a SŽ je čo? stála žumpa?
Inak čo tak dať požiadavku na zrušenie dopravy, pretože pravidelné ničneprevádzkovanie je najlepšie. A skúsenosti od susedov zo Slovenska napríklad z trate Vranov - Trebišov to len potvrdzujú
V reakcii na nedávnu tragickú zrážku vlakov pri Perninku Správa železníc (obdoba našich ŽSR) zaslala dopravcom dopis (link nižšie), v ktorom žiada objednávateľov dopravy o odstránenie "výnimiek" v cestovnom poriadku na nezabezpečených tratiach - teda víkendových, prázdninových vlakov a pod. Dopravcov žiada o vytvorenie nemenných dopravných modelov platných pre celý týždeň s údajným odôvodnením, že narušenie rutiny v prevádzke je potenciálne nebezpečené pre vznik mimoriadnej udalosti alebo nehody. https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/08/osobni_dopis_NRP-2.pdf
Mne to príde ako jedna z najabsurdnejších požiadaviek, ktorá (v prípade uplatnenia) povedie k úplnej deštrukcii súčasnej ponuky vlakov reflektujúcej na rozdielny dopyt v pracovných dňoch, cez víkendy, počas letnej turistickej sezóny atď. Nehovoriac o názore dopravných psychológov, ktorí práve rutinu považujú na veľmi rizikový faktor.
Niekto nevie ,ako sa kupuju listky? Ja som z vychodu,pojdem tu niekedy,ale neviem ci sa kupuju z automatu;ci od vodica?
Hociaka pomoc bude vdacna.
Dakujem,
Daniel D.
Dnes je evidenčný stav takýto:
32 prevádzkových trolejbusov a 26 (!) je NP. Teda cez 80%, pričom reálne vo výprave potrebných vozov je takmer vždy 100% NP. Do premávky však treba (bez záloh) reálne 21 vozov (z toho 3 kĺbové).
Požaduje sa 26 trolejbusov (teda 5 záložných pri súčasnom CP)
64 prevádzkových autobusov, z toho je len 26 NP. Avšak do premávky treba len 43 vozov (bez záloh), takže aj tu je de facto cez 50% prevádzkových vozov NP. Tu je vysoký nadstav vozidiel.
Požaduje sa 65 autobusov (o 1 viac ako teraz, pri súčasnom CP je to 22 vozov záložných!!!)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.