Re #6105 LUK: však to vidíš, my o voze on o koze... Tu už je asi akékoľvek argumentovanie zbytočné.
Jeden môj kamarát robí na štreke a minulý rok na FIPku precestoval Švajčiarsko, Rakúsko, bol v Maďarsku, Poľsku aj Nemecku. Takmer každý mesiac si spravil výlet do Čiech. Keby to mal platiť, tak ho len cestovné stojí dákych min. 40 000 Sk. A to je len jeden. Koľko ďalších sa takto vyvážalo... A potom, že prečo je železnica stratová. Odpoveď zrejme leží niekde tu... ? ?
Inca:V normálnom štáte nevydajú licenciu na komerčnú linku súbežnú s dotovanou.BBDS má v takomto pripade len dve možnosti:Buď vyrovnať cenu na úroveň komerčnej linky alebo prevádzku linky zrušiť.
Pochopitelne mi prekaza v pripade, ze ju plati niekto iny a nie firma zo svojich ziskov.
Ad privatizacia - ja som pocul cosi podobne, skor je zvlastne, ze takmer 3 roky po vydani privatizacneho rozhodnuria ziadna privatizacia nie je a nie je ani poziadavka na novy tender.
Inca: A taká zamestnanecká výhoda, ako služobné auto na súkromné účely so služobným benzínom (na Slovensku tak bežná) Ti neprekáža? Pritom je to vec, ktorá vôbec nesúvisí s predmetom podnikania.
S privatizáciou je to tak nejak nijak, lebo nový vlastník bol opäť potvrdený, ale ten má čo robiť sám so sebou, aby ožil...
Ja ich neznevazujem, napisal som len fakty. Zaviest lukrativnu vnutrostatnu linku na Slovensku podla mna uz nie je mozne. Moznosti sa crtaju v medzinarodnej doprave kde, a to je fakt, bystricka SAD zaspala. Zase spomeniem línky z vychodneho Slovenska prevadzkovane SAD Kosice, Presov, Nitra sukromnikmi ako Turancar, Student Agency do Londyna, do viacerych miest v Nemecku, do Belgicka atd. To, ze Slovensko vstupi do EU bolo zrejme a niektori dopravcovia tento fakt dokazali vyuzit.
Mas pravdu, nemusi. Ale moze. Nikto totiz nevie povedat o aku sumu sa jedna.
Bol by som nerad keby som vyzeral ako kriziacka vyprava proti zamestnaneckym zlavam. Len chcem upriamit pozornost na fakt, ze financovanie SAD vobec nie je take jednoduche ako sa to snazi mesto aj SAD prezentovat. Je tam prilis vela neznamych alebo neprezentovanych faktov. Prilis vela nepriehladnych financnych tokov. Ziadna, alebo minimalna moznost kontroly. Tot vsjo...
Inca: Tak najskôr sa pýtaš na nové linky a potom ich začneš znevažovať... Aké linky (nové spoje nestačia???) by boli podľa Tvojho gusta??? V časoch, keď je jednoznačný previs ponuky nad dopytom???
Inca: Na takéto zvýhodnenie nepotrebuješ zdroje, stačí len dobrá vôľa. Sám uvádzaš, koľko si musia rodinní príslušníci doplatiť za režijku+cestovné, takže prepad tržieb z tohto titulu nemôže byť taký veľký, aby sme tu z toho museli robiť takú drámu.
Do Piestan je novy spoj, nie linka.
Licencia na Tatransku Lomnicu je z roku 2003
Innsbuck zacina premavat od 15.1. 2005 a jeho buduca vynosnost je diskutabilna - hlavne s ohladom na nezmyselny datu zaciatku prevadzky
Inca: V roku 2004 SAD BBDS zaviedla nové linky do Piešťan, Tatranskej Lomnice, Innsbrucku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe