Vsevedko, Luk: (sorry, ale mobil mi nepodporuje mäkcene) ja by som sa z SK aj vyparila, ale este ma tu drzi skolicka a moja polovicka, ale mozno, ked dokoncim skolicku, ukecam polovicku a vypadneme odtialto. Potom si od teba, Vsevedko, necham poradit, kam ist. Zatial sa budem drzat Lukovej teorie a budem sa tu snazit nieco zlepsit (aj ked zatial s tym nemam velmi dobre skusenosti, vzdy sa najde nejaky dobrak, ktory pretoze sam nic nerobi, aspon hadze polena pod nohy tym, co nieco robia, ale to asi poznate). Inak toto wapovanie fakt nie je sranda,uz mi trpne ruka.
PIT
- v prvom rade je pre mňa nepochopiteľné, ako je možné si dovoliť vykonávať prepravu podľa neschváleného CP a rovnako rušiť linky a meniť ich trasy bez schválenia správneho orgánu, ako to vyplýva z vyjadrenia primátora mesta z 05.01.2005;
- spoj L55 idúci o 6:50wBh z Hronseku má opäť v CP nesprávne vysvetlenú poznámku Bh - po Badín, Hliny, keďže sa tento spoj nachádza aj na všetkých nasledujúcich zastávkach a mala by byť pravdepodobne "ide cez Badín, Hliny";
- na zastávkach sú vylepené v smere do Hronseku novšie CP L55 platné od 03.01.2005; jediná zmena je asi len ukončenie spoja L55/16:38cB v Rakytovciach, teda už len 16:38cR;
- viete mi niekto logicky odôvodniť, prečo spoje L55 premávajúce cez víkend a po 19:00 aj v pracovných dňoch, majú čas jazdy medzi Uhliskom parkoviskom a Bellušovou 2 minúty a v pracovných dňoch do 19:00 a teda i vyššej intenzite prepravy, len 1 minútu?
- na spoji L34/1/43 7:23cJ Podlavice - Okružná - NS - Jesenský vŕšok po utorku a strede, kedy na ňom premávalo sólo vozidlo a v stredu bol posledný cestujúci nalepený na predných dverách, išlo dnes kĺbové vozidlo; škoda len, že dnes dostala väčšina škôl riaditeľské voľno a vozidlo tak išlo prázdne. Dúfam, že v pondelok, po dnešnom nevyužití
ponúkanej prepravnej kapacity, nepôjde na tomto spoji opäť sólo vozidlo! Inak opäť prízvukujem, že na zastávke Okružná, ZŠ CHÝBA OZNAČNÍK ZASTÁVKY SPOLU S CESTOVNÝM PORIADKOM, na základe ktorého by všetci cestujúci vedeli o spomínanom spoji. Rovnako je nutné bezodkladne upraviť poznámku J napr. ide ako expres cez Okružnú a Nám. slobody po Jesenký vŕšok a odstrániť odchod spoja zo zastávok, na ktorých nezastavuje, resp. na nich zastavovať v súlade s CP;
- na žel. stanici boli už CP rozdelené na jednotlivé nástupištia - L2, 5, 8, ďalej L6, 7, samostatne L1 a nakoniec L20, 80, medzi CP ktoré nejaký chytrák najprv nalepil aj CP L26, ale potom ho našťastie prelepil prázdnym CP;
- dnes išlo na spoji L3/710 smer Nám. L. Svobodu vozidlo BB-516AI s označením na boku až dvoma smerovými tabuľami používanými na trolejbusoch, škoda len, že jedna z nich bola pre L3 a druhá pre L2;
- ako sa dá zdôvodniť nezmyselné nerovnomerné rozdelenie spojov na L3 a 9, kedy v súbehu nejazdia rovnomerne, ale napr. z Kyjevského nám. smer Nám. L. Svobodu: 10a 25x 41a 46x, 10a 25x 41a 46x (2 spoje v priebehu 21 minút a potom 39 minút nič; čo takto 30 min. interval?) a v popoludňajšej špičke 01 16 25 46 (čo takto po 15 min.?) alebo smer Sládkovičova: 18:12 47a 52x, 19:12x 17a 37a 52x, 20:12x 37a 52x (v priebehu 20 minút 2 spoje "x" a potom 40 minút nič, prípadne za 20 minút 2 spoje v "a" a potom 60 minút nič) a v popoludňajšej špičke 12 27 42 52...