Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #44317:
Len ten smajlík na konci by si mal mať tento ? aby to vystihlo výsledok.

Trenčín je na tom dobre, pretože riaditeľom je Juraj Popluhár, ktorý predtým v šéfoval v Žiline a on je dosť nadšený a má snahu robiť veci lepšie, čo sa o odpade z SAD BB a SAD ZV (a časti z nich prejdenej do DPMBB) zlúčených do SAD ZV nedá až na niekoľko kusov výnimiek povedať nedá ?
Reakcia na: draxter #44315:
Tak polepšil - L35 má o dva spoje viac v "x" a o 1 v "a" a prišiel o 15 spojov v "x" a 8 v "a". Ale je pravda, že keď to ide pravidelne, tak to vyzerá v tom CP L35 plnšie ?

Čo sa týka Pršianskej terasy, ja osobne predpokladám, že od 01.09.2011 bude nasledovať ďalšia zmena, keďže toto bude pre ľudí problém a budú papuľovať.
Reakcia na: PIT #44316:
žiaľ, je to vec mesta, to človek nemôže čakať od SAD. V TN to pochopili tiež postupne, ale aj napriek výbornému generálnemu riaditeľovi SAD je to práve MsÚ a poslanci, ktorí by mali vedieť, čo je pre mesto výhodné. Druhá vec je, aký má k tomu postaj SAD (či nejak lobuje "za" alebo "proti", resp. či samo je ochotné pomôcť, alebo hádzať polená pod nohy - a v tom je rozdiel medzi TN a BB v roku 2006). Áno, DPM to pochopil hneď, ale... tá dopravná bisexualita BB rozhodne neprospela a dnes už DPM=SAD.?
Reakcia na: draxter #44314:
Ono časť BB to pochopila už dávno a preto od januára 2008 na linkách DPMBB časový lístok platí, takže sa zase nemožno tváriť, že sa zavedie niečo z ničoho. Je len tragédia, že sa nepodarilo niektorým toľko rokov vysvetliť, že časové predplatné lístky sú úplne základná vec.
Reakcia na: PIT #44313:
Skubín si ale zase polepšil posilnením linky 35, skôr ma trápi obsluha Pršianskej terasy, nielen kvôli tým vilkám, ale aj nájomným domom.
Som rád, že BB tiež po x-rokoch pochopila, že sú potrebné aj PCL, aj nočný spoj, aj intervaly, aj slušná doprava do najväčších sídlisk (hoci škoda, že nie už v roku 2006, ale lepšie ako značka n pri spojoch 2,3,4 linky 97 ? ).

Re #4312: si mi to zobral z úst. ?
Reakcia na: Patriot #44294:
A ako JJ písal, keby tu nebola SAD ZV, tak sme tu už mohli mať neúmerne podstatne lepší stav už niekoľko rokov a to nielen v oblasti CP. Až teraz sa podarilo u SAD ZV pretlačiť aspoň nejaké pozitívne zmeny, ktoré však vyšli z inej dielne, ako ich nepodarenej galaxie, ktorá žiaľ každú dementnú vec neustále len kopíruje ďalej alebo ju ešte viac rozvedie do blbosti. A aha a predsa sa to dá napr. cez víkend urobiť inal a lepšie.

Pozitívne zmeny vidieť preto práve na autobusových linkách SAD ZV, kde bolo čo upravovať. Na trolejbusových linkách s výnimkou posilnenia L1 k žiadnym reálnym pozitívnym zmenám nedošlo (+ chaotickejší CP L3+5 spôsobený "c" spojmi, znižovanie výkonov Radvani paradoxne na dráhe a nie na súbežných bus-linkách). Pri niektorých linkách sa zmenami od 1. júla ich zrušením, či podstatnými zmenami a redukciami trasy stráca účel, pre ktoré boli zriadené, ako je to v prípade L101 a 102, čím sa ruší, resp. drasticky obmedzuje obsluha Pršianskej terasy, Skubína, Karlova, Kačice a Bakossovej a teda i zhoršuje obsluha Uhliska, keďže doteraz sa z neho týmito linkami bolo možné dostať aj do iných častí mesta.

Re #44297 BB-Schuhu: Presne tak - kompletný "knižný" CP nie je prehľadnejší, ale má komplexné informácie, avšak prehľadnosť je jednoznačne vyššia na zastávkovom CP - ono to záleží od toho, čo potrebuje človek zistiť.

