Prave preto by to snad aj on pochopil, ked zostane len 1 spoj v najvytazenejsom moznom case. Snad pochopi, ze by sa tak ten spoj mohol uzivit. A nedoplacalo sa nan.
Danny: bohužiaľ správnym orgánom je mesto a na jeho čele stojí kto??? A to je na tom to smutné, že o takých veciach rozhodujú ľudia, ktorí sa veci absolútne nemusia rozumieť... To je ako keby riaditeľa nemocnice robil agronóm...
Vzdy lepsie nieco, ako nic! A ten jeden (monopolny) by aspon ako-tak zabezpecil nestratovost (hoc v piatok a sobotu by mohli byt taketo spoje 2).
A nie je to len zalezitost Kralika, mily LUK. Ako asi dobre vies, ten sa prd do toho vyzna. A specialne o nocnych spojoch. Tie mal prve v hube.
Bystrican mas mylne zmyslanie! Prave studenti z inych miest sem chodia studovat, tym davaju pracu nasim ucitelom, ty nemusia sediet doma nezamestnani a nebudes ich musiet zivit z tvojich dani a nieco si studenti v obchode aj nieco kupia, tym tiez nosia tiez peniaze.
Zásadne nesúhlasím s presmerovaním trasy L5 na Mládežnícku, keďže jazdou cez Wolkerovu, Nové Kalište, Kyjevské námestie, Moskovskú, rázc. a Poľnú II. dochádza k objektívne výhodnejšej obsluhe územia.
takyto jeden spoj by sa dal riesit v slabych dnoch. Vtedy sa da povedat, ze kazdy cestujuci vlastne prinie peniaze naviac. V piatok a sobotu sa musia nocaky riesit normalne. Dopyt je prilis velky.
Keďže Vladimír to tu teraz asi nečíta, tak sem musím jeho argument napísať ja: pokiaľ necháme cezpoľných jazdiť za plné cestovné, tak jazdiť veľmi nebudú --> TÝM PÁDOM STRATA DOPRAVCU NEBUDE 50% ALE 100%!!!
A KÝM TOTO NIEKTORÍ NEPOCHOPIA, TAK SA NIKDY K ÚSPEŠNÝM VÝSLEDKOM NEDOPRACUJÚ!!! ?
a ty sa preco nevozis radsej autom? A ked sa taxikom dovezies na veceru do LUXu, tiez ti nebudu ziadni cudzi studenti zavadzat.
Vsak nech platia aj dvojnasobok. Aspon budu autobusy prazdnejsie, potom budu moct ist redsie, tym padom budu musiet byt drahsie a zas bude viac miesta pre normalnych pracujucich ...
Ja neviem, či podaktorí ľudia už úplne strácajú zdravý úsudok, ale toto už je fakt silné vyjadrenie. To, že dopravca nie je schopný zabezpečiť kvalitnú prepravu s dostatočnou prepravnou kapacitou neznamená, že ľudia prestanú mať potrebu premiestňovať sa. Hádam sa nemajú študenti rozhodovať, či budú študovať v BB podľa toho, či je tu dopravca schopný zabezpečovať dopravu tak, aby boli obyvatelia trvalo žijúci v meste s ňou spokojní. Inak toto je v priebehu dvoch dní už druhý úplne chorý názor (včera marosov príspevok #7374). Naopak pekne to napísal Kami v #7395. Je chybou vlády, že pri stanovovaní veľkostného koeficientu pre rozdeľovanie daní zabudla na to, že vo veľkých mestách je kumulovaná vyššia občianska vybavenosť, ktorá má slúžiť pre tisíce ľudí zo spádovej oblasti mesta a teda je logické, že budú do BB jazdiť za týmito službami, keďže musia.
Na záver síce trocha expresívne, ale Ty tiež žiješ dobrovoľne... Inak ak by si mal záujem, môžeš takisto študovať na vysokej škole - len či by si vôbec splnil kritériá na to, aby Ťa tam prijali...
Ja týmto názorom absolútne nerozumiem. Ako keby títo študenti aj tak netrávili väčšinu času tu. Síce tu priamo nevytvárajú žiadne hodnoty, ale prostredníctvom nepriamych daní z mesto určite má dosť slušný profit... Povedzme si úprimne koľko toho taký študent počas svojho študijného života vypije... To je v podstate rovnaká situácia ako pred pár rokmi, keď sa domácim turistom účtovali iné ceny ako tým nemeckým, rakúskym, ...
