Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #40580:
No to mohli povedať hneď, že cestu uzatvárame na niekoľko mesiacov. Najprv bolo uvedené, že úplná uzávierka potrvá do 19. marca a čiastočná uzávierka do 2. apríla. MHD mala jazdiť po výlukovej trase pri úplnej uzávierke, no prešiel 19.3 a výluka trvala ďalej. Následne sa začalo hovoriť o tom, že asi bude lepšie keď bude jedna dlhá výluka ako cestu opakovane otvárať a zatvárať. Samozrejme, je to logické a konečne to aj tak spravili.
Reakcia na: BB-Schuhu #40567:
aspon daky krok vpred, ale mohli by dat este aj z Ponik a Hrochoti tie by tiez chodili plne
Reakcia na: 810zssk #40575:
nie úplne. Kraj "iba" dopravu povoľuje. Ale to, aké vozidlá budú na dráhe vykonávať dopravu má de facto v kompetencii mesto, resp. obec ako objednávateľ dopravy na dráhe.
Reakcia na: 810zssk #40575:
Vtedy sa spomínalo že v tomto roku sa nakúpi ešte 18 kusov kĺbových autobusov, čiže nie trolejbusy. ?
Reakcia na: brefos #40574:
Nema nahodou drahovu dopravu v posobnosti kraj?
Zo stránky VUCBB pýtajte sa predsedu
P.Predseda, ako je to s ekologizáciou MHD BB, prevádzkovateľ SAD ZV v roku 2010, budú nové vozidlá? pri preberaní 15 CNG minulý rok sa prisľúbilo v tomto roku plne ekologizovať MHD BB. Bol to len sľub, alebo je to realita? Už som sa raz pýtal,no nedostal som od Vás odpoveď. Ďakujem vopred občan BB, Váš volič. Ing.L.Pokorný
Vážený pán inžinier, podľa zákona č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov je nositeľom kompetencií v oblasti mestskej verejnej dopravy príslušná obec, na území ktorej sa táto doprava vykonáva - v tomto prípade Mesto Banská Bystrica. S otázkou ohľadom plánovanej ekologizácie mestskej verejnej dopravy je preto potrebné obrátiť sa priamo na Mesto Banská Bystrica, resp. dopravcov zabezpečujúcich mestskú verejnú dopravu na jeho území, t.j. Slovenskú autobusovú dopravu Zvolen, a.s. a DPMBB, a.s.
Pýtal som sa pána primátora Ivana Saktora a potvrdil, že bude v ekologizácii MHD pokračovať.
Neviete niekto čo sa stavia v priestore medzi cestou k Rooseveltovej nemocnici a Graniarom? Každý deň tam pracuje bager, je tam vybagrovaný celý pás. Mohlo by sa to podobať aj na novú cestu, ale o tom dosť silne pochybujem..
Reakcia na: Majo #40566:
Ešte jedna otázka? Videl si niekedy viedenské E-čko núdzovo brzdiť?
Reakcia na: Majo #40566:

1) Naozaj odo mňa chceš, aby som ti vymenovával také triviality, ako lepšie jazdné i brzdné vlastnosti, plynulejšiu reguláciu, nižšiu podlahu, vyššiu kapacitu (K2 oproti E)? Viedenské E-čko je Düwag GT6 tisíckrát inak, nič viac.
Chcel by som vidieť E-čko, stavané na viedenskú placku, ako sa hrabe hore Dúbravkou pri Brestovke.
Mimochodom, nedávno som sa dozvedel, že v polovici osemdesiatych rokov chcelo nejaké nemecké mesto, tuším Würzburg kúpiť na obnovu vozdiového parku KT 4 z ČKD. Bohužiaľ, súdruhovia neboli veľmi ochotní a Düwag to radšej zdumpingoval.
2) A názor "Jediný poriadny kĺb je Ik 280" je čo?

