Reakcia na: Majkl #6003:
mal som na mysli príspevky typu 6011...Re #6013 Inca: V BBDS jednoznačne chýba človek, ktorý by bol zodpovedný za koncepciu tvorby cestovných poriadkov a aj za samotnú realizáciu. Lebo tvoriť cestovné poriadky len popri inej činnosti je nanajvýš nevhodné.
Ad diaľkové spoje - nechcem sa hádať, ale stále je to v tej rovine "mne sa zdá". Možno spoj v stredu je stratový, ale plne ho kompenzujú iné dni... Fakt neviem, chcelo by to presnejšie čísla.
Ad režíjne výhody - toto naozaj nie je fér, čo si myslíš, že rodina zamestnanca nemá nič iné na práci, len sa celý deň vyvážať?
Re #6015 Jana M: ono by to bolo zaujímavé, ak by LUK naozaj robil v BBDSke, ale môžem ťa ubezpečiť, že taký človek, ktorý si sťažnosti aj prečíta, už v BBDS robí. Je to Ing. Snopko a pár krát už prispel aj sem do fóra (kvôli mailu).
Celý príspevok by bol v pohode, keby nezakončil, tak ako ho zakončil... Ničím nepodložené obvinenie je neprípustné! Aj keď ja netvrdím, že to nie je pravda.
Inca
Ad stratove linky: Pomerne casto chodim do KE a pomerne casto tam chodia moji znami. Okrem nedele a piatku je tam par ludi. Pritom vyse 200 km po hodne mizernych cestach po hodne vysokych kopcoch. O Viedni sa ani nesirim, odkedy je kyvadlovka BA - Wien tak by stacilo vozit ludi do Bratislvy.
V ramci objektivity: Je lahsie linku zrusit ako si potom znovu vybojovat licenciu.
No a trochu mimo: Vsetci sme tu spravodlivo rozculeni ale pritom nik nehovori o rezijnych vyhodach zamestnancov SAD a ich rodinnych prislusnikov. Nevidim dovod preco by z mojich dani mali byt sponzorovani zamestnanci nejakej firmy.