prvom rade na autora myšlienky, tak to ťažko decentne komentovať. 30 rokov sa odbavujeme na forme ako to bolo povedané a kto to povedal, lebo len vyvolené grupy ľudí v tomto štáte môžu povedať, čo im príde na jazyk a výsledky nie sú žiadne. Tak sa odbavujme ďalej na forme akou to píšem a že to píšem ja, no ja som tento štát narozdiel od tých milovaných vyvolených neokradol a ani to nikdy nespravím, a ani nikoho takého neobhajujem. Vyvolenými myslím tých volených kleptomanov a klamárov.
Reakcia na: PDM.8.99 #53915:
Dunčo, nemáš tých kont už dosť, musíš si zase robiť ďalšie? ?
Zatiaľ dvaja duševne slabší jedinci považujú plytvanie verejných financií za normálne. Chorí ľudia = chorý štát.
Reakcia na: BB-Schuhu #53908:
Tak toto nemá konca kraja tento debilizmus na VÚCke. Od Lučenca po Zvolen v absolútnom súbehu s vlakom o 5:23 z Lučenca do Zvolena a poobede naspäť s vlakom o 16:23 zo Zvolena do Lučenca. Vidno, že tak ako za Marčoka, Murgaša, Maňku aj Kotlebu sa schvaľovali SADkám voloviny na počkanie, tak sa to deje aj za Luntera. Však čo, SADka je neschopná prevádzkovať komerčný diaľkový spoj, tak z neho urobí prímestský a blbci v kancelárií na úrade, čo nevedia čo im pod nosom jazdí to schvália. A ako inak SADke to "čistou náhodou" výjde zrovna v čase, kedy odchádza aj vlak. Však nie je nič ľahšie ako vyžierať cestujúcich z vlakov a ísť v rovnakom čase, než logicky zahustiť vlakové spoje autobusovými na 30 min a vytvoriť si vlastnú klientelu a v súhrne by tak mohli vlaky aj autobusy voziť viac ľudí keby to SADkárom a VÚCkarom docvaklo v tých lebeniach, že bus a vlak majú kooperovať a nadväzovať a nie ísť po sebe v 5-15 min odstupe, keď potom 45-90 min nejde nič iné.
Reakcia na: BB-Schuhu #53913:
Srdečne ďakujem za pomoc!
Reakcia na: Eriks #53912:
Dobrý deň, môžete využiť autobusové linky č. 20, 23 a 29, ktoré premávajú z autobusovej stanice priamo pod areál Pedagogickej fakulty UMB (treba vystúpiť na zastávke Rázcestie Rudlová, v opačnom smere odporúčam nastúpiť na zastávke Ďumbierska ZŠ). Z Námestia slobody (peší presun z autobusovej stanice cca 6 minút) možno využiť aj linky č. 21 a 22.
Dobrý deň, nepoznám BB, poraďťe mi prosím akou linkou sa najlepšie dostanem z autobusovej stanice k pedagogickej fakulte UMB na Ružovej ulici 13. Ďakujem!
Trolejová výhybka na konci Moskovskej bola prerobená na diaľkové ovládanie s návesťou. Ide o prvú modernizáciu trolejovej siete po viac ako 10 rokoch...
Reakcia na: BB-Schuhu #53906:
Je nutné dodať, že nový cestovný poriadok linky 606428 je nemožné dodržiavať. Čas odchodu 15:45 z Rooseveltovej nemocnice je vsadený do najviac exponovaného obdobia, keď sa kvôli kolónam naberá meškanie cca 10 minút. Predstava, že bus stihne dodržať odchod o 15:57 z autobusovej stanice, je úplne nepredstaviteľná. Reálne môže byť autobus o tomto čase len niekde na Tajovského, reálny odchod z AS vidím na 16:10 (meškanie do 15 minút) a zo Zvolena o 16:35 (meškanie 10 minút).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.