Reakcia na: PIT #54562:
ale to všetko je chyba VUC a spôsobu ako k PAL roky pristupuje. Ja nie som zástanca SAD ZV (moje príspevky tomu v histórii svedčia viac než dosť) ale tento populizmus Luntera hraničí už so všetkým.Alebo ok, nech dopravca skončí, ale VUC mu isto nebude chcieť zaplatiť za busy, ktoré nie sú odpísané a ktoré kúpil podľa zmluvy (v znení do 31.12.2018) - a to je pre oboch dopravcov dosť riadna paleta - tuším niekoľko mega.
Inak ak je neplatný dodatok SAD ZV, potom asi ani Rybníček v TN nekoná podľa zákona, keď SAD TN predĺžil z rovnakých dôvodov na MHD o 5 rokov, rovnako MHD MT pre SAD ZA atď. A to sa mi veriť nechce.
PS: kraj nemá doručený rozsudok, to akože na tom pojednávaní mal zapchaté uši? Veď dôvody odzneli. Či krátka pamäť uja Luntera? Toto je riadny alibizmus.
Ani ja keby som uzavrel s Vuckou zmluvu a oni by ju napádali, že je neplatná a neplatili by mi, by som sa na to vyssssrstil a ešte by som žiadal ušlý zisk za dobu jej platnosti.
kvorka
Mimochodom, kraj podmieňuje doplatenie za rok 2018 právoplatnosťou tohto rozsudku... ak ma pamäť neklame, rok 2018 je zahrnutý do obdobia pred (možno neplatným) Dodatkom č.9
Nech si robia čo chcú, ale ak kraj za rok 2018 nedoplatil a pýta na súde nazad čo zaplatil za január 2019, znamená, že si predstavuje, že budú jazdiť zadarmo. A to je vrchol, nech ide o kohokoľvek.
PS: môj názor je, že dedo Lunter skáče pri ešte neprávoplatnom rozsudku, hoci všetko nahráva tomu, že kraj bude cvakať napokon brutálne lówe za túto frašku, keď príde na to:
a) dodatok je neplatný, dopravca jazdil podľa licencie, teda mu treba zaplatiť: v komerčných cenách, keďže zmluva nie je
b) dodatok je platný, dopravca jazdil a treba mu platiť podľa zmluvy a nie ešte od neho pýtať vrátiť to, čo mu kraj poslal za január 2019
Iná možnosť nie je.