Re #7394 LUK: Vodic by nestal 2 hodiny:
Kedze som videl nocny autobus v Sasovej o 23:40, tak do vozovne moze prist cca 23:50. Moj navrh bol, aby spred Slovenky odchadzal 00:45. Teda z Vozovne by mohol vychadzat cca 00:30.
To je 40 minut, to nie je take hrozne! Shag by si dal obednu prestavku ?
A cca 01:15 by bol celou povodnou trasou linky 10 plus linky 5 spat vo Vozovni /// z Namestia Slobody by odchadzal 01:00 s boli by spokojni i Radvancania). Mal by som 1 zlepsovak Trasu linky 5 by som vylepsil takto: Namestie Slobody (bez ZSR), Hustak, USVIT, Mladeznicka, jej spojka s Polnou, Polna, Sladkovicova. A potesili by sa aj Foncordania!
? ?
Zhrnutie: Vozovna 00:30, Tajovskeho SOUS 00:40, Slovenka 00:45, Sasova 00:52, Rudlovska cesta (no mozno by mohla ostat Partizanska (SAD)), Namestie Slobody 01:00, Usvit 01:07, Mladeznicka, Polna 01:11, Vozovna 01:15. A premenoval by som ju na linku 10 B.
Ta linka by bola jedina za celu noc, tak by sa do nej vsetci hrnuli, cize by musela na seba cosi zarobit! ?
NEZDA SA MI TO AZ TAKE NEREALNE, mal by som to posunut niekomu kompetentnemu. Nemyslite? (Alebo aj niekto iny moze)
ja suhlasim zo zrusenim zliav na mhd pre cudzich studentov, je ich plne mesto, su ich tisice a normalny pracujuci clovek je koli nim vsade obmedzovany, ludia ktory cestuju do podlavic a sasovej vedia o com pisem, a ked by som siel do detailov, tak napriklad vysokoskolaci studuju dobrovolne, ak sa im daco nepaci nech idu makat ako my obycany ludia.
Kami uz teraz ked este funguju zlavy pre studentov chodi hojne mnozstvo peso,kvoli zlemu a nevhodnemu nastupovaniu prednymi dvermi. Ak zrusia zlavy mhd pride o dalsich zakaznikov a napriklad taka Tajovskeho ulica sa zmeni na bulvar plny pesich studentov. Ona je uz aj teraz, bude este viac.
Fakt neviem, preco mesto obmedzuje zlavu stredoskolakov len na trvaly pobyt. Som zvedavy co by sa stalo keby zacali bystricania chodit na MsU so ziadostami o zlavu, ktoru im neposkytli v inych mestach kde studuju ...
A mozno si myslia, ze sa tu potuluje nejako vela studentov ... ?
Papyr: práveže v BB bol zvoz zamestnancov robený prevažne v rámci nočnej dopravy. Ale v BB sa šetrí tak, že oficiálny spoj sa zruší, ale vozidlo musí jazdiť ďalej... Ale keby odviezli čo i len JEDINÉHO platiaceho cestujúceho, tak by to bol pre nich prínos. Ale tento dopravca evidentne NEMÁ ZÁUJEM o zákazníkov...
Danny: ale kto by toho šoféra platil za dvojhodinové státie?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Danny
Re #7394 LUK: Vodic by nestal 2 hodiny:
Kedze som videl nocny autobus v Sasovej o 23:40, tak do vozovne moze prist cca 23:50. Moj navrh bol, aby spred Slovenky odchadzal 00:45. Teda z Vozovne by mohol vychadzat cca 00:30.
To je 40 minut, to nie je take hrozne! Shag by si dal obednu prestavku ?
A cca 01:15 by bol celou povodnou trasou linky 10 plus linky 5 spat vo Vozovni /// z Namestia Slobody by odchadzal 01:00 s boli by spokojni i Radvancania). Mal by som 1 zlepsovak
? ?
Zhrnutie: Vozovna 00:30, Tajovskeho SOUS 00:40, Slovenka 00:45, Sasova 00:52, Rudlovska cesta (no mozno by mohla ostat Partizanska (SAD)), Namestie Slobody 01:00, Usvit 01:07, Mladeznicka, Polna 01:11, Vozovna 01:15. A premenoval by som ju na linku 10 B.
Ta linka by bola jedina za celu noc, tak by sa do nej vsetci hrnuli, cize by musela na seba cosi zarobit! ?
NEZDA SA MI TO AZ TAKE NEREALNE, mal by som to posunut niekomu kompetentnemu. Nemyslite? (Alebo aj niekto iny moze)