Mám pocit, že dlhodobý pobyt v Žiline ti neprospieva ? .
Reakcia na: Majo #40566:
škoda že v TN nezachovali aj jednu B732...taká #82 bola skutočná perla!
Včera som od 18:35 do 18:45 stál na zastávke Námestie slobody, a pri mne jeden potencionálny cestujúci trolejbusovej dopravy (ako som počul z jeho rozhovoru, pôjde trolejbusom, lebo je ekologický a preto tých sk...ných 60centov nedá autobusu idúceho na Nám. Ľ. Štúra). Po odchode 15TrM na L1 o 18:39 mal ísť na Nám.Ľ.Śtúra trolejbus L2 o 18:42 (vlastne 2+12, ale to on asi netušil). Prišla Karosa radu 900 na L12. Po jej príchode vraví, že čo je to za "zase nové číslovanie", že on pojde predsa trolejbusom. O 18:45 mal ísť trolejbus na L8 (linka 8+18 po novom) a zase Karosa B 932 na linke 18...na to mu už vravím, že to je teraz "taká móda" v BB, tak nastúpil so mnou do tej osemnástky...úsmevná epizóda, však? ?
Zmeny v regionálnej doprave platné od 1.4.2010

Linka č. 601454
- všetky spoje v smere na Parkovisko Mičinská zastavujú na zastávke H. Vajanského

Linka č. 601458
- spoj o 6:45x z Pieninskej je posunutý na 6:40x

Linka č. 601460
- spoj o 4:45 z Balážov je posunutý na 4:40

Linka č. 601468
- nový pár spojov o 13:45aL z AS do Španej Doliny a späť zo Španej Doliny o 14:20aL (L-premáva od 2.4.2010 do 26.9.2010)
- nový pár spojov o 21:20(6)L z AS do Španej Doliny a späť zo Španej Doliny o 21:55(6)L (L-premáva od 19.6.2010 do 25.9.2010)

Linka č. 601469
- posun spoja o 19:35 z AS na Motyčky do novej časovej polohy o 19:00
- posun spoja o 4:30x z Motyčiek na 4:45x, príchod do BB nezmenený
- posun spoja o 17:30 z Ružomberka do BB do novej časovej polohy o 17:10
Urobil som také malé sčítanie počtu prímestských spojov, ktoré dôjdu do Rooseveltovej nemocnice v čase medzi 5:00 a 9:00
- 1 x z Badína
- 7 x zo Zvolena (niektoré idú z ďalej)
- 1 x z Povrazníka
- 1 x z Balážov
- 1 x z Podkoníc
- 1 x z Pohronského Bukovca
- 1 x z Banská Bystrica, AS
- 5 x z Brezna (niektoré idú z ďalej)
- 1 x z Hnúšte
- 1 x z Jasenia

Pokiaľ som na nič nezabudol, malo by to byť spolu 20 spojov, čo je naozaj celkom slušný počet spojov. Väčšina tých spojov chodí plná. Pred niekoľkými rokmi nebolo tých spojov 20, ale 0 (slovom nula). Toľko pre ilustráciu.
Reakcia na: OBUS #40565:
V Žiline asi nebol záujem zachovávať autobus maďarskej výroby a Ikarusy tam okrem toho skončili skôr oproti ostatným krajským mestám a v tých časoch ešte nemali dopravné podniky vo zvyku zachovávať niečo ako historické.
To kĺbové Volvo bolo aj tak anomáliou vo vozidlovom parku a považoval by som za nie celkom normálne, aby sa zachovalo niečo také a trebárs Karosa C 734 alebo Ikarus 280 nie.

Re #40560 S499.1023: V čom bola T3 lepšia napr. oproti viedenskému E-čku?

Re #40561 S499.1023: Veď myšlienku "Ik 280 forever" tu nikto nepresadzuje...
Reakcia na: draxter #40563:
Zaujmave a nam v Ziline nezostal, velmi velka skoda ze sa nam nezachovalo to klbove Volvo z 90. rokov. A tie 280 mali nahradu 435 co si myslim ze su vozy viac vyspele ako ospevovana Karosa.
Reakcia na: draxter #40562:
jedna sa o 754 054.
Reakcia na: Majo #40559:
u nás v TN ostal z vďaky Ikarus 280.87, zvyšné sa odautogénovali na zaslúžilý večný odpočinok. Vďaka Jurajovi aj za tento počin, nevedno však, v akom je stave ?
Reakcia na: expresbb #40558:
o aký rušeň sa to jedná? NA obrázku vidím retro-fén, ale to by sa nedalo ísť do Mlynkov...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.