Čo sa týka víkendového CP L24 a 25, tak to naďalej nechápem ani len náhodou. Ak sú rozhodujúce začiatky služieb v nemocnici o 7:00 a 19:00, tak to znamená, že je potrebné pre pravidelnosť polohy spojov, aby išli tak, že to bude vyhovovať tým začiatkom služieb.
Čo teda bráni tomu, aby celý víkend jazdila L25 tak, ako spoje v smere do/z nemocnice vzhľadom na začiatky tých zmien a L24 by jazdila v presne opačnej polhodine?? U L24 nie je žiadny fixný potrebný čas, ku ktorému sa je potrebné prispôsobiť (s výnimkou prípadnej snahy o zamedzenie zhodného času jazdy s L26, čo som nemal pocit, žýe by niekoho doteraz trápilo).

Re #44306 kvorka: k písm. e) - nebude, sú to len spoje, ktoré jazdili na L97 pred zrušením, kedy tieto spoje SAD ZV bežne ponecháva v CP s poznámkou "n", ale nečakaj, že to bude dôvodom na ich fungovanie od 01.09. Ak by došlo k nejakému posilneniu, tak nezávisle od tohto.

Re #44305 810zssk: Lenže tu nad tým rozmýšľajú odborníci z inej galaxie, takže cena bude pre úplne všetkých cestujúcich rovnaká a výrazne vyššia ako cez deň.
Reakcia na: BB-Schuhu #44311:
tiež si myslím, je to rovnaké ako linka 4 MHD v Brezne - "n" znamená nikdy ?
Reakcia na: kvorka #44306:
K tvojmu poslednému bodu. Nerobil by som si také nádeje. Totiž všimol som si, že tie "n"- spoje sú presne bývalé spoje linky č. 97, zrušené pred dvomi rokmi (1.7.2009). Takže do súčasného CP sa dostali zrejme tak, že ich "zabudli zmazať".
Reakcia na: kvorka #44306:
c) podla DPMBB.eu neplati ani v BB
Reakcia na: BB-Schuhu #44308:
Vies ako to myslim ?
Reakcia na: Patriot #44302:
Nie, je to v sobotu a nedeľu, keďže odchod zo ŽSR je až po polnoci (t.j. 0:20) 🙂
Reakcia na: BB-Schuhu #44297:
Ved som to napisal ze sa to vyriesilo k spokojnosti... ale dve diery cez vikend tam predsa su.. jedna poobede a druha podvecer
Reakcia na: BB-Schuhu #44300:
áno, akurát oproti TN s týmto rozdielom:
a) v TN jazdí spoj okružne po celom meste, čiže na stanicu sa človek dostane z každej väčšej časti mesta (áno, medzi sebou je to už problém najmä na trase najväčších sídlisk, lebo smer Sihoť - Juh, ktoré spojenie neexistuje). V BB je Radvaň, Fončorda a Podlavice bez nočného spojenia úplne.
b) v TN je 5 spojov za noc, v BB je jeden
c) v TN na nočák neplatí PCL (v BB zatiaľ nevieme)
d) v TN sa do nočáku nastupuje len prednými dvermi (síce len neoficiálne, ale je to tak)
e) v BB podľa tohto (http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_11/60119701.htm) možno bude nočák premávať od vyhlásenia aj častejšie a aj do radvane a cez Fončordu - žeby od 01.09.?
Reakcia na: Patriot #44302:
Podla vsetkeho proste nebudu platit PCL a zlavnene cestovne. Mna by strasne zaujimalo ako k takej hluposti dospeli. Nocniky su normalna doprava ako kazda ina.
Reakcia na: Danny #44293:
potom ale na L20 sa nedá hovoriť o nejakom normálnom intervale keď tam je odchod 01-26 a 16-48
Reakcia na: no.ev.di. #44301:
Keby si sa uracil nastudovat si nieco o strucnom vyvoji MHD v BB od zmeny dopravcu tak by si sa nemusel pytat.
Reakcia na: kvorka #44299:
Ono je to v podstate v piatok a sobotu... a myslim ze to staci, je to proste zvoz mladych ludi z mesta, aj ked som zvedavy na osobitnu tarifu, kedze taxik stoji 2,50 a ked sa na neho zlozia styria tak to nevychadza vela...
Mám otázku ešte k L7 a 26, že či musí L26 premávať až na internátnu pod trolejami a nemôže byť radšej posilnená L7 na úkor L26 a tá by bol skrátená po centrum?!
Reakcia na: kvorka #44299:
Aj ja som to postrehol. Takže Banská Bystrica bude mať v podstate podobný model nočnej dopravy ako je v Spišskej Novej Vsi, príp. aj v Trenčíne (akurát v TN je väčší počet spojov).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.